Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony

Mededelingen

Sony Nieuws, vragen en opmerkingen over Sony CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 oktober 2009, 14:58   #1
Ro75
Junior Member
 
Ro75's schermafbeelding
Angry 37W5500 ook 'dood' naar update 1.600

Zojuist de update gedraaid naar 1.600.
Alles goed doorlopen, 100% voltooid. Hierna gaat tv vanzelf uit en moet dan weer opnieuw opstarten, maar na dik 30 minuten nog altijd niets.

Nu weigert ie verder alle dienst. Groene lampje brandt wel maar er gebeurt niets....

Aangemeld bij Sony, woensdagmiddag komt de monteur....
Ro75 is offline  
Oud 26 oktober 2009, 15:52   #2
double0dennis
Senior Member
 
double0dennis's schermafbeelding
Standaard

Hmmm... ik ben er vrij zeker van dat die versie 1.600 er bij mij niet op gaat komen. Er doen mij iets teveel televisies kamikaze met die update.
double0dennis is offline  
Oud 26 oktober 2009, 16:12   #3
Robus
Member
 
Robus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door double0dennis Bekijk bericht
Hmmm... ik ben er vrij zeker van dat die versie 1.600 er bij mij niet op gaat komen. Er doen mij iets teveel televisies kamikaze met die update.
Same here! Tegelijkertijd hulde aan mensen als RO75 die het pad voor de anderen effenen en ons waarschuwen. Nogmaals dikke dank en succes!
Van de verantwoordelijke bedrijven horen we hier niets over anders dan een disclaimer waarin waarschijnlijk staat dat alles op eigen risico gebruikt mag worden...
Robus is offline  
Oud 26 oktober 2009, 16:57   #4
Eddict
Junior Member
 
Eddict's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robus Bekijk bericht
Same here! Tegelijkertijd hulde aan mensen als RO75 die het pad voor de anderen effenen en ons waarschuwen. Nogmaals dikke dank en succes!
Van de verantwoordelijke bedrijven horen we hier niets over anders dan een disclaimer waarin waarschijnlijk staat dat alles op eigen risico gebruikt mag worden...
1 kleine 'maar...'; Ro75 had al een probleem met zijn tv
Eddict is offline  
Oud 26 oktober 2009, 20:50   #5
Robus
Member
 
Robus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddict Bekijk bericht
1 kleine 'maar...'; Ro75 had al een probleem met zijn tv
Klopt maar het is niet duidelijk wat de oorzaak van dit probleem is/was. De CAM de (verkeerde) installatie er van? De TV zelf? Of de firmware upgrade?
Robus is offline  
Oud 26 oktober 2009, 22:48   #6
klompie40
Junior Member
 
klompie40's schermafbeelding
Standaard

Vreemd, ik heb nergens last van. Heb er ook de laatste update opgegooid maar heb geen problemen.
klompie40 is offline  
Oud 27 oktober 2009, 09:44   #7
Robus
Member
 
Robus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klompie40 Bekijk bericht
Vreemd, ik heb nergens last van. Heb er ook de laatste update opgegooid maar heb geen problemen.
Heb je dezelfde type Sony als RO75? Wat is je firmware installatie geschiedenis? Wellicht nuttige informatie om de mogelijke oorzaak van het probleem te achterhalen.
Robus is offline  
Oud 28 oktober 2009, 00:22   #8
klompie40
Junior Member
 
klompie40's schermafbeelding
Standaard

Heb wel de 40 inch.

Update: van 1.3 naar 1.5 gegaan en toen naar 1.6.
Gewoon geupdate via usb stikkie.
klompie40 is offline  
Oud 28 oktober 2009, 09:15   #9
Ro75
Junior Member
 
Ro75's schermafbeelding
Standaard

ik had de 1.2nogwat versie er nog opstaan. Toen via een stikkie de 1.600 maar daarna dus einde verhaal...

wacht vol spanning af tot vanmiddag!!

Heb overigens direct via Sony site formulier ingevuld. Binnen 5 minuten al gebeld met de afspraak voor vanmiddag.... tot nu toe netjes!
Ro75 is offline  
Oud 28 oktober 2009, 12:03   #10
Robus
Member
 
Robus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ro75 Bekijk bericht
ik had de 1.2nogwat versie er nog opstaan. Toen via een stikkie de 1.600 maar daarna dus einde verhaal...

wacht vol spanning af tot vanmiddag!!

Heb overigens direct via Sony site formulier ingevuld. Binnen 5 minuten al gebeld met de afspraak voor vanmiddag.... tot nu toe netjes!

Ik ben benieuwd of het om incidenten gaat of dat gehele populatie W5500 icm CAM potentieel gevaar loopt bij installatie. In dat geval zou een waarschuwing vanuit Sony/Ziggo wel op zijn plaats zijn; scheelt Sony wellicht een berg herstelwerk!
Robus is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl