Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony

Mededelingen

Sony Nieuws, vragen en opmerkingen over Sony CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 november 2009, 20:40
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sven Bekijk bericht
Ben toch stiekem wel blij om te zien dat ik niet de enige ben....

Ik ben waarschijnlijk zo stom geweest om 'auto update' aan te laten staan. Zat vorige week TV te kijken en ineens TV op zwart. En met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Standby LED wordt wel groen bij het aanzetten, maar verder geen enkele reactie. Heb uiteraard stekker eruit gehaald, CI+ module eruit, TV weer aangezet enz.... Geen resultaat.

Vandaag eindelijk met Sony gesproken. Het eerste wat de beste man zegt is 'Heeft u een CI+ module van Ziggo en dus een DTV abonnement ?' Dus ik zeg ja, zegt de man direct 'Ohh, dan ga ik een monteur voor u inplannen. Ziggo heeft nl. een software update voor de CAM module en de TV in hun DTV netwerk gezet, en die bijten elkaar. We worden platgebeld. En er is een monteur voor nodig om dat weer op te lossen. In het ergste geval moet er een printplaatje waarop een microprocessor zit vervangen worden, de monteur neemt deze mee'

En bovenstaande is dus een quote van de Sony medewerker die mij belde.
Wordt tijd dat we sony ook maar eens gaan bellen. Er staat geen software t.b.v. een CAM en/of Sony TV's op het netwerk.
Oud 10 november 2009, 20:51
Ronny1970's schermafbeelding
Ronny1970 Ronny1970 is offline
Junior Member

Standaard

tssss
Oud 10 november 2009, 23:07
sven's schermafbeelding
sven sven is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Plus Motorola
DTV: CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Wordt tijd dat we sony ook maar eens gaan bellen. Er staat geen software t.b.v. een CAM en/of Sony TV's op het netwerk.
Dat lijkt me dan een goed idee, want dit is echt wat me verteld is. Als je wilt wil ik je de gegevens van het bedrijf (het bedrijf dat dit blijkbaar namens Sony afhandelt) wel sturen.

En dat er wat mis gaat met Sony TV's icm Ziggo DTV via CI+ module is wel duidelijk, want degene die mij belde wist dus direct al te vertellen dat er een probleem was op dat gebied, en ik had alleen nog maar de telefoon opgenomen en mijn naam genoemd.

En voor de duidelijkheid, ik heb dus zelf niks gedaan wat met een software upgrade te maken heeft.
Oud 10 november 2009, 23:24
sven's schermafbeelding
sven sven is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Plus Motorola
DTV: CI+ CAM
Standaard

Citaat:
verkeerde topic

Laatst gewijzigd door sven; 10 november 2009 om 23:25 Reden: foutje
Oud 11 november 2009, 09:00
Sjoop1985's schermafbeelding
Sjoop1985 Sjoop1985 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in Eén Plus, Cisco modem
DTV: Sony Bravia KDL-40NX720 + Ziggo SMiT CI+ CAM & Humax iHDR 5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sven Bekijk bericht
Dat lijkt me dan een goed idee, want dit is echt wat me verteld is.
Dan wordt het inderdaad tijd dat Anoniem contact opneemt met Sony, want je wordt voorgelogen. Als er echt een update voor CAM en Sony software op het netwerk stond, zou je hier veel meer reacties zien. Bovendien zou bij een software update van de CAM er vast ook wel meldingen staan van mensen met andere merken TV's die gemerkt hebben dat de CAM ge-update is (ongeacht of dat problemen opgeleverd heeft).
Sowieso, als ik de verschillende topics hier lees, denk ik dat de problemen met niet meer startende TV's en dergelijke eerder ligt aan de nieuwe (1.6) software van Sony, dan aan Ziggo en de CAM.

Overigens, zo'n software update van de TV begint toch niet zomaar, maar vindt plaats als je de TV op standby zet, ook wanneer je auto-update aan hebt staan, toch?
Oud 11 november 2009, 19:32
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoop1985 Bekijk bericht
Dan wordt het inderdaad tijd dat Anoniem contact opneemt met Sony, want je wordt voorgelogen. Als er echt een update voor CAM en Sony software op het netwerk stond, zou je hier veel meer reacties zien. Bovendien zou bij een software update van de CAM er vast ook wel meldingen staan van mensen met andere merken TV's die gemerkt hebben dat de CAM ge-update is (ongeacht of dat problemen opgeleverd heeft).
Sowieso, als ik de verschillende topics hier lees, denk ik dat de problemen met niet meer startende TV's en dergelijke eerder ligt aan de nieuwe (1.6) software van Sony, dan aan Ziggo en de CAM.

Overigens, zo'n software update van de TV begint toch niet zomaar, maar vindt plaats als je de TV op standby zet, ook wanneer je auto-update aan hebt staan, toch?
Contact opgenomen, Sony zal de helpdesk beter instrueren.
Oud 13 november 2009, 09:22
EA Junk's schermafbeelding
EA Junk EA Junk is offline
Member

DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Contact opgenomen, Sony zal de helpdesk beter instrueren.
Hulde
Oud 13 november 2009, 11:59
sowerktnie's schermafbeelding
sowerktnie sowerktnie is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: CAM CI+
Standaard Sony 32v5500 werkt (ook) niet meer...

Heb sinds twee dagen ook een Sony 32v5500 die probeert op te starten maar na 3 pogingen stopt met een knipperend standby lampje (10x). Tv is nog geen 3 weken oud en was net voorzien van CI+ module. Heb dus de volle 2 dagen van digitale tv kunnen genieten, toen was het weer afgelopen Wacht nu op een monteur die aangaf dat het kan 'varieren van software tot een nieuw mainboard'. Briljant. Vraag me toch af of de techniek hier een probleem is of de software. Heb iig niets met updates zelf gedaan. Instellingen ook niet veranderd dus auto-update zal wel aangestaan hebben. Maar of dat er iets mee te maken heeft?
Oud 13 november 2009, 12:55
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Standaard

Nee, dat heeft daar niet mee te maken, want er staan geen software updates voor de sony op het ziggo netwerk.
Oud 13 november 2009, 13:20
EA Junk's schermafbeelding
EA Junk EA Junk is offline
Member

DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sowerktnie Bekijk bericht
Heb sinds twee dagen ook een Sony 32v5500 die probeert op te starten maar na 3 pogingen stopt met een knipperend standby lampje (10x). Tv is nog geen 3 weken oud en was net voorzien van CI+ module. Heb dus de volle 2 dagen van digitale tv kunnen genieten, toen was het weer afgelopen Wacht nu op een monteur die aangaf dat het kan 'varieren van software tot een nieuw mainboard'. Briljant. Vraag me toch af of de techniek hier een probleem is of de software. Heb iig niets met updates zelf gedaan. Instellingen ook niet veranderd dus auto-update zal wel aangestaan hebben. Maar of dat er iets mee te maken heeft?
Die van mij (37W5500) was 3 uur oud toen die op de zelfde manier verrekte. Krijg langzaam de indruk dat de Bravia toch niet zo'n topper is.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten