Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 oktober 2009, 15:52
Aristoles's schermafbeelding
Aristoles Aristoles is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
VLC media player....
hij had het over een apparaat, geen software.
Ik denk dat Popcorn Hour dan iets beter is.
Oud 27 oktober 2009, 16:02
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aristoles Bekijk bericht
hij had het over een apparaat, geen software.
Ik denk dat Popcorn Hour dan iets beter is.
ach klein vergissinkje, maar een videocard met HDMI out en VLC media player en je hebt helemaal geen popcorn nodig....
ja, voor tijdens de film zelf die je dan fijn kunt afspelen
Oud 27 oktober 2009, 16:11
Aristoles's schermafbeelding
Aristoles Aristoles is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ach klein vergissinkje, maar een videocard met HDMI out en VLC media player en je hebt helemaal geen popcorn nodig....
ja, voor tijdens de film zelf die je dan fijn kunt afspelen
Als je de PC naast je TV in de woonkamer hebt, wel.
Maarja, wie heeft dat?
Oud 27 oktober 2009, 16:33
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aristoles Bekijk bericht
Met enige aantekening dat NED 1, 2 en 3 HD en Eurosport HD gratis kanalen zijn. Ook voor Ziggo.
Dat klopt niet voor Eurosport HD.
Voor de abonnee wordt deze zender door Ziggo zonder meerkosten geleverd, maar Ziggo zelf moet er dik voor betalen aan de firma Eurosport.
Het is bekend dat CanalDigitaal heel lang gewacht heeft met de doorgifte van Eurosport HD wegens de hoge kosten die Eurosport vraagt.
Oud 27 oktober 2009, 17:02
milkeywayman's schermafbeelding
milkeywayman milkeywayman is offline
Member

DTV: samsung HD Decoder Cisco decoder
Standaard

Ik ben helemaal eens met het beleid van Ziggo. Op den duur kijkt iedereen HD. Dan heeft Ziggo weer ruimte om geleidelijk de analoge zenders te vervangen in SD en later (over een paar jaar) weer in HD. Dan hebben we meer zenders!
Oud 27 oktober 2009, 17:11
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Wat zijn we het allemaal lekker met Ziggo eens.
Dat is ook voor het eerst.
Oud 27 oktober 2009, 17:52
Oujdi's schermafbeelding
Oujdi Oujdi is offline
Member

Standaard

Als ZIGGO wil dat wij niet extra moeten betalen voor HD. Waarom betalen wij dan extra voor de HD pakket / HD zenders als Discovery HD, History HD etc?? Dat hoort dan ook gratis te zijn........
Oud 27 oktober 2009, 18:15
vinnie-terranova's schermafbeelding
vinnie-terranova vinnie-terranova is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 "Horizon connect & play Max''
DTV: Horizonbox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oujdi Bekijk bericht
Als ZIGGO wil dat wij niet extra moeten betalen voor HD. Waarom betalen wij dan extra voor de HD pakket / HD zenders als Discovery HD, History HD etc?? Dat hoort dan ook gratis te zijn........

Lijkt me logisch.......
Omdat dat het HD pakket is van ziggo.......daar betaal je voor......( ziggo is tenslotte ook commercieel)

Maar nu is het RTL die geld wil zien, straks kom SBS die wil dan ook geld zien..... dan komt NGC en wil geld zien, dan komt pro sieben met HD en wil geld etc etc..... over 10 jaar misschien wel alle zenders standaard in HD..... dan wordt het HD abbo wel erg duur denk je niet??

RTL is commercieel en die zenders denken alleen maar in euro's...... als alle commerciele zenders Geld willen zien voor HD doorgifte, en ziggo gaat er mee accoord. Is het hek natuurlijk van de dam...... en dat wil ook jij niet neem ik aan.

We moeten RTL gewoon af laten knappen met hun HD, wie hoog klimt kan diep vallen........en daar kan ziggo (als grootste) voor zorgen........en zal RTL de strategie wel moeten veranderen om de komende jaren mee te kunnen blijven draaien op de markt die in ontwikkeling is.

Kortom..... RTL gewoon links laten liggen.... lijkt me een prima strategie van ziggo.
Oud 27 oktober 2009, 18:16
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oujdi Bekijk bericht

Je mist nu een deel van de disucssie, Ziggo wil niet dat wij extra gaan betalen voor HD kanalen die het zelfde zijn als hun SD zusje, bij Discovery HD, History HD en NGC HD krijg je daadwerkelijk andere kontent. Dit zijn ondanks de naam totaal verschillende kanalen dan hun SD zusje.

Kan me goed inleven in Ziggo haar standpunt, waarom zou je extra moeten betalen voor een HD kanaal waar de content het exact eender is met de SD versie?

Wat is overigens wel erg jammer vindt is dat het aantal HD zenders vrij minimaal is, voor de 3.95 per maand moet Ziggo toch in staat zijn om meer dan Discovery HD, History HD en NGC HD te leveren? Ik denk aan BCC HD enz...
Oud 27 oktober 2009, 18:18
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinnie-terranova Bekijk bericht
Lijkt me logisch.......
Omdat dat het HD pakket is van ziggo.......daar betaal je voor......( ziggo is tenslotte ook commercieel)

Maar nu is het RTL die geld wil zien, straks kom SBS die wil dan ook geld zien..... dan komt NGC en wil geld zien, dan komt pro sieben met HD en wil geld etc etc..... over 10 jaar misschien wel alle zenders standaard in HD..... dan wordt het HD abbo wel erg duur denk je niet??

RTL is commercieel en die zenders denken alleen maar in euro's...... als alle commerciele zenders Geld willen zien voor HD doorgifte, en ziggo gaat er mee accoord. Is het hek natuurlijk van de dam...... en dat wil ook jij niet neem ik aan.

We moeten RTL gewoon af laten knappen met hun HD, wie hoog klimt kan diep vallen........en daar kan ziggo (als grootste) voor zorgen........en zal RTL de strategie wel moeten veranderen om de komende jaren mee te kunnen blijven draaien op de markt die in ontwikkeling is.

Kortom..... RTL gewoon links laten liggen.... lijkt me een prima strategie van ziggo.
Zoals ik net al schreef... het gaat Ziggo vooral om de content die op de RTL kanalen wordt uitgezonden, die is exact het zelfde als de SD zenders. Wanneer je over een appart kanaal praat is het natuurlijk anders, dat zou je kunnen zien als een toevoeging. RTL HD is alleen beter beeld voor de zelfde zenders.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten