Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 oktober 2009, 12:32
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Standaard Ziggo houdt vast aan HD strategie

Ziggo houdt vast aan HD strategie

Kabelbedrijf Ziggo houdt zich vast aan haar HD strategie waar men ervan uitgaat dat een HD versie van een bestaand SD kanaal de abonnee niets extra’s mag gaan kosten. Verder ziet men de uitbreiding van het huidige HD aanbod als één van de speerpunten voor 2010.

Lees verder (bron): http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2505

Laatst gewijzigd door rick70; 26 oktober 2009 om 12:41
Oud 26 oktober 2009, 12:39
Dutchman01's schermafbeelding
Dutchman01 Dutchman01 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max - Technicolor TC7210 / Asus Router
DTV: CI+ in TV
Standaard

Helemaal met ziggo eens.

HD streams moet gewoon niets extra kosten dan SD nu.
Ik vindt de vergelijking van zwart/wit naar kleur wel van toepassing.

Men moet gewoon bij de zenders zelf mee gaan met de tijd en de standaarden en stoppen te proberen nog langer mensen een poot uit te draaien.

HD moet gewoon kunnen zonder meerprijs.
Oud 26 oktober 2009, 12:41
whats85's schermafbeelding
whats85 whats85 is offline
Member

Standaard

Dit doet Ziggo gewoon goed. Betekent op korte termijn dat we RTL HD moeten missen maar we gaan er in ieder geval nooit meer voor betalen. Laat RTL maar hun reclame tarieven voor de HD zenders verhogen.
Oud 26 oktober 2009, 12:45
aartstyle's schermafbeelding
aartstyle aartstyle is offline
Senior Member

DTV: Humax IRHD5050-C (HD-PVR), sport1 en film1
Standaard

Prima standpunt van ziggo. Goed om te lezen dat ze HD zien als een normale opvolger van SD en niet als een extra'tje.

En als ik de reacthies op RTL HD lees dan kan ik best nog ff zonder.
Oud 26 oktober 2009, 12:51
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Standaard

Wat betreft uitbreiding van het HDTV betaalpakket van Ziggo zou het toch jammer zijn te moeten wachten tot 2010. Voor dit pakket denk ik aan bijvoorbeeld: MGM HD, Sundance Channel HD, MTVN HD of Rush HD. Het huidige HDTV betaalpakket stelt niet zo veel voor. Voor de abonnee die wil betalen voor extra HD aanbod zou dat een leuk pakket zijn.
Oud 26 oktober 2009, 14:19
CarloC's schermafbeelding
CarloC CarloC is offline
Member

Standaard

Ik kan mij ook wel vinden in hun standpunt....

Zonde alleen dat we de HD kanalen nog even moeten missen....

Januari 2010 begint 24 weer, had wel leuk geweest om die in HD te bekijken...
Oud 26 oktober 2009, 14:51
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarloC Bekijk bericht
Januari 2010 begint 24 weer, had wel leuk geweest om die in HD te bekijken...
Ooit van Bittorrent / Usenet gehoord ?

Alle grote US series zijn daar gewoon in 720P te vinden. Ondertitels in NL makkelijk te vinden via oa Bierdopje.com. En je kunt dan ook vaak stukken eerder kijken dan ze op de NL TV zijn.

Alleen even een apparaatje scoren die MKV kan streamen naar je TV en je kijkt met betere kwaliteit wanneer jij het wilt en loop je voor op de NL TV.

Daarom is het ook zo kortzichtig van RTL/SBS om het onderste uit de kan te willen halen: het is in hun belang dat de HD kanalen zo znel mogelijk bij Ziggo te zien zijn. Anders kijkt straks helemaal niemand meer US series via hun kanalen omdat iedereen die series al lang en breed in betere kwaliteit gedownload heeft.
Oud 26 oktober 2009, 14:57
Humaxfan's schermafbeelding
Humaxfan Humaxfan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: online 20MB
DTV: Humax IRHD-5050
Standaard

ook ik kan me hier in vinden, alleen heb ik nu ook het hd pakket. Daarbij vind ik ook dat ziggo die vrij door mag geven. in plaats van de 3.95 p. maand. daar mee zal ziggo nog een stap voorwaarts maken naar de HDTV fans toe. En dan snap ik dat mensen in opspraak komen omdat wij er al een tijdje voor betaald hebben. Maar daar is vast wel korting te geven op je digitale abbo. iedereen blij en je krijgt direct een grote markt voor HDTV.
Oud 26 oktober 2009, 14:58
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht

Alle grote US series zijn daar gewoon in 720P te vinden. Ondertitels in NL makkelijk te vinden via oa Bierdopje.com. En je kunt dan ook vaak stukken eerder kijken dan ze op de NL TV zijn.

Alleen even een apparaatje scoren die MKV kan streamen naar je TV en je kijkt met betere kwaliteit wanneer jij het wilt en loop je voor op de NL TV.

Daarom is het ook zo kortzichtig van RTL/SBS om het onderste uit de kan te willen halen: het is in hun belang dat de HD kanalen zo znel mogelijk bij Ziggo te zien zijn. Anders kijkt straks helemaal niemand meer US series via hun kanalen omdat iedereen die series al lang en breed in betere kwaliteit gedownload heeft.
Helemaal mee eens. Over een kleine week begint in de US de remake van "V - The Visitors". B.v maandags daar op de buis, dan trek je hem hier op dinsdag via bittorrent naar binnen in top kwaliteit.
Oud 26 oktober 2009, 16:19
CarloC's schermafbeelding
CarloC CarloC is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht

Ik weet het, daarom zeg ik ook vanaf januari.
Dan begint het downloaden weer.
Bij Eweka heb ik het in HD met 5.1 geluid en bovendien vanaf januari iedere week te downloaden zonder reclames...

Als ik op RTL moet wachten kijk ik in SD in stereo EN pas maanden later. Bovendien ben ik ook nog eens verplicht om naar reclame te kijken.

Mijn hoop was dit ik vanaf binnenkort zonder downloaden naar alles in HD kon kijken..

Als de zenders niet oppassen gaan ze dezelfde kant op als de nieuwsbladen.... niet meegaan met de techniek van morgen is voor ieder bedrijf funest !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten