Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2009, 22:26
TonyScott's schermafbeelding
TonyScott TonyScott is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Locatie: Tilburg
Ziggo Internet: Alles-in-een Plus (Ubee)
DTV: Samsung 7140a + Humax iHDR-5050C
Berichten: 11
Standaard Melding "bE1" Cisco overleden?

Gisteren via de alles-in-1 aktie de Cisco PVR binnengekregen.
Vandaag aangesloten, maar bij het opstarten verschijnen op het display achereenvolgens de codes DL, UA en daarna bE1...... en daarna niks meer.
Geen beeld, ook niet via scart.

Is deze Cisco overleden?
  #2  
Oud 25 oktober 2009, 22:32
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Hoe lang heb je gewacht? Het downloaden van firmware kan soms lang duren...
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 22:48
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 55
Standaard

Vroeger bij de Philips betekende deze melding idd dat de decoder overleden was. Bij de Cisco weet ik het niet..............
  #4  
Oud 26 oktober 2009, 00:02
TonyScott's schermafbeelding
TonyScott TonyScott is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Locatie: Tilburg
Ziggo Internet: Alles-in-een Plus (Ubee)
DTV: Samsung 7140a + Humax iHDR-5050C
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tja Bekijk bericht
Hoe lang heb je gewacht? Het downloaden van firmware kan soms lang duren...
de melding komt al direct na het aanzetten, ook als de decoder niet is aangesloten op het kabelnet (antenne kabel er uit).
  #5  
Oud 26 oktober 2009, 06:28
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 55
Standaard

Ik vrees toch dat deze defect is. Waar heb je de decoder weg? Ik zou even contact opnemen met de dealer.
  #6  
Oud 26 oktober 2009, 06:38
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchnicky Bekijk bericht
Ik vrees toch dat deze defect is. Waar heb je de decoder weg? Ik zou even contact opnemen met de dealer.
Hij zegt via de Alles-in-1 actie. Via Ziggo dus. Sterkte.
  #7  
Oud 26 oktober 2009, 07:12
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 55
Standaard

ik zie het. Ik was niet meer naar boven gescrolld. Nou dat wordt dan even de klantenservice bellen
  #8  
Oud 26 oktober 2009, 22:10
TonyScott's schermafbeelding
TonyScott TonyScott is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Locatie: Tilburg
Ziggo Internet: Alles-in-een Plus (Ubee)
DTV: Samsung 7140a + Humax iHDR-5050C
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchnicky Bekijk bericht
ik zie het. Ik was niet meer naar boven gescrolld. Nou dat wordt dan even de klantenservice bellen
heb inmiddels de klantenservice gebeld. De Cisco blijkt inderdaad defect. Ze sturen een retourdoos voor RMA.
  #9  
Oud 26 oktober 2009, 23:16
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 55
Standaard

toch dezelfde melding dus als bij de Philips. Wel jammer dat hij al zo snel defect is gegaan. Maar ze deden dus niet moeilijk bij de klantenservice
  #10  
Oud 27 oktober 2009, 06:54
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchnicky Bekijk bericht
toch dezelfde melding dus als bij de Philips. Wel jammer dat hij al zo snel defect is gegaan. Maar ze deden dus niet moeilijk bij de klantenservice
Hoop alleen voor je dat alles wat sneller gaat dan de ervaringen van sommigen hier met een RMA van de Cisco via Ziggo. Zag dat het maanden kan kosten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl