Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2009, 16:37
Roeland's schermafbeelding
Roeland Roeland is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Locatie: Maarssen
DTV: DCB-H360R
Berichten: 7
Standaard Appelsap in Cisco - Iemand reparatieadres?

Mijn zoontje van 2 heeft appelsap in de Cisco ontvanger gegeoten.. Te laat erbij en nu is het beeld op zwart. Zekering is niet door en HD draait ook nog. Maar geen reactie op aan-uit knop en display doet het ook niet. Weet iemand een reparatieadresje? Heb inmiddels een nieuwe gekocht, maar vind het zonde om hem weg te doen...

Laatst gewijzigd door Roeland; 25 oktober 2009 om 20:55
  #2  
Oud 25 oktober 2009, 16:44
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Eerlijk gezegd niet. Doet de decoder 't nog wel via scart misschien?
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 17:56
Roeland's schermafbeelding
Roeland Roeland is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Locatie: Maarssen
DTV: DCB-H360R
Berichten: 7
Standaard

Meteen getest. Maar nee...
  #4  
Oud 27 oktober 2009, 14:08
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Normaal gesproken vinden apparaten sapjes niet zo lekker....

Goed uit laten drogen en dan moet hij het denk ik wel weer gaan doen.
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #5  
Oud 28 oktober 2009, 08:33
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xitami1980 Bekijk bericht
Normaal gesproken vinden apparaten sapjes niet zo lekker....

Goed uit laten drogen en dan moet hij het denk ik wel weer gaan doen.

???? Maar appelsap is toch hardstikke gezond?
Zie: http://www.food-info.net/nl/national/ww-appelsap.htm

Even serieus: Laten we hopen dat 't opdrogen het probleem oplost. Persoonlijk ben ik echter bang dat dit niet het geval zal zijn.
  #6  
Oud 28 oktober 2009, 09:44
Roeland's schermafbeelding
Roeland Roeland is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Locatie: Maarssen
DTV: DCB-H360R
Berichten: 7
Standaard

Opdrogen is het eerste wat ik geprobeerd heb. Apparaat uit elkaar. Alles voorzichtig drooggedept en laten drogen. Maar ik was er te laat bij. Pas toen het beeld op zwart ging... zelfs de smartcard was rondom nat.

Maar het gekke is dat de zekering niet door is. De HD draait gewoon, ik hoor een fan draaien. Maar geen display en beeld/geluid. In de audio opt out brand ook geen rood ledje meer zag ik, bij de nieuwe Cisco wel...

Maar is zoiets niet door te meten door een (elektro) deskundige?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl