Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 oktober 2009, 11:18
Fietsbel's schermafbeelding
Fietsbel Fietsbel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 / Ubee EVW3210
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard Ondertiteling BBC1 en BBC2

Ik word zo moe van die lelijke irritante (teletekst)ondertiteling die standaard bij BBC1 en BBC2 aan staat. Elke keer zet ik ondertiteling uit en paar dagen later staat het gewoon vrolijk weer aan. Geen idee wiens schuld dit is of de fout bij Samsung of bij Ziggo ligt, maar een oplossing zal er toch niet voor komen...
Oud 26 oktober 2009, 02:48
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fietsbel Bekijk bericht
Ik word zo moe van die lelijke irritante (teletekst)ondertiteling die standaard bij BBC1 en BBC2 aan staat. Elke keer zet ik ondertiteling uit en paar dagen later staat het gewoon vrolijk weer aan. Geen idee wiens schuld dit is of de fout bij Samsung of bij Ziggo ligt, maar een oplossing zal er toch niet voor komen...
Ik denk dat je je vergist. Het is echt uitgesloten dat de Samsung decoder bij de BBC zenders 'zomaar' teletekst pagina 888 inschakelt (dat is de pagina die de BBC gebruikt voor ondertiteling via teletekst).

Waarschijnlijk ben je in de war met DVB ondertiteling. Ga in het menu van de Samsung decoder eens naar Setup --> Taal --> Ondertiteling en kijk welke taal daar ingesteld staat. Je kunt de DVB ondertiteling ook uit zetten. Dat doe je via het menu Setup --> Voorkeur --> Autom. ondertiteling.

Laatst gewijzigd door Riparius; 26 oktober 2009 om 02:53
Oud 26 oktober 2009, 10:08
Heisa's schermafbeelding
Heisa Heisa is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Ik denk dat je je vergist. Het is echt uitgesloten dat de Samsung decoder bij de BBC zenders 'zomaar' teletekst pagina 888 inschakelt (dat is de pagina die de BBC gebruikt voor ondertiteling via teletekst).

Waarschijnlijk ben je in de war met DVB ondertiteling. Ga in het menu van de Samsung decoder eens naar Setup --> Taal --> Ondertiteling en kijk welke taal daar ingesteld staat. Je kunt de DVB ondertiteling ook uit zetten. Dat doe je via het menu Setup --> Voorkeur --> Autom. ondertiteling.
Ik heb hetzelfde probleem met de Samsung 360. Ook ik zet dan iedere keer weer de ondertiteling uit maar de ondertiteling verschijnt van zelf weer. Dit verschijnsel komt alleen maar voor op de Engelse zenders. (de ondertiteling verschijnt niet altijd trouwens)
Oud 1 november 2009, 16:55
Fietsbel's schermafbeelding
Fietsbel Fietsbel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 / Ubee EVW3210
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht

Ik bedoelde met "teletekst" dat het er zo uitziet gele letters met zwarte achtergrond.

Bij ondertiteling staat de taal Nederlands geselecteerd, maar het betreft hier Engelse ondertiteling.

Ik heb de Autom. ondertiteling nu uitgezet, hoop dat dit helpt, bedankt voor de tip.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten