Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders

Mededelingen

Digitale TV - Zenders Alles over het zenderaanbod van Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 oktober 2009, 19:09   #1
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard Wintertijd heeft gevolgen voor interactieve TV

Zie volledige bericht hier: http://www.ziggo.nl/klantenservice/z...kel?id=db22238

Samenvatting:

De wintertijd die zondagochtend 25 oktober om 03:00 uur ingaat, kan gevolgen hebben voor de opnamefunctionaliteit van de digitale tv-ontvangers.


Volgens mij niet zo heel spannend, maar mocht je er last van hebben dan is het in ieder geval van te voren bekend gemaakt.
Renatus is offline  
Oud 24 oktober 2009, 19:24   #2
Zapp Brannigan
Senior Member
 
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

Het zijn voornamelijk de Samsung PVR's (niet ITV) die er last van hebben, ergens later op de dag, nadat de wintertijd is begonnen, worden de timers spontaan een uur verzet.
Zapp Brannigan is offline  
Oud 24 oktober 2009, 22:31   #3
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Tja.

In zoverre oud nieuws dat op meerdere decoders, iig ook bij de Cisco, alle geplande opnames na overgang naar winter/zomertijd een uur te vroeg/te laat beginnen. Nu al twee keer gebeurd.

Kennelijk nog steeds geen firmware oplossing hiervoor, in ieder geval netjes dat Ziggo nu vooraf waarschuwd.

Zit niets anders op dan alle geplande opnames opnieuw te programmeren.
xahmol is offline  
Oud 27 oktober 2009, 19:57   #4
catastrofus
Senior Member
 
catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Tja.

In zoverre oud nieuws dat op meerdere decoders, iig ook bij de Cisco, alle geplande opnames na overgang naar winter/zomertijd een uur te vroeg/te laat beginnen. Nu al twee keer gebeurd.

Kennelijk nog steeds geen firmware oplossing hiervoor, in ieder geval netjes dat Ziggo nu vooraf waarschuwd.

Zit niets anders op dan alle geplande opnames opnieuw te programmeren.
Netjes dat ziggo waarschuwt? Nog netter zou zijn dat ze, in die tijd dat ze waarschuwen, eindelijk eens dat probleem gaan fixen. Dit lijkt natuurlijk nergens op.

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 6TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
catastrofus is offline  
Oud 28 oktober 2009, 06:01   #5
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Netjes dat ziggo waarschuwt? Nog netter zou zijn dat ze, in die tijd dat ze waarschuwen, eindelijk eens dat probleem gaan fixen. Dit lijkt natuurlijk nergens op.
Eens, maar het gebeurd bij alle PVR decoders. Waarschijnlijk lastig door Ziggo om te tackelen want meerdere vendors.
xahmol is offline  
Oud 28 oktober 2009, 09:30   #6
Clevegt
Senior Member
 
Clevegt's schermafbeelding
Standaard

Vreemd dat als ik een opname heb staan van 20:00 uur tot 20:36 uur en dat hij er dan 19:00 uur tot 19:36 van maakt. Daar mag een decoder toch helemaal niet aankomen? het gaat toch om de tijd wat actueel is?
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
Clevegt is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl