Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 20:09
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard Wintertijd heeft gevolgen voor interactieve TV

Zie volledige bericht hier: http://www.ziggo.nl/klantenservice/z...kel?id=db22238

Samenvatting:

De wintertijd die zondagochtend 25 oktober om 03:00 uur ingaat, kan gevolgen hebben voor de opnamefunctionaliteit van de digitale tv-ontvangers.


Volgens mij niet zo heel spannend, maar mocht je er last van hebben dan is het in ieder geval van te voren bekend gemaakt.
  #2  
Oud 24 oktober 2009, 20:24
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Locatie: Hoofddorp
Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Berichten: 3.676
Standaard

Het zijn voornamelijk de Samsung PVR's (niet ITV) die er last van hebben, ergens later op de dag, nadat de wintertijd is begonnen, worden de timers spontaan een uur verzet.
  #3  
Oud 24 oktober 2009, 23:31
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Tja.

In zoverre oud nieuws dat op meerdere decoders, iig ook bij de Cisco, alle geplande opnames na overgang naar winter/zomertijd een uur te vroeg/te laat beginnen. Nu al twee keer gebeurd.

Kennelijk nog steeds geen firmware oplossing hiervoor, in ieder geval netjes dat Ziggo nu vooraf waarschuwd.

Zit niets anders op dan alle geplande opnames opnieuw te programmeren.
  #4  
Oud 27 oktober 2009, 20:57
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Tja.

In zoverre oud nieuws dat op meerdere decoders, iig ook bij de Cisco, alle geplande opnames na overgang naar winter/zomertijd een uur te vroeg/te laat beginnen. Nu al twee keer gebeurd.

Kennelijk nog steeds geen firmware oplossing hiervoor, in ieder geval netjes dat Ziggo nu vooraf waarschuwd.

Zit niets anders op dan alle geplande opnames opnieuw te programmeren.
Netjes dat ziggo waarschuwt? Nog netter zou zijn dat ze, in die tijd dat ze waarschuwen, eindelijk eens dat probleem gaan fixen. Dit lijkt natuurlijk nergens op.

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
  #5  
Oud 28 oktober 2009, 07:01
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Netjes dat ziggo waarschuwt? Nog netter zou zijn dat ze, in die tijd dat ze waarschuwen, eindelijk eens dat probleem gaan fixen. Dit lijkt natuurlijk nergens op.
Eens, maar het gebeurd bij alle PVR decoders. Waarschijnlijk lastig door Ziggo om te tackelen want meerdere vendors.
  #6  
Oud 28 oktober 2009, 10:30
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Vreemd dat als ik een opname heb staan van 20:00 uur tot 20:36 uur en dat hij er dan 19:00 uur tot 19:36 van maakt. Daar mag een decoder toch helemaal niet aankomen? het gaat toch om de tijd wat actueel is?
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl