Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 19:43
theekay's schermafbeelding
theekay theekay is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Humax 5050c
Berichten: 5
Exclamation Afsluiting nabij dankzij de helpdesk van Ziggo

Ik vond het ook even nodig om mij te beklagen over de helpdesk van Ziggo, en hoop tevens dat iemand van Ziggo meeleest, zodat het eindelijk een keer goed komt.

Het ging allemaal mis bij de aansluiting in augustus. Ik ontving naast het standaard pakket een PVR die ik niet had besteld, en kon deze volgends de helpdesk medewerker weer terug sturen waarna het van de factuur zou worden gehaald, nadat ik het track & trace nummer had doorgegeven. Afijn track & trace nummer doorgegeven aan de helpdesk, geen problemen en het zou allemaal goed komen.

Echter veranderde de factuur niet, en na een herinnering van Ziggo heb ik maar weer gebeld. Deze vertelde mij dat zij het zou regelen en dat ik alleen het resterende bedrag van die factuur zou moeten overmaken (29,95). Zo gezegt zo gedaan.

Vervolgens komt er 2 weken geleden een aanmaning van Ziggo op de mat, waarin heel leuk wordt vermeld dat ik binnen x dagen zou worden afgesloten als ik niet betaal. Weer gebeld en mevrouw zou er voor zorgen dat ik niet wordt afgesloten en zou tevens de facturatie weer op orde maken. Leuke is dat die 29.95 die ik had overgemaakt wel van de factuur is afgetrokken.

Nu heb ik vandaag een mooie brief van Bos Incasso die, je raad het al, het complete bedrag, inclusief PVR en 20 euro extra kosten binnen 7 dagen om hun rekening willen zien!

Nu vraag ik me toch echt af... mogen die mensen bij de helpdesk uberhaupt wel iets doen, of zeggen ze het alleen maar tegen klanten dat het goed komt om ze tevreden te stellen, terwijl ze verder niks in welk systeem dan ook kunnen aanpassen/wijzigen.

PS. als iemand een nummer heeft waarbij je direct bij de 2e of 3e lijns administratie helpdesk terecht komt, dan hou ik mij aanbevolen

-edit
Na weer met de helpdesk te hebben gesproken wordt mij verteld dat de track en trace nummer niet klopte en het daardoor fout is gegaan... right. Erg vreemd want ik heb deze twee maal gegeven, waarvan 1 maal ter controle en toen werd mij verteld dat hij inderdaad zag dat het was ontvangen.. klinkt dus als een smoes voor een andere fout aan hun kant. Maargoed ben benieuwd of het nu goed komt.. heb er zelf weinig tot geen vertrouwen in.

Laatst gewijzigd door theekay; 24 oktober 2009 om 22:25
  #2  
Oud 24 oktober 2009, 19:51
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theekay Bekijk bericht
PS. als iemand een nummer heeft waarbij je direct bij de 2e of 3e lijns administratie helpdesk terecht komt, dan hou ik mij aanbevolen
Op dit forum zijn diverse Ziggo medewerkers actief, hun nicknames beginnen allemaal met Ziggo Webteam. Zie menu Community, Ledenlijst. Als je dan naar de Z gaat zie je ze op pagina 4 en 5 staan.

Via een PB kun je ze dan vragen actie voor je te ondernemen. Ik heb zelf in het verleden met Jelle en Alex contact gehad en dat ging prima!

Succes ermee.
  #3  
Oud 24 oktober 2009, 19:58
theekay's schermafbeelding
theekay theekay is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Humax 5050c
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Op dit forum zijn diverse Ziggo medewerkers actief, hun nicknames beginnen allemaal met Ziggo Webteam. Zie menu Community, Ledenlijst. Als je dan naar de Z gaat zie je ze op pagina 4 en 5 staan.

Via een PB kun je ze dan vragen actie voor je te ondernemen. Ik heb zelf in het verleden met Jelle en Alex contact gehad en dat ging prima!

Succes ermee.
Bedankt voor de tip, ik zal ze even een PM sturen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Labels
aanmaning, factuur, helpdesk, incasso, ziggo



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl