Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 18:14
tigerman's schermafbeelding
tigerman tigerman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 10
Standaard alles in een modem werkt niet of toch wel?

vandaag is de monteur (met zijn 2en zelfs)langs geweest zie ander topic
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21612
om mijn alles in 1 extra aan te sluiten op zich ging het best wel snel
alleen kreeg hij de modem niet aan de gang de modem starte niet op.
en toen de modem wel opstarte kon hij wel inloggen met gebruikers naam en wachtwoord kreeg die geen ip adres na een aantal keren de stroom er af en weer aan en de modem weer opstarten en iemand bellen (ik neem aan de technische heldesk) zei de monteur dat er een probleem in de wijkkast was en dat een ander monteur dat moest oplossen.
ik moest een telefoon nummer geven waar ik op te bereiken was en zou ik door de andere monteur gebeld worden dat zou tussen nu en twee weken zijn.
Toen is de monteur weer vertrokken.
na dat hij weg was dacht ik ruim de boel weer op en hang de modem aan de muur kabel netjes en zo.
maar eigenlijk kon ik het niet uitstaan dat de modem het niet deed, dus ik stroom er af en er weer op utp kabel in de laptop en verrek ik had internet, @@@$@!$! wifi van mijn planet internet router mm hoe deed ik dat ook al weer draadloos uitschakelen op een mac 2 minuten later gevonden!! en ja hoor de inlog pagina van ziggo gebruikers naam en wachtwoord ingevuld en tada verbinding weer weg chips dat is niet leuk.
maar niet voor een gat te vangen stroom eraf enzovoort enzovoort.
eindelijk verbinding als eerste een ip adres zoeken check 83.83.244.....
speedtest 47.78 down en 4.58 niet verkeerd dacht ik
inmiddels is het 5uur verder en nog steeds een goede verbinding


betekent dit dat in de wijk kast niks hoeft te gebeuren?

alvast bedankt
groetjes Emile
  #2  
Oud 25 oktober 2009, 13:31
tigerman's schermafbeelding
tigerman tigerman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Locatie: wilnis
Berichten: 10
Standaard

niemand een mening?




groetjes Emile
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 13:55
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Zo te zien niet.
  #4  
Oud 25 oktober 2009, 17:01
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Locatie: oldenzaal, @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Berichten: 316
Standaard

jawel, ik heb wel een mening;
"alles in een modem werkt niet of toch wel?"
het lijkt mij niet verstandig om alles in een modem te stoppen, lijkt me niet goed

on topic:
Als er geen problemen meer zijn, dan is het toch opgelost?
  #5  
Oud 26 oktober 2009, 22:35
VIPMember's schermafbeelding
VIPMember VIPMember is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Ziggo Extra
Berichten: 7
Standaard

Dit is natuurlijk levens gevaarlijk wat jij nu doet.
Als de monteur nog niet in de centrale is geweest en jij
gaat zelf al proberen je internet verbinding te repareren, kun je echt heel
internet down zetten. Dus graag modem uit, en wachten op de monteur
  #6  
Oud 26 oktober 2009, 23:26
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Locatie: oldenzaal, @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VIPMember Bekijk bericht
Dit is natuurlijk levens gevaarlijk wat jij nu doet.
Als de monteur nog niet in de centrale is geweest en jij
gaat zelf al proberen je internet verbinding te repareren, kun je echt heel
internet down zetten. Dus graag modem uit, en wachten op de monteur
hoezo dat? hoezo kan hij zijn modem niet gewoon aanlaten, ik volg iets niet..
  #7  
Oud 27 oktober 2009, 04:56
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VIPMember Bekijk bericht
Dit is natuurlijk levens gevaarlijk wat jij nu doet.
Als de monteur nog niet in de centrale is geweest en jij
gaat zelf al proberen je internet verbinding te repareren, kun je echt heel
internet down zetten. Dus graag modem uit, en wachten op de monteur
Lijkt me persoonlijk nogal sterk en ver gezocht. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat dit zou kunnen veroorzaken. Waar baseer je dit op?
__________________

  #8  
Oud 27 oktober 2009, 05:34
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Berichten: 200
Standaard

volgens mij heeft ie het toch gedaan gisteravond digitale tv storing en nog steeds een internet storing hier in den haag haha... eigelijk helemaal niet lollig moet nu internet op met een 3G dongel
  #9  
Oud 27 oktober 2009, 10:51
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: Randstad, oud casema AIE EXTRA
Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VIPMember Bekijk bericht
Dit is natuurlijk levens gevaarlijk wat jij nu doet.
Als de monteur nog niet in de centrale is geweest en jij
gaat zelf al proberen je internet verbinding te repareren, kun je echt heel
internet down zetten. Dus graag modem uit, en wachten op de monteur
LOL
  #10  
Oud 27 oktober 2009, 12:02
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Lijkt me persoonlijk nogal sterk en ver gezocht. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat dit zou kunnen veroorzaken. Waar baseer je dit op?
Misschien is het gebaseerd op een vleugje cynisme en humor, tenminste zo interpreteer ik het hoor......
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl