Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 11:02
G.P.Liem's schermafbeelding
G.P.Liem G.P.Liem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Locatie: Ommen
DTV: DTV
Berichten: 4
Standaard HD pakket met ongewenste decoder.

Wij hebben onlangs HD pakket besteld via ZIGGO daarbij hebben wij het aangegeven dat wij de voorkeur geef voor een HUMAX decoder, en ja wel na een aantal dagen wordt het pakket bij ons thuis bezorgt met daar in jawel SAMSUNG decoder.Weer contact opgenomen met Ziggo deze laat weten hoe je moet handelen voor de HUMAX zo gezegd zo gedaan.
Ziggo bezorgt voor de tweede keer HD pakket met daarin helaas weer een SAMSUNG decoder dat willen wij niet en wat nu?.......

De vraag is waarom laat Ziggo dit soort dingen niet aan de consument over, die zijn niet zo achterlijk dat ze niet weet wat voor apparaat ze wil gebruiken.

Klant eerst of naar tevredenheid service verlenen dat is nog niet 100 bij ZIGGO
  #2  
Oud 24 oktober 2009, 11:36
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Op dezelfde vraag reageerde Ziggo bij ons dat er geleverd werd wat op voorraad was.
Wij reageerden hierop dat we graag de Humax SD ontvanger wilden hebben omdat we behoorlijk wat problemen gehad hadden met onze Samsung.
In het orderoverzicht stond dat een Samsung SD ontvanger geleverd zou worden maar uiteindelijk werd toch de Humax geleverd.
Dus het lijkt inderdaad zo te gaan wat er op voorraad is dan wel puur random.

Dat Ziggo aanbood aan jou om de Samsung terug te sturen voor een Humax was op zich een hele nette reactie. Dat vervolgens toch weer de Samsung geleverd werd is spijtig.
Je zou opnieuw contact kunnen opnemen met Ziggo om het uit te leggen. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht.

Als je netjes uitlegd hoe e.e.a. gegaan is zal Ziggo niet eens zo beroerd zijn om de verzendkosten en belkosten aan je te crediteren.
Althans, daar hadden wij goede ervaringen mee.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 24 oktober 2009, 19:58
G.P.Liem's schermafbeelding
G.P.Liem G.P.Liem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Locatie: Ommen
DTV: DTV
Berichten: 4
Standaard

Ik zal Ziggo nog eens benaderen met daarbij behorende uitleg, helaas heb ik die ervaring niet; (nog niet) en hopen dat alles weer op pootjes terecht komt.
  #4  
Oud 24 oktober 2009, 20:04
theekay's schermafbeelding
theekay theekay is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Humax 5050c
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.P.Liem Bekijk bericht
Ik zal Ziggo nog eens benaderen met daarbij behorende uitleg, helaas heb ik die ervaring niet; (nog niet) en hopen dat alles weer op pootjes terecht komt.
Ik hoop het voor je. Bij mij precies hetzelfde verhaal, wou graag een Humax, kreeg Samsung. Samsung terug gestuurd en vervolgens zelf een Humax gekocht...

Ik krijg nu nog rekeningen van Ziggo en zelfs Bos incasso over die Samsung die ik dus al lang geleden heb terug gestuurd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl