Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 oktober 2009, 18:51
Timbo25's schermafbeelding
Timbo25 Timbo25 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Het HD-aanbod is er voor nieuwe klanten; dit staat ook duidelijk vermeld. Voor bestaande klanten kan de gewone HD zo'n actie niet doen. Opzegdesk heeft meer rechten omdat ze *alles* doen om een klant te behouden. Zij mogen bijv. ook een gratis monteur inplannen waar een HD'er dat echt niet zou mogen.
Dat is misschien krom, maar niemand heeft je voorgelogen of wat dan ook. Je bent niet afgescheept; je hebt te horen gekregen hoe het werkt.
Die medewerker had meneer toch gelijk naar de opzegdesk kunnen doorverbinden?
Ik vind iig, als je belt, dat er de scherpste aanbieding moet worden geboden en het is belachelijk dat er zoiets bestaat als de opzegdesk!
Verder vind ik het accent leggen, op het niet liegen nogal vreemd.
Oud 25 oktober 2009, 11:38
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJ Bekijk bericht
Hoe kunnen klachten nu minder worden als anderen hun opinie daar over geven? De klacht blijft exact hetzelfde ongeacht wat anderen daar over zeggen. Wat er wel door verandert is je boosheid. Je voelt je op z'n minst miskend en dat wordt erger naarmate je boosheid over het uitblijven van een oplossing groeit. Ieder signaal dat je dan krijgt dat ook maar een beetje als pro Ziggo zou kunnen worden uitgelegd wordt ervaren als tegenwerking.

Dit fenomeen keert op dit forum steeds maar weer terug. Boze klanten die gehoor zoeken voor hun probleem. Daar mag je gewoon op geen enkele wijze tegenin gaan. Door daar maar op te reageren bezorg je jezelf alleen maar een katergevoel. Probleem niet verholpen en nog onenigheid ook. En dat alleen maar omdat Ziggo je in je hemd laat staan.

Ik ken je historie en moet zeggen dat je vanaf dat je problemen weer begonnen die kwalificatie absoluut niet van toepassing is. Zodra je echter tegen de mensen gaat afzetten die je problemen niet op kunnen lossen, dan roep je dat vanzelf over je af. Richt je pijlen dan op de mensen die dat wel moeten verhelpen. Ik ken voorbeelden te over van forumleden die zich als een terriër vastbijten in vertegenwoordigers van het webteam via contactformulier en PB's. Nee niet door ze stijf te schelden en de tekortkomingen maar steeds in te wrijven, maar door ze te blijven herinneren aan je probleem.

Als MGV hebben we gemerkt dat bij Ziggo eigenlijk niemand "eigenaar" is van een probleem (behalve dan de klant zelf). dwz. niemand is geroepen om een probleem van begin tot eind te bewaken. Met de webcare heb je echter wel een figuur die je rechtstreeks kan aanspreken. Deze mensen willen ook niet voor eeuwig aan een probleem blijven vastzitten en doen er alles aan om tegen alle beperkingen in, waar ook zij tegen aan lopen, de zaak tot een oplossing te brengen. Dat het nog met vallen en opstaan gaat gepaard en nog niet allemaal even vlot verloopt moeten we helaas nog maar even op de koop toe nemen. Compensaties verlenen is men tenslotte ook niet al te kinderachtig in.

zo bedoelde ik het helemaal niet, waar het mij om ging [gaat] is dat er te vaak mensen zijn die zeggen " wat is nou 10% klachten op een paar miljoen aansluitingen"
ik vind dat behoorlijk veel....

het meeste zijn het volgens mij klachten die administratief van aard zijn, maar dan wel op een manier die gevolgen heeft voor de dienst[en] die mensen afnemen bij ZIGGO.
vanaf gisteren zie ik alweer 4 extra klachten op het forum in dit gedeelte.

ik vind het niet normaal dat ik minimaal 2x per maand zowat een halve dag kwijt ben om weer over de problemen te moeten bellen die ik maar blijf ondervinden omdat men blijkbaar niet in staat is om het in 1x op een normale manier op te lossen.

maar ik raak inderdaad erg gefrustreerd ja nu na zowat een jaar met problemen van diverse aard, ik ben nu al 2 maanden bezig om de administratieve fouten [onder bedreigingen van de incasso van ZIGGO] uit de wereld te krijgen.

ja meneer u heeft gelijk en we gaan u compenseren, en dat dan ook alweer 4x fout doen....
daar word een mens niet vrolijk van.
ik houd er niet van om onterecht als wanbetaler weggezet te worden terwijl ik altijd netjes en op tijd betaal.

en ik overdrijf echt niet.
ik wil niet iedere keer gecompenseerd te moeten worden, ik wil gewoon gebruik kunnen maken van de producten die ik afneem.
Oud 30 oktober 2009, 14:40
KLaGoMaL's schermafbeelding
KLaGoMaL KLaGoMaL is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Helaas vergeten een heleboel mensen dat ze bij hun aanvraag van een bundel of ander product al mee hebben kunnen doen aan een bepaalde actie. (gratis decoder of whatever). Dan is het logisch dat ze nu niet mee kunnen doen aan een andere actie voor nieuwe klanten.

Maar misschien denk ik te logisch na.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten