Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 oktober 2009, 19:24
*Marco*'s schermafbeelding
*Marco* *Marco* is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo All-In-One Extra
DTV: IRHD-5300C humax
Standaard

Het lijkt mijn verhaal/bestelling wel, met dat verschil dat ik één dag eerder heb besteld. Onder "Mijn Orders" in Mijn Ziggo stond al snel een leveringsdatum van 13 oktober, maar tot op heden niks binnen, behalve sinds vandaag een Track&Trace-nummer waar niks op te zien is.
Oud 29 oktober 2009, 19:30
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Marco* Bekijk bericht
Het lijkt mijn verhaal/bestelling wel, met dat verschil dat ik één dag eerder heb besteld. Onder "Mijn Orders" in Mijn Ziggo stond al snel een leveringsdatum van 13 oktober, maar tot op heden niks binnen, behalve sinds vandaag een Track&Trace-nummer waar niks op te zien is.
een ontzettend domme zet van ziggo, zo lopen ze natuurlijk uiteindelijk wel inkomsten mis. Ik snap overigens ook echt niet waarom alle providers behalve ziggo wel snel kunnen leveren
Oud 29 oktober 2009, 20:27
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
een ontzettend domme zet van ziggo, zo lopen ze natuurlijk uiteindelijk wel inkomsten mis. Ik snap overigens ook echt niet waarom alle providers behalve ziggo wel snel kunnen leveren

Dat ben ik geheel met je eens. Als Ziggo deze problemen redelijk snel kon oplossen zouden ze veel meer klanten kunnen binnenhalen. Een deel van de toekomstige klanten wordt nu weggejaagd. De organisatie die er nu staat kun je niet in een tel zomaar 20 of 30 % groter/efficiënter maken. Daar gaat tijd overheen om de juiste mensen op te leiden. Ik denk dat het probleem grotendeels veroorzaakt is door de nasleep van de fusie, alle nieuwe (zeer) succesvolle AI1 pakketten, de snelheidverhogingen en interactieve pakketten.
En dit alles in zeer korte tijd. Geen organisatie kan dat allemaal goed aan.
Daarom ook mijn advies om niet te gaan stressen en rustig afwachten, nog een keer te bellen en vooral je oude provider niet op te zeggen.
Succes er mee
Oud 30 oktober 2009, 08:06
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Dat ben ik geheel met je eens. Als Ziggo deze problemen redelijk snel kon oplossen zouden ze veel meer klanten kunnen binnenhalen. Een deel van de toekomstige klanten wordt nu weggejaagd. De organisatie die er nu staat kun je niet in een tel zomaar 20 of 30 % groter/efficiënter maken. Daar gaat tijd overheen om de juiste mensen op te leiden. Ik denk dat het probleem grotendeels veroorzaakt is door de nasleep van de fusie, alle nieuwe (zeer) succesvolle AI1 pakketten, de snelheidverhogingen en interactieve pakketten.
En dit alles in zeer korte tijd. Geen organisatie kan dat allemaal goed aan.
Daarom ook mijn advies om niet te gaan stressen en rustig afwachten, nog een keer te bellen en vooral je oude provider niet op te zeggen.
Succes er mee
Het probleem is dat de oude provider al opgezegd is en het abonnement op 5 november afloopt. Dat was overigens een voorstel van ziggo vandaaag toch maar weer eens op track & trace gekeken. maar nee; vandaag ook geen levering.... <<zucht>>
update 12:12 : ik ben nu aan het bellen met de helpdesk, 10 minuten wachttijd en waarschijnlijk krijg ik weer een (...) aan de lijn
update 21:24: ik neem bovenstaande woorden terug. Ik had een zeer bereidwillige medewerker aan de telefoon. Welke voor mij op maandag een storingsmonteur heeft ingepland! toppie dus... na een hoop heen en weer gebel lijkt het dus toch goed te komen

(...) Mod-edit: Iets minder mag ook wel.

Laatst gewijzigd door mod-5; 31 oktober 2009 om 00:42
Oud 30 oktober 2009, 21:25
*Marco*'s schermafbeelding
*Marco* *Marco* is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo All-In-One Extra
DTV: IRHD-5300C humax
Standaard

Whaaa, m'n Track&Trace-nummer blijkt zowaar te werken.
De status is nu: "Zending opgehaald en in sorteerproces" dus grote kans dat de boel morgen wordt afgeleverd
Oud 3 november 2009, 15:34
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
Het probleem is dat de oude provider al opgezegd is en het abonnement op 5 november afloopt. Dat was overigens een voorstel van ziggo vandaaag toch maar weer eens op track & trace gekeken. maar nee; vandaag ook geen levering.... <<zucht>>
update 12:12 : ik ben nu aan het bellen met de helpdesk, 10 minuten wachttijd en waarschijnlijk krijg ik weer een (...) aan de lijn
update 21:24: ik neem bovenstaande woorden terug. Ik had een zeer bereidwillige medewerker aan de telefoon. Welke voor mij op maandag een storingsmonteur heeft ingepland! toppie dus... na een hoop heen en weer gebel lijkt het dus toch goed te komen

(...) Mod-edit: Iets minder mag ook wel.
Aan de mod: nou eigenlijk niet sommige medewerkers zijn gewoon ècht niet bereid je te helpen en willen aan een beetje te moeilijk probleem haar of zijn handen gewoon niet vuil maken. Ik ervaar dit nu een geruime week. Heb 8 oktober besteld, via een omweg gisteren mijn modem gekregen. Het lijkt onmogelijk mijn modem te activeren.

Zo'n moeilijk verhaal is dat toch niet ?
Oud 4 november 2009, 16:23
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Zo'n moeilijk verhaal is dat toch niet ?
Hangt er nogal vanaf wat er fout gaat. De meeste randsystemen kan iemand van de eerste lijn niks mee.
Die zet het dan dus door naar een club die daar wel wat mee kan, maar die ook erg druk is, en daardoor wachttijd...

wachttijden zie je altijd over de maanden in golfbewegingen gaan, het zal dus soms meevallen, maar ook regelmatig tegenvallen helaas.
Oud 6 november 2009, 14:21
gverheijen's schermafbeelding
gverheijen gverheijen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AiE extra - UBEE-evm3200
DTV: Samsung DCB H380R en Samsung DCB-9401R
Thumbs down

Ik ben op 10 Juli overgestapt van 3 losse abonnementen (Internet - TV en Telefoon ) naar Alles in Een extra met daarbij een HDTV ontvanger ( Samsung )
De HDTV ontvanger werd snel geleverd maar het internet modem dat ik nodig heb voor 50Mb internet is er nog steeds niet ...
Al 3 keer gebeld ...
Eerste keer 4 weken geleden:
Vreemd dat het er nog niet is. Kan een spoed order voor aangemaakt worden. Zal zeker binnen 2 weken geleverd worden.
Vorige week:
Zal zeker binnen 1 week geleverd.
Vanmorgen :
De order is op 30 October bij distributeur aangekomen en zou dus
geleverd moeten zijn ... verwacht dat het toch zeker volgende week geleverd wordt , nog eens bellen als het dan nog niet geleverd is heeft
geen zin want het ligt aan de distributeur, excuus, excuus, excuus

De order voor het modem is du pas geplaatst na bijna 4 maanden en 2 keer klagen ... zeer kwalijke zaak als je daar 90 Euro per maand voor betaalt.

OP 13 November werd het modem eindelijk geleverd ... Activeren was na 1 telefoontje snel geregeld.

Laatst gewijzigd door gverheijen; 17 november 2009 om 19:08 Reden: Toevoeging
Oud 7 november 2009, 00:40
wel109's schermafbeelding
wel109 wel109 is offline
Junior Member

Standaard ben ook overgestap van telfort naar ziggo allesin een wacht ook 3 weken

heb een mail gestuurd het antwoord is Het alles in 1 pakket is in behandeling en duurt wat langer doordat u nummerbehoud heeft aangevraagd zeer vreemd antwoord
Oud 7 november 2009, 09:58
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wel109 Bekijk bericht
heb een mail gestuurd het antwoord is Het alles in 1 pakket is in behandeling en duurt wat langer doordat u nummerbehoud heeft aangevraagd zeer vreemd antwoord
Dat is helemaal waar. Als je nummerbehoud aanvraagt heb je ook met je oude telefoonprovider te maken en enkele wettelijke wachttijden. Ik heb geloof ik toen nog langer moeten wachten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten