Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 oktober 2009, 00:49
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Graag!!! Er is momenteel een achterstand bij Holland Shipping...
En niet voor het eerst...
Oud 24 oktober 2009, 12:28
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Als ik het ooit nog eens zou doen, zou ik altijd een monteur laten komen. De eerste die een monteur heeft gehad zonder spullen, moet zich nog melden. (daar kan ik me best in vergissen). Geen flauw idee wat het percentage klanten is met deze spookverzendingen, maar ik zie het behoorlijk vaak voorbijkomen.
Als je helemaal opnieuw moet beginnen zou ik dat ook doen. Heel lang geleden heeft een voorganger van Ziggo bij mij ook een com1 modem geplaatst met leidingen. Zelfs een netwerkkaart in de computer steken en instellen.

Later met andere abonnementsvormen heb ik altijd zelf geinstalleerd. De handleidingen zijn helder en voor iemand met één rechtse hand is dat prima te doen. Al die ellende met vrij nemen en maar dom wachten op zo'n monteur, is aan mij niet besteed.
En duurt het wat langer omdat een pakket niet aanwezig is wegens leveringsproblemen, is dat niet erg. Je hebt je oude pakket nog wat werkt.
Oud 24 oktober 2009, 16:15
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Vandaag is mijn op 9/10 bestelde pakket binnengekomen.
Oud 25 oktober 2009, 13:17
Stinkdier's schermafbeelding
Stinkdier Stinkdier is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Cisco HD-PVR
Standaard

Afgelopen zaterdag is ook mijn bestelling afgeleverd

Aansluiten en klaar. Ik ben weer helemaal blij!

Erik
Oud 25 oktober 2009, 15:22
*Marco*'s schermafbeelding
*Marco* *Marco* is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo All-In-One Extra
DTV: IRHD-5300C humax
Standaard

Misschien moet ik mijn klacht hier dan ook eens posten. Ik heb op 7-oktober All-In-One Extra besteld , maar heb nog steeds niks binnen

Laatst gewijzigd door *Marco*; 25 oktober 2009 om 17:54
Oud 26 oktober 2009, 13:10
jvdlugt's schermafbeelding
jvdlugt jvdlugt is offline
Junior Member

DTV: Humax 5000c
Standaard Late levering

Eigenlijk wisten we het van te voren, en het ligt volgens mij niet specifiek aan Ziggo; al die kabel/internet/TV aanbieders zijn hetzelfde. Ik heb ergens in september mij aangemeld voor Ziggo alles in 1 (tv via ziggo heb ik al) zodat ik simpelweg alles overzichtelijk heb en geen 3 verschillende providers heb. Ik heb in september aangegeven dat ik de aansluiting voor Internet en telefoon actief wilde hebben op 22 oktober aangezien mijn toen nog huidige ADSL abonnement per 21 oktober afgesloten zou worden. Goed na de bestelling zie ik netjes een leverdatum op " Mijn Ziggo" van 13 oktober. perfect dacht ik, ik kan gerust een weekje op vakantie. Nadat ik van vakantie ben terug gekomen (23 oktober) merk ik al snel dat internet het niet doet. Aha, dacht ik; ergens tussen de post zal er wel een briefje liggen dat TNT het pakketje met modem etc bij de buren heeft afgegeven, maar helaas, mijn enthusiasme werd snel getemperd. Het pakketje was nog niet geleverd en nadat ik ook nog een uitzending van RADAR in de herfstvakantie had gezien over het wel en wee(voornamelijk wee) bij Ziggo kreeg ik het al snel benauwd....het zal toch niet.

Ik bellen en het moet gezegd worden, binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn..dat was best snel. Helaas begint dan het gevoel van het worden gestuurd van het kastje naar de muur; de zending is 8 oktober verstuurd, hier heeft u een tracking nummer van TNT...sukses ermee(daar komt het op neer). Ik via TNT site geprobeerd maar het zal je niet verbazen..helaas nummer niet bekend. Dus weer bellen en er werd mij beloofd dat ze het zouden oplossen...OK prima, hoe dan? wanneer? Ja of ik maandag even terug wlde bellen..het was vrijdag en ik wilde mijn weekend niet verpesten dus ok dan maar. Vandaag (ma 26 okt) weer gebeld en ja het is bekend er zijn meer problemen met leveringen en dat ligt bij Holland Shipping. Niet te verwarren met Holland Sport hoewel het wel aardig op een sport begint te lijken. Goed, nu is er toegezegd dat het deze week opgelost gaat worden (ik hoor: deze week heb ik mijn producten).

maar goed, het probleem is dat Ziggo een monopoly positie heeft en je hebt weinig keuze dan afwachten en vooral veel bellen en maar hopen dat het een keer geleverd gaat worden. Ik heb tussentijds wel een oplossing voor internet (wireless buren) en tv had ik al dus ik red het nog wel ff..maar het bevestigd wel dat de service enorm (Kortom Uiterst Teleurstellend) is.

Ik weet niet of het zin heeft om holland shipping te bellen? Vind het nogal makkelijk van Ziggo om het probleem af te schuiven. Mijn contract is met Ziggo, zij zij ook verantwoordelijk voor de levering!
Oud 26 oktober 2009, 15:25
Mirrrr's schermafbeelding
Mirrrr Mirrrr is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra Ubee router
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Dan had ik een paar maanden geleden mazzel. HD-receiver voor 99,- en monteur aan huis gratis. (de monteur nadat ik het pakket na een week of 4 nog steeds niet ontvangen had). Misschien kun je er een issue van maken. In dit soort gevallen ligt de fout niet bij jou. Dan sturen ze de monteur maar kosteloos. Houd ook de facturatie in de gaten, die begint gewoon op de ingangsdatum zoals vermeld in de brief.

Bij mij werd het 12 oktober aangesloten en ik kreeg ook gratis een monteur. Maar ik zie nu idd op de site staan dat ook bij alles in 1 extra een monteur weer 99 euro kost
Oud 26 oktober 2009, 16:16
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirrrr Bekijk bericht
Bij mij werd het 12 oktober aangesloten en ik kreeg ook gratis een monteur. Maar ik zie nu idd op de site staan dat ook bij alles in 1 extra een monteur weer 99 euro kost
Daarom heb ik juist een monteur genomen op 11 september. Dan wist ik in ieder geval dat alles er al was

Nu kosten... aanbiedingen blijven ook niet voor altijd, maar uh, wel vreemd van ze. Juist die gratis monteur kan mensen ook over de streep halen.
Oud 26 oktober 2009, 18:10
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvdlugt Bekijk bericht
Eigenlijk wisten we het van te voren, en het ligt volgens mij niet specifiek aan Ziggo; al die kabel/internet/TV aanbieders zijn hetzelfde. Ik heb ergens in september mij aangemeld voor Ziggo alles in 1 (tv via ziggo heb ik al) zodat ik simpelweg alles overzichtelijk heb en geen 3 verschillende providers heb. Ik heb in september aangegeven dat ik de aansluiting voor Internet en telefoon actief wilde hebben op 22 oktober aangezien mijn toen nog huidige ADSL abonnement per 21 oktober afgesloten zou worden. Goed na de bestelling zie ik netjes een leverdatum op " Mijn Ziggo" van 13 oktober. perfect dacht ik, ik kan gerust een weekje op vakantie. Nadat ik van vakantie ben terug gekomen (23 oktober) merk ik al snel dat internet het niet doet. Aha, dacht ik; ergens tussen de post zal er wel een briefje liggen dat TNT het pakketje met modem etc bij de buren heeft afgegeven, maar helaas, mijn enthusiasme werd snel getemperd. Het pakketje was nog niet geleverd en nadat ik ook nog een uitzending van RADAR in de herfstvakantie had gezien over het wel en wee(voornamelijk wee) bij Ziggo kreeg ik het al snel benauwd....het zal toch niet.

Ik bellen en het moet gezegd worden, binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn..dat was best snel. Helaas begint dan het gevoel van het worden gestuurd van het kastje naar de muur; de zending is 8 oktober verstuurd, hier heeft u een tracking nummer van TNT...sukses ermee(daar komt het op neer). Ik via TNT site geprobeerd maar het zal je niet verbazen..helaas nummer niet bekend. Dus weer bellen en er werd mij beloofd dat ze het zouden oplossen...OK prima, hoe dan? wanneer? Ja of ik maandag even terug wlde bellen..het was vrijdag en ik wilde mijn weekend niet verpesten dus ok dan maar. Vandaag (ma 26 okt) weer gebeld en ja het is bekend er zijn meer problemen met leveringen en dat ligt bij Holland Shipping. Niet te verwarren met Holland Sport hoewel het wel aardig op een sport begint te lijken. Goed, nu is er toegezegd dat het deze week opgelost gaat worden (ik hoor: deze week heb ik mijn producten).

maar goed, het probleem is dat Ziggo een monopoly positie heeft en je hebt weinig keuze dan afwachten en vooral veel bellen en maar hopen dat het een keer geleverd gaat worden. Ik heb tussentijds wel een oplossing voor internet (wireless buren) en tv had ik al dus ik red het nog wel ff..maar het bevestigd wel dat de service enorm (Kortom Uiterst Teleurstellend) is.

Ik weet niet of het zin heeft om holland shipping te bellen? Vind het nogal makkelijk van Ziggo om het probleem af te schuiven. Mijn contract is met Ziggo, zij zij ook verantwoordelijk voor de levering!
Ziggo is soms wat trager met het uitvoeren van nieuwe orders. Neem gewoon wat reserve in tijd, zodat je je zelf niet in de stress hoeft te jagen. De leveringsproblemen van bepaalde modems of decoders zijn bekend. Een helpdeskmedewerker kan dan ook niet veel voor je doen als er geen modems meer op voorraad zijn.
Gelukkig heb je een noodoplossing gevonden, zodat je rustig kunt afwachten. Stoom afblazen is niet nodig.
Ziggo kun je vergelijken met een zware trein. Moeilijk op gang te krijgen, maar daarna gaat het maar door.
Oud 29 oktober 2009, 11:41
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Ziggo is soms wat trager met het uitvoeren van nieuwe orders. Neem gewoon wat reserve in tijd, zodat je je zelf niet in de stress hoeft te jagen. De leveringsproblemen van bepaalde modems of decoders zijn bekend. Een helpdeskmedewerker kan dan ook niet veel voor je doen als er geen modems meer op voorraad zijn.
Gelukkig heb je een noodoplossing gevonden, zodat je rustig kunt afwachten. Stoom afblazen is niet nodig.
Ziggo kun je vergelijken met een zware trein. Moeilijk op gang te krijgen, maar daarna gaat het maar door.
Ik heb op 8 oktober een bestelling van Alles-in-1 extra gedaan, heden 29-10-2009 nog steeds geen pakket. Ben wel in het bezit van een Track & trace nummer, maar die werkt uiteraard niet...

Het lijkt wel alsof die hele bestelprocedure bij ziggo één grote flop is. Ik heb dus telefonisch besteld met HD-PVR voor 99 euro. De bestelling zou direct zichtbaar zijn bij "mijn orders" in mijn ziggo (ik was al televisie Z2 klant). Omdat ik 2 weken in het buitenland verbleef, kon ik ziggo niet bellen. Heb dus 2 maal over een mail gestuurd. in de eerste mail kreeg ik als reactie: "Alles is goed doorgekomen en het pakket wordt direct na terugkomst opgestuurd". in de 2e mail stond dat de HD-PVR niet goed besteld was en dat hiervoor een nalevering zou worden gedaan....
Okee, dus afgelopen zaterdag direct gebeld en alles stond nu wel goed in het systeem: Alles in 1 extra met HD-PVR. Op 27-10-2009 zou ik het paket ontvangen. Tot op heden geen TNT-courreur. En er staat uiteraard ook nog niets bij "mijn orders".

Misschien wordt het voor ziggo eens tijd die bestelprocedure onder handen te nemen én met een andere leverancier in zee te gaan.

Hieraan wil ik toevoegen dat bij Alice (mijn huidige provider) het modem 2 werkdagen na bestelling al geleverd was. Dit was bij het vervangende modem ook het geval. Ziggo is echt, echt, echt TRAAAAAAAAG met levering (de snelheid is uiteraard wel okeeee)!

Laatst gewijzigd door rutger89; 29 oktober 2009 om 12:29 Reden: tiepvout + aanpaszing
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten