Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 oktober 2009, 16:49
Woodpecker's schermafbeelding
Woodpecker Woodpecker is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8455
Standaard Vertraging in levering

Ik heb per 10 oktober Alles-in-1 aangevraagd, en volgens de website zou ik 16 oktober alles binnen moeten krijgen. Nu een week later meldt de helpdesk dat volgens het systeem alles is verzonden, ze kunnen tenslotte een track & trace-nummer melden, en dat het aan TNT ligt. Da's onzin, want TNT is pas verantwoordelijk als het pakket waarop de barcodesticker is geplakt aan hen wordt aangeboden. Pas na het inscannen is het pakket via de track & trace-website te volgen.
Kortom, al minstens een week ligt er op de expeditie in Waddinxveen een pakket met mijn adres erop. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat daar aan de hand is?
Oud 23 oktober 2009, 17:01
Stinkdier's schermafbeelding
Stinkdier Stinkdier is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Cisco HD-PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woodpecker Bekijk bericht
Ik heb per 10 oktober Alles-in-1 aangevraagd, en volgens de website zou ik 16 oktober alles binnen moeten krijgen. Nu een week later meldt de helpdesk dat volgens het systeem alles is verzonden, ze kunnen tenslotte een track & trace-nummer melden, en dat het aan TNT ligt. Da's onzin, want TNT is pas verantwoordelijk als het pakket waarop de barcodesticker is geplakt aan hen wordt aangeboden. Pas na het inscannen is het pakket via de track & trace-website te volgen.
Kortom, al minstens een week ligt er op de expeditie in Waddinxveen een pakket met mijn adres erop. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat daar aan de hand is?
Ja, ik herken dit helaas.
11 oktober Alles-in-1 plus aangevraagd. Ik zou het ook op de 16de moeten krijgen. Na een aantal mailtjes en telefoontjes weet ik nu net zoveel als jij.
Het pakket ligt bij de distributie maar is nog steeds niet aan TNT overgedragen voor verzending. Een reden kunnen ze me niet geven. Telkens is het antwoord: '1 dezer dagen wordt het pakket vast wel verstuurd. Wij kunnen u verder niets vertellen.' .
Het pakket ligt daar al minstens een week want maandag heb ik via de klantenservice het 3S nummer al ontvangen (bij de klantenservice dachten ze dat het pakket al wel verstuurd was en toen ik ernaar vroeg kreeg ik het 3S nummer). Daar heb je inderdaad helemaal niets aan zolang TNT het pakket niet krijgt.

Erik
Oud 23 oktober 2009, 17:19
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stinkdier Bekijk bericht
Het pakket ligt daar al minstens een week want maandag heb ik via de klantenservice het 3S nummer al ontvangen (bij de klantenservice dachten ze dat het pakket al wel verstuurd was en toen ik ernaar vroeg kreeg ik het 3S nummer). Daar heb je inderdaad helemaal niets aan zolang TNT het pakket niet krijgt.

Erik
En aangezien Ziggo zelf de verzending niet regelt, maar Holland Shipping, kan je Ziggo zelf niets aanrekenen.
Oud 23 oktober 2009, 17:33
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stinkdier Bekijk bericht
Ja, ik herken dit helaas.
11 oktober Alles-in-1 plus aangevraagd. Ik zou het ook op de 16de moeten krijgen. Na een aantal mailtjes en telefoontjes weet ik nu net zoveel als jij.
Het pakket ligt bij de distributie maar is nog steeds niet aan TNT overgedragen voor verzending. Een reden kunnen ze me niet geven. Telkens is het antwoord: '1 dezer dagen wordt het pakket vast wel verstuurd. Wij kunnen u verder niets vertellen.' .

Erik
Zeer herkenbaar. Is bij mij nooit goedgekomen. In die zin dat Ziggo voorstelde een monteur langs te sturen, had ik iig een modem. Nazending van de tv-receiver was weer een verhaal apart, kostte veel moeite. Bovendien werd de receiver 3x gefactureerd.
Oud 23 oktober 2009, 17:47
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
En aangezien Ziggo zelf de verzending niet regelt, maar Holland Shipping, kan je Ziggo zelf niets aanrekenen.
Ah. Dit is nieuw voor mij! En daar heb ik nu ook een telefoonnummer van

edit: maandag om negen uur zijn zij de eerste
Oud 23 oktober 2009, 17:53
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Ah. Dit is nieuw voor mij! En daar heb ik nu ook een telefoonnummer van

edit: maandag om negen uur zijn zij de eerste
Niet dat ik het voor Ziggo opneem, maar dat bedrijf is niet al te snel...
Oud 23 oktober 2009, 18:02
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
... maar dat bedrijf is niet al te snel...
Dat is dan een reactie die de helpdesk van Ziggo ook wel eens kan geven. Of in ieder geval uitleggen wat er aan de hand is, met hun welgemeende excuses, in plaats van zeggen dat ze van niets weten en de schuld bij TNT leggen. Dat zou een hoop frustratie schelen.

Beter nog: Ziggo moet gewoon in zee met een andere, snellere distributeur/verzender
Oud 23 oktober 2009, 18:13
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Standaard

Als ik het ooit nog eens zou doen, zou ik altijd een monteur laten komen. De eerste die een monteur heeft gehad zonder spullen, moet zich nog melden. (daar kan ik me best in vergissen). Geen flauw idee wat het percentage klanten is met deze spookverzendingen, maar ik zie het behoorlijk vaak voorbijkomen.
Oud 23 oktober 2009, 18:15
Junior Member

Standaard

Alleen voor een monteur betaal je momenteel 99 euro. Vind ik best veel voor een veredelde koerier...
Oud 23 oktober 2009, 18:17
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Alleen voor een monteur betaal je momenteel 99 euro. Vind ik best veel voor een veredelde koerier...
Dat wist ik niet. Is dat nieuw? Ik heb niets betaald, of hangt dat van je abonnementsvorm af?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten