Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 oktober 2009, 00:23
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jassy Bekijk bericht
Hopelijk wordt hierop heeeeel veel Bassie en Adriaan herhaalt!!
Vanwege rechtenissues tussen Bassie Management BV en Adriaan Productions Ltd, zullen alle scènes waarin Adriaan te zien is verwijderd worden. Buiten dat zal het volledig oeuvre integraal en 24 uur per dag worden uitgezonden.

Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat dit inderdaad een b&a herhaalkanaal wordt. Zoals ik eerder al een lichtelijk sarcastisch aangaf is dat wel een hek wat je niet van de dam wilt halen. Een Q&Q zender? Tita Tovenaarkanaal, Calimero non-stop? 7 dagen per week de zevensprong? Swiebertje op 10? Het grote Pipo kanaal? Ik ben niet tegen herhaalkanalen, per slot van rekening is veel wat heden ten dage langs komt een herhaling van zetten of oude wijn in nieuwe zakken, maar een hele zender grotendeels vullen met Bassie????
Oud 27 oktober 2009, 00:33
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
Vanwege rechtenissues tussen Bassie Management BV en Adriaan Productions Ltd, zullen alle scènes waarin Adriaan te zien is verwijderd worden. Buiten dat zal het volledig oeuvre integraal en 24 uur per dag worden uitgezonden.

Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat dit inderdaad een b&a herhaalkanaal wordt. Zoals ik eerder al een lichtelijk sarcastisch aangaf is dat wel een hek wat je niet van de dam wilt halen. Een Q&Q zender? Tita Tovenaarkanaal, Calimero non-stop? 7 dagen per week de zevensprong? Swiebertje op 10? Het grote Pipo kanaal? Ik ben niet tegen herhaalkanalen, per slot van rekening is veel wat heden ten dage langs komt een herhaling van zetten of oude wijn in nieuwe zakken, maar een hele zender grotendeels vullen met Bassie????
Ik ben zelf bang dat het volume bij deze uitzendingen +5 harder zal worden gezet, net als in het commercial blok. Hoe zacht je de TV ook zet, Bassie komt tot in de zolderkamer. Oude wijn in nieuwe zakken? Te positief. Minstens oude wijn in oude zakken of beter nog, vergane wijn in beschimmelde zakken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten