Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 oktober 2009, 11:10   #1
Zanger
Junior Member

Zanger's schermafbeelding
Standaard Stroomverbruik

Wie weet wat het stroomverbruik is van de Samsung LED televisie UE32B6000VPXXN? Op de specificatielijst zie ik bij Samsung 60 Watt staan en op een vergelijkingsite 120 Watt. Wat is de juiste wattage?

Een tweede vraag is of de CAM C+ module dezelfde functies heeft als een HD ontvanger van Samsung of Humax.
Zanger is offline  
Oud 23 oktober 2009, 11:19   #2
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zanger Bekijk bericht
Wie weet wat het stroomverbruik is van de Samsung LED televisie UE32B6000VPXXN? Op de specificatielijst zie ik bij Samsung 60 Watt staan en op een vergelijkingsite 120 Watt. Wat is de juiste wattage?

Een tweede vraag is of de CAM C+ module dezelfde functies heeft als een HD ontvanger van Samsung of Humax.
Ik denk dat je van de specificaties van Samsung zelf uit kunt gaan en dat is 60 Watt. Verschillende vergelijkingsites geven andere waardes op. Ik kwam 60 Watt, 120 Watt en 125 Watt tegen.
Als je dat echt heel erg belangrijk vindt kun je het testen met een verbruiksmetertje.

Wat bedoel je precies met je 2e vraag? Welke functies?
Oud 23 oktober 2009, 11:33   #3
ArChie
Senior Member

ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Een CI+ CAM is geen digitale ontvanger in PCMCIA kaartvorm. Het is een decryptie module die jou in combinatie met de smartcard toegang verleent tot een digitaal kanaal indien het digitale kanaal tot jouw abonnement behoort. Vandaar dat CAM de Engelse afkorting is van Conditional Access Module.

De digitale TV functionaliteit wordt bepaald door de functionaliteit van de TV. Die TV bepaalt dus het soort kanalen dat je kan bekijken (HD en/of SD), of er EPG is, of er teletext ondertiteling is, of er DVB ondertiteling is, etc.
ArChie is offline  
Oud 24 oktober 2009, 08:23   #4
Zanger
Junior Member

Zanger's schermafbeelding
Standaard Module

Duidelijk Archie, dus ik kan op mijn HD televisie het HD signaal ontvangen middels de module. Op mijn Samsung HD ontvanger kan ik ook bepaalde functies instellen zoals geluid, beeld etc. Dat werkt dus niet op zo`n module maar alleen wat ervia de televisie is in te stellen. Enig idee of de module goed werkt? Bij de plaatselijke t.v. zaak was men niet erg enthousiast over de module en zei men dat er veel problemen waren bij zowel Ziggo als de t.v. fabrikanten.
Zanger is offline  
Oud 25 oktober 2009, 19:01   #5
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Duidelijk Archie, dus ik kan op mijn HD televisie het HD signaal ontvangen middels de module. Op mijn Samsung HD ontvanger kan ik ook bepaalde functies instellen zoals geluid, beeld etc. Dat werkt dus niet op zo`n module maar alleen wat ervia de televisie is in te stellen. Enig idee of de module goed werkt? Bij de plaatselijke t.v. zaak was men niet erg enthousiast over de module en zei men dat er veel problemen waren bij zowel Ziggo als de t.v. fabrikanten.
De module is erg gewild en daardoor kan niet elke dealer de CAM uit voorraad leveren. Problemen kunnen vermeden worden als de dealer via Ziggo portal controleert of een TV CI+ geschikt is en voorzien is van de laatste software.
Sommige dealers verkopen liever een aparte ontvanger door de extra marge op een aparte ontvanger.
anoniem is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten