Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 oktober 2009, 14:33
ZiggoRon's schermafbeelding
ZiggoRon ZiggoRon is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 oktober 2009
Locatie: Leidschendam / Casema
Ziggo Internet: internet Z1 / Motorola SBV5120E
Berichten: 2
Standaard Internetverbinding valt geregeld uit (Leidschendam)

Al een paar dagen valt mijn internetverbinding geregeld weg. Na het "herstellen" van de verbinding (via configuratiescherm/netwerkverbinding) kan ik weer internetten. Dit gaat een paar keer per uur. Dit gebeurd ook bij andere computers die op de router zijn aangesloten. Heel vervelend.
Ik heb de router en modem al een paar keer gereset. Tevens router er tussen uit gehaald. Computer rechtstreeks op modem aangesloten. Maar zonder resultaat. Ik heb dit diverse keren gemeld (per email / telefonisch) bij de helpdesk van Ziggo. De medewerkers geven aan dat het aan mijn systeem ligt. Ik weet echter niet hoe ik dit moet controleren. Hebben jullie hier misschien ervaring mee?

Ik heb een verbinding in Leidschendam. Ziggo heeft bij mij altijd perfect gewerkt. Alvast bedankt voor jullie reactie.
  #2  
Oud 22 oktober 2009, 14:43
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Ik begrijp uit je verhaal dat je verbinding ook wegvalt als je één pc rechtstreeks op het modem hebt aangesloten. Wat gebeurt er met de leds op het modem als het wegvalt? Blijven die branden of gaan er één of meerdere knipperen (link hoort te knipperen)?
En heeft de HD je modem uitgelezen en je op basis daarvan vertelt dat alles goed is of weet je dat niet?
Je kan nog proberen je modem rechtstreeks op het aop aan te sluiten, eventueel met een andere (nieuwe) coaxkabel.
__________________
Please Google your question before asking.
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 20:21
ZiggoRon's schermafbeelding
ZiggoRon ZiggoRon is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 oktober 2009
Locatie: Leidschendam / Casema
Ziggo Internet: internet Z1 / Motorola SBV5120E
Berichten: 2
Standaard

HD heeft modem uitgelezen en zeggen dat alles in orde is.
Als verbinding wegvalt blijven alle leds branden (link led knippert niet).

Wat zou het kunnen zijn. Ligt het aan mijn systeem?
  #4  
Oud 25 oktober 2009, 20:36
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZiggoRon Bekijk bericht
HD heeft modem uitgelezen en zeggen dat alles in orde is.
Als verbinding wegvalt blijven alle leds branden (link led knippert niet).

Wat zou het kunnen zijn. Ligt het aan mijn systeem?
Ik heb dit probleem ook. Na de laatste uitval (afgelopen woensdag) en na wederom een melding + plus een afspraak voor een monteur is de boel hier niet meer uitgevallen. In mijn geval deed het internet en de telefoon het niet. Om alles weer werkend te krijgen diende ik het modem te resetten.

Zal ik de monteur afbellen of toch voor de zekerheid laten komen???
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl