Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2009, 21:20
JDx's schermafbeelding
JDx JDx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Locatie: Emmen
Berichten: 3
Standaard Helemaal geen zenders meer Ziggo/Nokia Mediamaster 119c sinds paar dagen

Helemaal geen zenders meer Ziggo/Nokia Mediamaster 119c sinds paar dagen?

Hebben meer mensen hier last van?

Jaren heb ik dat kastje al, nooit problemen, ineens 3/4 dagen geleden blijft hij staan op: Signaal zoeken of Geen signaal.

Ik woon trouwens in Emmen.

Bij het opnieuw installeren vraagt hij trouwens ook om frequenties, is dit misschien veranderd?

Verder vond ik dit, maar wat moet ik daarmee?:

nit 7800
ts 2 -> 626
ts 3 -> 546
ts 4 -> 578
ts 12 -> 738
ts 7 -> 730


Laatst gewijzigd door mod-5; 21 oktober 2009 om 21:39 Reden: Berichten samengevoegd.
  #2  
Oud 21 oktober 2009, 21:44
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Check eerst even de juiste frequentie en netwerk ID.
Deze kun je hier vinden:
http://www.digitalekabeltelevisie.nl...erktabel.shtml
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 21 oktober 2009, 21:47
JDx's schermafbeelding
JDx JDx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Locatie: Emmen
Berichten: 3
Standaard

Ja die heb ik goed staan 369 en 7800... wellicht dat het kastje is overleden?
  #4  
Oud 21 oktober 2009, 21:50
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Oke, dat kunnen we dus uitsluiten.

Check even je kabels en aansluitingen. Het zou kunnen dat je er per ongeluk tegenaan gestoten hebt met schoonmaken of verplaatsen. Check ook even de aansluitingen in de meterkast. Heb je nog een goede coaxkabel liggen sluit dan je Nokia even direct op het AOP (abonnee overname punt) aan. Even alles er tussenuit halen aan versterker en/of splitter(s) als je deze hebt.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #5  
Oud 21 oktober 2009, 21:55
JDx's schermafbeelding
JDx JDx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Locatie: Emmen
Berichten: 3
Standaard

Ja daar kan ik helaas niet bij in dit huis. Maar het werkt al 5 jaar zonder problemen en heb wel gewoon analoog beeld.

Ik ga morgen maar eens een nieuw kastje proberen.

Ken wel een verkoper bij zo'n zaak, wellicht dat ik even een testkastje mee mag.
  #6  
Oud 21 oktober 2009, 21:58
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Prima, dat was de volgende stap om evt bij de buren of bekenden een kastje te lenen.
Mocht dat geen effect hebben dan horen we het wel. Kunnen we verder kijken hoe we kunnen helpen.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #7  
Oud 22 oktober 2009, 12:14
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk bericht
Helemaal geen zenders meer Ziggo/Nokia Mediamaster 119c sinds paar dagen?

Hebben meer mensen hier last van?

Jaren heb ik dat kastje al, nooit problemen, ineens 3/4 dagen geleden blijft hij staan op: Signaal zoeken of Geen signaal.

Ik woon trouwens in Emmen.

Bij het opnieuw installeren vraagt hij trouwens ook om frequenties, is dit misschien veranderd?

Verder vond ik dit, maar wat moet ik daarmee?:

nit 7800
ts 2 -> 626
ts 3 -> 546
ts 4 -> 578
ts 12 -> 738
ts 7 -> 730

Is je Nokia niet toevallig vast geslagen en heeft deze daarom de frequentie wijzigingen van anderhalve maand geleden niet gedaan.

Als je nu eerst eens de fabrieksinstellingen hersteld en dan moet je hierna de installatie (zenderzoeken)compleet opnieuw doen. Doen deze zenders het dan nog niet?

zit je in Emmen zelf of een buitengebied?
Met welke zenders heb je nu eiegenlijk problemen je verwijst naar bepaalde transporstromen maar heb je met de zenders hierin problemen of toch met andere zenders?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl