Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Philips DCR2020/03 & DCR2022/03

Mededelingen

Philips DCR2020/03 & DCR2022/03 Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Philips kabelontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 oktober 2009, 16:36
Sipke's schermafbeelding
Sipke Sipke is offline
Junior Member

Thumbs up Philips DCR2020 Liep steeds vast

Iedere keer als ik de TV aanzette liep de DCR vast. Het beeld bleef stilstaan en het geluid liep nog een poosje door. Stekker eruit en er weer in, het het lampje aan de voorzijde is afwisselend rood en groen en na ca 5 tot 10 keer die kleurenwisseling lukt uiteindelijk de herstart en kijk ik weer digitaal. Oplossing : Waar het TV-signaal in huis komt, bij mij in de meterkast zit een signaalversterker. Het signaal zou te sterk kunnen zijn. Op die versterker zit een stelschroefje (0 - 10 dB) ik heb het signaal 1,5 slag terug gedraaid (naar links) en zie daar...... geen vastlopers meer.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Philips DCR2020/03 & DCR2022/03

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten