Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2009, 16:18
Sipke's schermafbeelding
Sipke Sipke is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Locatie: Ureterp Home
Berichten: 2
Standaard Eerst 10 keer ingesprek toon

Iedere keer als ik een telefoonnummer in toets krijg ik ca 10 keer de in gesprek toon en als ik rustig afwacht, omdat iedereen die ik bel toch niet in gesprek kan zijn, gaat de telefoon daarna aan de andere kant over en kan ik normaal bellen. Volgens Ziggo moet een reset van het modem de oplossing zijn. Niet dus. Wie heeft een idee en nog beter een oplossing?

Laatst gewijzigd door Sipke; 21 oktober 2009 om 16:20 Reden: tik fouten
  #2  
Oud 22 oktober 2009, 08:06
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

Zou je mij je postcode en huisnummer toe kunnen sturen in een privebericht?

gr, Peter
  #3  
Oud 24 oktober 2009, 10:47
Asontoe's schermafbeelding
Asontoe Asontoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Locatie: utrecht
Ziggo Internet: bundel
Berichten: 1
Standaard Telefonie

Ik heb gistermiddag de overstap gemaakt naar ziggo telefonie en bent sindsdien niet meer bereikbaar. Ik kan ook niet bellen omdat mijn telefoon een bezettoon geeft. Wie herkent dit en heeft een oplossing voor me?

bedankt.
  #4  
Oud 24 oktober 2009, 12:05
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.473
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asontoe Bekijk bericht
Ik heb gistermiddag de overstap gemaakt naar ziggo telefonie en bent sindsdien niet meer bereikbaar. Ik kan ook niet bellen omdat mijn telefoon een bezettoon geeft. Wie herkent dit en heeft een oplossing voor me?

bedankt.
Is je oude lijn al uitgeschakeld ?

Normaal is de procedure dat je eerst het modem krijgt, als dat geactiveerd is, dus als je internet werkt, zal pas de procedure om je nummer te porteren gaan lopen. Daarna hoor je een datum dat je lijn overgezet zal gaan worden. Op de afgesproken dag zal je telefoonlijn actief worden en krijg je een kiestoon te horen. Vaak kun je wel al uitgaand bellen en werkt inkomend pas vanaf de dag dat het overgezet wordt.

Uit je bericht wordt niet helemaal duidelijk in welke fase jij zit ??
Misschien kun je wat meer uitleggen.

Verder kan er iets mis zijn met de telefoon aansluitingen in je huis. Om dat vast te stellen kun je het beste even een losse telefoon aansluiten direct op het modem (telefoon poort 1 en niet poort 2). Heb je dan wel een kiestoon ?
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl