Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast

Mededelingen

Telefonie - Vast Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 oktober 2009, 15:18   #1
Sipke
Junior Member

Sipke's schermafbeelding
Standaard Eerst 10 keer ingesprek toon

Iedere keer als ik een telefoonnummer in toets krijg ik ca 10 keer de in gesprek toon en als ik rustig afwacht, omdat iedereen die ik bel toch niet in gesprek kan zijn, gaat de telefoon daarna aan de andere kant over en kan ik normaal bellen. Volgens Ziggo moet een reset van het modem de oplossing zijn. Niet dus. Wie heeft een idee en nog beter een oplossing?

Laatst gewijzigd door Sipke; 21 oktober 2009 om 15:20 Reden: tik fouten
Sipke is offline  
Oud 22 oktober 2009, 07:06   #2
Ziggo Support Peter
Ziggo Medewerker

Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Standaard

Zou je mij je postcode en huisnummer toe kunnen sturen in een privebericht?

gr, Peter
Ziggo Support Peter is offline  
Oud 24 oktober 2009, 09:47   #3
Asontoe
Junior Member

Asontoe's schermafbeelding
Standaard Telefonie

Ik heb gistermiddag de overstap gemaakt naar ziggo telefonie en bent sindsdien niet meer bereikbaar. Ik kan ook niet bellen omdat mijn telefoon een bezettoon geeft. Wie herkent dit en heeft een oplossing voor me?

bedankt.
Asontoe is offline  
Oud 24 oktober 2009, 11:05   #4
CeeS
Legend (✝ 2016)

CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asontoe Bekijk bericht
Ik heb gistermiddag de overstap gemaakt naar ziggo telefonie en bent sindsdien niet meer bereikbaar. Ik kan ook niet bellen omdat mijn telefoon een bezettoon geeft. Wie herkent dit en heeft een oplossing voor me?

bedankt.
Is je oude lijn al uitgeschakeld ?

Normaal is de procedure dat je eerst het modem krijgt, als dat geactiveerd is, dus als je internet werkt, zal pas de procedure om je nummer te porteren gaan lopen. Daarna hoor je een datum dat je lijn overgezet zal gaan worden. Op de afgesproken dag zal je telefoonlijn actief worden en krijg je een kiestoon te horen. Vaak kun je wel al uitgaand bellen en werkt inkomend pas vanaf de dag dat het overgezet wordt.

Uit je bericht wordt niet helemaal duidelijk in welke fase jij zit ??
Misschien kun je wat meer uitleggen.

Verder kan er iets mis zijn met de telefoon aansluitingen in je huis. Om dat vast te stellen kun je het beste even een losse telefoon aansluiten direct op het modem (telefoon poort 1 en niet poort 2). Heb je dan wel een kiestoon ?

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten