Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 oktober 2009, 07:05   #1
Loesy
Senior Member

Loesy's schermafbeelding
Standaard Springt soms op ATV zender

Hallo allemaal,

Ik heb vanaf het begin van de verkoop de CI module en het bevalt mij prima. Echter heel soms start hij opeens op in een analoog kanaal. Ik moet dan even via de Guide naar een Ned1 HD zender en dan is het goed. Als het gebeurd zie ik in de Guide dat de TV staat op de zender boven de alle kanalen, boven de ned1 hd. Eigenlijk moet dat dan radio zijn maar dan is dat nederland 1, analoog. Heel vreemd. Het is niet storend hoor want het gebeurd niet altijd maar soms ineens zie ik een analoge zender bij TV opstart en dan moet ik dus even met de AB via Guide naar de DTV zenders gaan.

Wie herkent dit?

Ik heb een Samsung UE32B7020
Loesy is offline  
Oud 21 oktober 2009, 10:10   #2
Jassy
Senior Member

Jassy's schermafbeelding
Standaard

Heb dit zelf ook gehad met een recente Samsung TV.

Wat ik toen gedaan heb is de TV een fabrieksreset gegeven, en dan bij het inlezen van de kanalen slechts voor 'digitaal' gekozen en niet voor 'digitaal en analoog'. Dan is het probleem weg, maar kan je ook niet meer naar analoge zenders kijken.
Jassy is offline  
Oud 21 oktober 2009, 13:09   #3
nero1994
Junior Member

nero1994's schermafbeelding
Standaard

Als je analoog en digitaal hebt ingesteld kun je met de afstandbediening tussen analoog en digitaal kiezen door twee keer op de zelfde knop te drukken bijvoorbeeld op de 1
nero1994 is offline  
Oud 21 oktober 2009, 13:27   #4
Loesy
Senior Member

Loesy's schermafbeelding
Standaard

Nero als ik twee keer op bv 1 druk krijg je toch gewoon kanaal 11? Of begrijp ik het niet goed?

Ik weet uberhaubt niet hoe je nu tussen analoog en digitaal kan schakelen?
Loesy is offline  
Oud 21 oktober 2009, 13:34   #5
aimms
Member

aimms's schermafbeelding
Standaard

Loesy, ik weet het ook niet, maar heb je zoals Jassy meldt bij het inlezen van de kanalen voor 'digitaal' gekozen of voor 'digitaal en analoog'?
aimms is offline  
Oud 21 oktober 2009, 16:27   #6
nero1994
Junior Member

nero1994's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loesy Bekijk bericht
Nero als ik twee keer op bv 1 druk krijg je toch gewoon kanaal 11? Of begrijp ik het niet goed?

Ik weet uberhaubt niet hoe je nu tussen analoog en digitaal kan schakelen?
Nee je moet dus even wachten tot hij op de zender staat en dan weer drukken zo is het bij mij ik heb een el37b650
nero1994 is offline  
Oud 22 oktober 2009, 06:51   #7
Loesy
Senior Member

Loesy's schermafbeelding
Standaard

aims en jassy, ik heb wel allebeide zenders. Dus analoog en digitaal maar dat wil ik ook zo houden omdat er nog wel eens een storing is en dan heb ik altijd nog de analoge.

Nero, inderdaad zeg, ik heb het geprobeert en je springt idd van DTV naar ATV als je twee keen op dezelfde zender drukt op de AB. Misschien heb ik dat onbewust wel gedaan bij een opstart van de TV. Ik hou het in de gaten. bedankt voor jullie reacties.
Loesy is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten