Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 oktober 2009, 21:15
Spiceworm's schermafbeelding
Spiceworm Spiceworm is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 2
Standaard Decoder werkt slecht / die van de buren ook

Mijn decoder doet het af en toe niet en die van de buren (met de kaart van de buren) werkt helemaal niet.
Kun je dan concluderen dat er iets met het signaal is of klopt het dat de decoder van de buren het niet doet? Er kan ook wat mis zijn met onze decoder...
Die van de buren werkt prima, bij de buren dan

Bedankt voor de hulp
  #2  
Oud 20 oktober 2009, 21:45
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiceworm Bekijk bericht
Mijn decoder doet het af en toe niet en die van de buren (met de kaart van de buren) werkt helemaal niet.
Kun je dan concluderen dat er iets met het signaal is of klopt het dat de decoder van de buren het niet doet? Er kan ook wat mis zijn met onze decoder...
Die van de buren werkt prima, bij de buren dan

Bedankt voor de hulp
Als de decoder van de buren het prima doet bij hun,maar niet bij jou en jouw decoder doet ook moeilijk dan is er wat met het signaal,hetzij binnen,hetzij buiten.
Over welke decoder hebben we het,je kan bij elke decoder de signaal status bekijken via het menu.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 22:18
Spiceworm's schermafbeelding
Spiceworm Spiceworm is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 2
Standaard

De eigen decoder bij de buren aangesloten en daar werkt hij prima -> op zoek gegaan en de kabel in de meterkast zat niet helemaal goed. Het werkt nu weer.

Bedankt!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl