Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H380 (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de opvolger van de DCB-H360 High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 oktober 2009, 20:13
ido370's schermafbeelding
ido370 ido370 is offline
Junior Member

Standaard h380 pincode reset lukt niet

wie kan mij helpen de pincode van de h380 te resetten? ik deze decoder van een ziggo gebruiker overgenomen (zat nog nieuw in doos), maar toch werkt de standaardcode 0000 niet. Wie weet er hoe dit moet, want ik wil echt graag weer tv kunnen kijken zometeen?!
Oud 20 oktober 2009, 20:37
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ido370 Bekijk bericht
wie kan mij helpen de pincode van de h380 te resetten? ik deze decoder van een ziggo gebruiker overgenomen (zat nog nieuw in doos), maar toch werkt de standaardcode 0000 niet. Wie weet er hoe dit moet, want ik wil echt graag weer tv kunnen kijken zometeen?!
Technisch zijn er voorzieningen om de Pincode op afstand kunnen resetten. Ik weet alleen niet of Delta dit ondersteunt. Gewoon Delta even bellen met deze vraag.
Oud 20 oktober 2009, 20:50
ido370 ido370 is offline
Junior Member

Standaard

Zojuist gedaan, maar volgens hun moet deze eerst op hun netwerk zijn ingesteld (via netwerkinstallatie) voordat dit een mogelijkheid kan zijn. En juist bij de netwerkinstallatie (of pin wijzigen) dan werkt de standaardpin 0000 niet ( of 1234)
Oud 20 oktober 2009, 21:01
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ido370 Bekijk bericht
Zojuist gedaan, maar volgens hun moet deze eerst op hun netwerk zijn ingesteld (via netwerkinstallatie) voordat dit een mogelijkheid kan zijn. En juist bij de netwerkinstallatie (of pin wijzigen) dan werkt de standaardpin 0000 niet ( of 1234)
Heb je de pincode gebruikt die in de handleiding voorkomt ?
klopt, maar is de ontvanger ooit geinstalleerd geweest ?

Je kunt de helpdesk van Samsung ook bellen, volgens mij is er een secret access code geimplementeerd voor deze ontvanger.
Oud 20 oktober 2009, 21:18
ido370 ido370 is offline
Junior Member

Standaard

En weet iemand deze geheime code? Ik zag wel voor een ander model Samsung hier op de site dat er code 19708 was die je moest intoetsen bij de systeeminstellingen, maar dat krefh ik op de h380 niet werkend
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten