Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 oktober 2009, 13:44
pravesh12's schermafbeelding
pravesh12 pravesh12 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Zoetermeer/casema
Berichten: 11
Standaard Probleem alles in 1

Hallo,ik heb afgelopen zaterdag ziggo alles in 1plus besteld,ik had alles in 1 basis vandaag heb ik een brief gekregen van ziggo waar staat

Modem activatiecode Wachtwoord

ik heb nog steeds mijn oude snelheid nu is mijn vraag waar kan ik de Modem activatie code invoeren en het wachtwoord
ik heb nog steeds dezelfde modem leveren ze een nieuwe modem als je overstapt van basis naar plus???

gr,pravesh12
  #2  
Oud 20 oktober 2009, 15:37
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Waarschijnlijk krijg je nog een nieuw modem opgestuurd. Anders voor de zekerheid Ziggo even bellen.
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 15:46
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Als je van basis naar plus gaat krijg je geen nieuw modem. De activatiecodes worden automatisch opgestuurd bij aanvragen/wijzigen internetabonnement. Je hebt ze echter alleen nodig bij een nieuw modem. Deze brief kan je dus weggooien; je modem is al geactiveerd en zou ook al de nieuwe snelheid moeten leveren.

Die krijg je niet zeg je, dus moet er gekeken worden waar dat aan ligt. Heb je een router? Sluit dan eens 1 pc rechtstreeks op het modem aan, haal dan daarna het modem even van de stroom. Schakel dan firewall + anti-virus uit en test je snelheid nog eens met www.speedtest.net.
__________________
Please Google your question before asking.
  #4  
Oud 20 oktober 2009, 16:14
pravesh12's schermafbeelding
pravesh12 pravesh12 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Zoetermeer/casema
Berichten: 11
Standaard

Sorry,ik had verkeerd gekeken ik heb geen ziggo alles in basis maar alles apart Z1internet,Z1telefoon,Z1tv dus ik ben van Z1 naar ziggo alles in plus overgestapt nogmaals sorry
  #5  
Oud 20 oktober 2009, 16:33
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pravesh12 Bekijk bericht
Sorry,ik had verkeerd gekeken ik heb geen ziggo alles in basis maar alles apart Z1internet,Z1telefoon,Z1tv dus ik ben van Z1 naar ziggo alles in plus overgestapt nogmaals sorry
Dat maakt niet uit, ook dan krijg je geen nieuw modem. Die krijg je alleen als je voor de eerste keer internet aanvraagt of als je overgaat naar Alles-in-1 Extra.
__________________
Please Google your question before asking.
  #6  
Oud 20 oktober 2009, 16:37
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Heb je het modem rechtstreeks op het aansluitpunt aangesloten? Dus zonder splitters, versterkers oid ertussen?
Zoja, dan lijkt het me het handigst om toch even de THD te bellen. Zij kunnen je modem uitlezen en kijken hoe het signaal is. Als ze geen oorzaak kunnen vinden wordt het doorgezet naar de tweede lijn die dan het probleem zal onderzoeken.
__________________
Please Google your question before asking.
  #7  
Oud 20 oktober 2009, 16:45
pravesh12's schermafbeelding
pravesh12 pravesh12 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Zoetermeer/casema
Berichten: 11
Standaard

bij ziggo orders krijg ik dit



misschien dat dit wat uitmaakt??
  #8  
Oud 20 oktober 2009, 16:53
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Dat denk ik dan wel inderdaad. Vind 't wel een beetje vreemd dat je een nieuw modem krijgt aangezien dat voor de nieuwe snelheid die je gaat krijgen niet nodig is... Maar goed, dan kan je 't beste eerst die afwachten inderdaad
__________________
Please Google your question before asking.
  #9  
Oud 20 oktober 2009, 16:57
pravesh12's schermafbeelding
pravesh12 pravesh12 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Locatie: Zoetermeer/casema
Berichten: 11
Standaard

bedankt voor al je hulp
  #10  
Oud 20 oktober 2009, 17:03
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Graag gedaan (al heb ik niet het idee dat ik echt iets gedaan heb naast info geven maar goed)
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl