Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Mededelingen

CI+ Nieuws, algemene vragen en opmerkingen over CI+ modules en CI+ geschikte TV's
(specifieke posts over bepaalde merken TV's of CI+ CAMS in de eigen subforums)

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 oktober 2009, 10:14
elsinga's schermafbeelding
elsinga elsinga is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-een Plus / Ubee wifi modem in bridge mode + ASUS RT-N66U
DTV: Humax iHDR-5050c / LG 55EF950v / Panasonic TH-P42V20 / Samsung UE22D5000 / 2x Smit CAM
Standaard Nog een CI+ startpakket nodig als je al een smartcard hebt?

Hallo,

ik heb inmiddels een tijdje de Humax 5500 draaien, met een CRT eraan. Nu kijk ik naar de Samsung UE46B8000 met de bijbehorende CI+ CAM. Nu kost het startpakket 99 euro, maar ik heb al een smartcard in de Humax.

Kan ik ook een losse CI+ CAM kopen (Caiway versie wellicht?) en gewoon een 2e smartcard aanvragen via Ziggo? Dat zou toch een paar tientjes schelen...
Oud 20 oktober 2009, 10:18
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsinga Bekijk bericht
ik heb inmiddels een tijdje de Humax 5500 draaien, met een CRT eraan. Nu kijk ik naar de Samsung UE46B8000 met de bijbehorende CI+ CAM. Nu kost het startpakket 99 euro, maar ik heb al een smartcard in de Humax.

Kan ik ook een losse CI+ CAM kopen (Caiway versie wellicht?) en gewoon een 2e smartcard aanvragen via Ziggo? Dat zou toch een paar tientjes schelen...
Een startpakket met CI+ CAM en smartcard heeft een adviesprijs van 79 euro en is verkrijgbaar in diverse webshops. Ik zou niet weten waarom je een startpakket met ontvanger voor 99 euro bij Ziggo zou gaan bestellen als je een CI+ CAM wilt hebben.
Oud 20 oktober 2009, 11:15
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-een Plus / Ubee wifi modem in bridge mode + ASUS RT-N66U
DTV: Humax iHDR-5050c / LG 55EF950v / Panasonic TH-P42V20 / Samsung UE22D5000 / 2x Smit CAM
Standaard

Dan blijft de vraag staan, een losse CI+ cam kost bij Caiway 49,- en een 2e smartcard 10 euro, samen minder dan 79,-. Ik geef toe: die 20 euro kan wel eens duur zijn als je gedonder krijgt met alles los kopen, maar vandaar mijn vraag hier.
Oud 20 oktober 2009, 12:19
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsinga Bekijk bericht
Dan blijft de vraag staan, een losse CI+ cam kost bij Caiway 49,- en een 2e smartcard 10 euro, samen minder dan 79,-. Ik geef toe: die 20 euro kan wel eens duur zijn als je gedonder krijgt met alles los kopen, maar vandaar mijn vraag hier.
De advies prijs van een tweede smartcard is tegenwoordig 30 euro. Als je goed zoekt via webshops dan kan je hier en daar de smartcard voor minder aanschaffen, maar met verzendkosten zal je waarschijnlijk in totaal weer net zoveel kwijt zijn. Een losse CI+ CAM via Caiway is vooral handig voor diegenen die al beschikken over een smartcard en deze willen gaan hergebruiken in de CI+ CAM. In dat geval houd je dus 30 euro in je zak.
Oud 20 oktober 2009, 12:21
Senior Member

Standaard

Oeps... al 30 eypo voor een extra kaart... Nou ja, dan kun je net zo goed het startpakket bij een webshop kopen inderddaad.

Dank!
Oud 20 oktober 2009, 12:36
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

bij bijvoorbeeld factoryprices kun je er eentje kopen voor 21,20 inclusief verzenden. Bij afhalen komt ie daar op 15,25.

Verschil is al met al niet zo groot, dus het is de vraag of je daarvoor risico wilt lopen als eea niet werkt zoals het moeit.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten