Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 21:25
Royroy's schermafbeelding
Royroy Royroy is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z3 moterola
Standaard Ziggo haalt snelheid niet

Hallo

Ik heb in het verleden al veel problemen gehad met ziggo.
1. bliksem inslag(modem defect) levertijd nieuwe modem +/- 1 week
2. nieuwe modem na 2 weken defect levertijd nieuwe modem +/- 2 weken
3. afspraken met monteur die niet komt
4. verbinding die valt vaak weg.
5. lul verhalen die ze verzinnen bij de helpdesk.

Nu het volgende heb sinds 2 weken een alles in 1 pakket. snelheid zou dan na 50mbit gaan. met mijn gewone z3 verbinding en motorola modem haalde ik een snelheid van +/- 20mbit nadat er een nieuwe coax kabel vanaf het cai kastje naar ons huis is gelegt. Nu heb ik een ubee modem en haal een snelheid van 13mbit download. dat is nog minder dan de helft die ze beloven.

Toen ik 4 dagen het alles in 1 pakket had viel opeens mijn verbinding weg.
dus gebelt met de helpdesk. Daar werd gezegt dat het een storing was en er zou een monteur komen over 6 dagen. Sávonds was de verbinding erweer en 2 dagen later kreeg ik telefoon van ziggo dat een monteur niet meer langs komt omdat het een blokstoring was geweest waar iedereen last van had bij mij in de buurt.(hadden ze toen ook aan de telefoon wel ff mee kunnen delen want toen ik belde was de storing al een paar uur aan de gang.)

Aan de snelheid konden ze niks doen want dat blijkt aan mijn modem te liggen die de goede firmware niet kan downloaden. Modem die 14 dagen oud is. En blijkbaar zijn er geen modems die dat wel kunnen.

Wie heeft er nog meer dit probleem ?
Heb ik er recht op als ik mijn geld terug vraag?
Wie weet het echte reden waarom ze de snelheid niet halen?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten