Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 15:37
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member

Standaard Vermist interactieve tv pakket

Beste mensen,

Afgelope maand heb ik mijn interactieve pakket retour verzonden naar ziggo. Mij werd duidelijk gemaakt(telefonish): U moet het pakket verzenden naar Ziggo postcode 2748AC Waddinxveen.
en heb dus verzonden via tnt.

Tot heden niks gehoord van ziggo.
Dus vandaag lopen bellen. Een vriendelijke mevrouw aan de telefoon : beetje zoeken en zoeken. tot conclusie niks kunnen vinden en zegt meneer uw verzend adres is niet correect. zo lang wij de pakket niet hebben ontvangen kunnen wij niks betekenen voor u. (vind raar moet boete voor ziggos daade)

Dus heb Tnt gebeld en weer een vriendelijk dame aan het zoeken. En tot conlusie hij is aangekomen aan de gemelde adres meneer en wij correceren meestal alles. dus als ziggo staat dan kijken we naar de juiste adres dan sturen wij naar ziggo.

Wat wij nu kunnen doen is een onderzoek. wij sturen u een formulier en die moet u verder invullen en terug sturen

Dus heb dat perdirect aangevraagt wacht nu op die formulier

Hebben mensen ervaring hier mee. Hoor het graag
Oud 20 oktober 2009, 00:12
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Ik vermoed dat het pakket zodanig groot is geweest dat je een 'verzendbon' van de TNT hebt gekregen met een tracktracenummer. Heb je al op tracktrace.nl gekeken?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten