Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R

Mededelingen

Samsung DCB-9401R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 15:27
Rabian's schermafbeelding
Rabian Rabian is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in een Plus
DTV: Samsung DCB 9401R
Standaard Geluid van Samsung DCB 9401R valt regelmatig uit.

Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 6 a 7 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.
Mijn vraag aan jullie is om eens na te denken over dit probleem en misschien met een oplossing of tips om te proberen te komen.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag…..

Met vriendelijke groet
Rabian
Oud 19 oktober 2009, 23:41
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rabian Bekijk bericht
Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 6 a 7 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.
Mijn vraag aan jullie is om eens na te denken over dit probleem en misschien met een oplossing of tips om te proberen te komen.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag…..

Met vriendelijke groet
Rabian
Zeer waarschijnlijk een defect aan de Samsung decoder. Als je aan deze decoder gehecht bent, koop dan op marktplaats voor hooguit een paar tientjes een andere, dan is je probleem opgelost. Voor alle zekerheid kun je ook nog even een andere SCART kabel proberen. Laten repareren is echt niet lonend (lees: veel duurder).
Oud 20 oktober 2009, 21:01
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Zeer waarschijnlijk een defect aan de Samsung decoder. Als je aan deze decoder gehecht bent, koop dan op marktplaats voor hooguit een paar tientjes een andere, dan is je probleem opgelost. Voor alle zekerheid kun je ook nog even een andere SCART kabel proberen. Laten repareren is echt niet lonend (lees: veel duurder).
Als hij nu even zegt wat zijn locatie is kan hij voor weinig een 9401 bij me ophalen... Een 9401 die door nederlanders is achtergelaten bij mij omdat ze naar Duitsland gingen verhuizen.

Gert.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten