Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R

Mededelingen

Samsung DCB-9401R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2009, 15:27
Rabian's schermafbeelding
Rabian Rabian is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een Plus
DTV: Samsung DCB 9401R
Berichten: 29
Standaard Geluid van Samsung DCB 9401R valt regelmatig uit.

Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 6 a 7 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.
Mijn vraag aan jullie is om eens na te denken over dit probleem en misschien met een oplossing of tips om te proberen te komen.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag…..

Met vriendelijke groet
Rabian
  #2  
Oud 19 oktober 2009, 23:41
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 maart 2009
Locatie: ***
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rabian Bekijk bericht
Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 6 a 7 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.
Mijn vraag aan jullie is om eens na te denken over dit probleem en misschien met een oplossing of tips om te proberen te komen.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag…..

Met vriendelijke groet
Rabian
Zeer waarschijnlijk een defect aan de Samsung decoder. Als je aan deze decoder gehecht bent, koop dan op marktplaats voor hooguit een paar tientjes een andere, dan is je probleem opgelost. Voor alle zekerheid kun je ook nog even een andere SCART kabel proberen. Laten repareren is echt niet lonend (lees: veel duurder).
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 21:01
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Zeer waarschijnlijk een defect aan de Samsung decoder. Als je aan deze decoder gehecht bent, koop dan op marktplaats voor hooguit een paar tientjes een andere, dan is je probleem opgelost. Voor alle zekerheid kun je ook nog even een andere SCART kabel proberen. Laten repareren is echt niet lonend (lees: veel duurder).
Als hij nu even zegt wat zijn locatie is kan hij voor weinig een 9401 bij me ophalen... Een 9401 die door nederlanders is achtergelaten bij mij omdat ze naar Duitsland gingen verhuizen.

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl