Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2009, 11:24
Skuhletje's schermafbeelding
Skuhletje Skuhletje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Locatie: Bedum, @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax
Berichten: 4
Question Preview & Keuzepakket

Hallo,
Ik heb nu ongeveer 2 week een alles-in-1 plus pakket bij ziggo.
Van die 2 week heb ik 1 week alle preview zenders gehad.
Hij geeft nu aan dat het geen onderdeel is van mijn abonnement.
Ik dacht altijd dat dit langer was dan 1 week?


En nog een vraagje,
ik heb na die week 2 keuzepakketten besteld, nu ongeveer een week geleden. maar wanneer gaan die dingen eigenlijk in? en krijg ik daar ook een andere kaart voor ofzo?
  #2  
Oud 19 oktober 2009, 11:38
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Als je de keuzepakketten via de telefoon hebt besteld en er niks geblokkeerd wordt door een eerdere bestelling, dan zou het binnen 48 uur moeten werken.
Zou ff een belletje richting de klantenservice doen.
In de meeste gevallen doet dat wonderen.
  #3  
Oud 19 oktober 2009, 11:52
Skuhletje's schermafbeelding
Skuhletje Skuhletje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Locatie: Bedum, @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het via de site besteld.
En we kregen net een verkeerde bestelling door over televisie, dus misschien gaat het daar fout?
Ik zal dan klantenservice wel even bellen.
  #4  
Oud 19 oktober 2009, 12:01
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Zou ik zeker doen.
Ik heb zelf het Digitaal Totaal-pakket aangevraagd, maar omdat het wel erg lang duurde heb ik maar eens gebeld.
Er werd mij verteld dat deze bestelling pas kan worden uitgevoerd als mijn downgrade van Alles-in-1 Extra naar Alles-in-1 Plus is afgerond.

Als er hier medewerkers op het forum zitten die dit kunnen bevestigen, wil ik dat graag weten.
Vind het eigelijk achtelijk, dat als ik een pakket wil uitbreiden je er zo lang op moet wachten.
  #5  
Oud 19 oktober 2009, 12:17
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Volgens mij is het inderdaad zo dat de eerste order eerst volledig doorlopen moet zijn voor er een volgende order verwerkt kan worden. Anders loop je het risico dat een en ander vast loopt. Misschien inderdaad vreemd, maar 't is niet anders ...
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #6  
Oud 19 oktober 2009, 13:57
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Volgens mij is het inderdaad zo dat de eerste order eerst volledig doorlopen moet zijn voor er een volgende order verwerkt kan worden. Anders loop je het risico dat een en ander vast loopt. Misschien inderdaad vreemd, maar 't is niet anders ...
Oke, dan ga ik er zo'n beetje vanuit dat het Digitaal Totaal pakket zo rond 1 november geactiveerd wordt. Per 31 oktober ga ik van Extra naar Plus.
  #7  
Oud 19 oktober 2009, 15:15
rednas77's schermafbeelding
rednas77 rednas77 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Locatie: Roermond / Oud Ziggo
Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max /Ubee EVW 321b (met Netgear WNR3700 erachter)
DTV: Horizon mediabox & 2x Humax IRHD-5200c
Berichten: 137
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Zou ik zeker doen.
Ik heb zelf het Digitaal Totaal-pakket aangevraagd, maar omdat het wel erg lang duurde heb ik maar eens gebeld.
Er werd mij verteld dat deze bestelling pas kan worden uitgevoerd als mijn downgrade van Alles-in-1 Extra naar Alles-in-1 Plus is afgerond.

Als er hier medewerkers op het forum zitten die dit kunnen bevestigen, wil ik dat graag weten.
Vind het eigelijk achtelijk, dat als ik een pakket wil uitbreiden je er zo lang op moet wachten.
Hier hetzelfde. Heb EL besteld via de antwoordkaart (geactiveerd op 23-09) en gelijk weer opgezegd. Enkele dagen later kidspakket aangevraagd en dit gaat pas 23-11-2009 in. Dit is de dag dat EL stopt.

Volgens de HD kan de pc maar één actie tegelijk verwerken. Klopt dat het 2 acties zijn, maar m.i. moeten die naast elkaar verwerkt kunnen worden.
  #8  
Oud 19 oktober 2009, 15:50
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

In dat geval kan ik er nog langer opwachten, want Ere Divisie Live loopt bij mij nog tot eind november.
Vindt wel dat Ziggo beter met zijn klanten moet communiceren. Iedere medewerker zegt iets anders.
  #9  
Oud 19 oktober 2009, 16:06
rednas77's schermafbeelding
rednas77 rednas77 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Locatie: Roermond / Oud Ziggo
Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max /Ubee EVW 321b (met Netgear WNR3700 erachter)
DTV: Horizon mediabox & 2x Humax IRHD-5200c
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
In dat geval kan ik er nog langer opwachten, want Ere Divisie Live loopt bij mij nog tot eind november.
Vindt wel dat Ziggo beter met zijn klanten moet communiceren. Iedere medewerker zegt iets anders.
Ik heb wel een bevestiging gekregen van Ziggo dat de wijziging op de 23-11 ingaat.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl