Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 oktober 2009, 10:47
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard Nieuwe(re) snelheden

Is het al bekend wanneer de snelheden voor de 2e keer omhoog gaan?
Niet dat het echt noodzakelijk is, maar ik was benieuwd omdat er 'najaar 2009' gezegd was. De snelheid van 50 Mb/Sec is ruim voldoende dus daar niet van, het is gewoon uit nieuwsgierigheid.
Oud 19 oktober 2009, 11:09
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Laten ze bij Ziggo er maar eerst voor zorgen dat de boel stabiel loopt en niet uitvalt.
Ik had net weer een spontane reboot van mijn modem.
Vandaag komt er een monteur langs (als dat teminste maar goed gaat), dus ben benieuwd.
Oud 19 oktober 2009, 12:13
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Oh ja, dat is waar, ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Maar de uitval was overal en nergens. Diverse kennissen en de school waar ik werk (allemaal in West-Friesland) hadden hier ook last van, dus ik vermoed dat een monteur weinig bij jou uit kan richten. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo kon ik op een gegeven moment in mijn MoDem komen via de browser, nu loopt alles weer perfect en kom ik er niet meer in. Vreemd maar waar. Is ook geen halszaak, want wat moet ik in het MoDem zoeken, maar vreemd blijft het wel.

Laatst gewijzigd door ronvm; 19 oktober 2009 om 12:14 Reden: Tikfoutjes
Oud 19 oktober 2009, 13:12
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Standaard

ik heb dezelfde vraag gesteld op GoT, het antwoord is er helaas niet. Wat wel duidelijk is, is dat de uitrol van de 80Mbit/s (voor sommige plaatsen al direct 120MBit/s) gefaseerd gebeurd. vandaar dat er ook geen exacte datum gegeven kan worden.

Overigens vind ik het erg prettig dat we eerst 80Mbit/s krijgen en daarna 120Mbit/s. Heb je iedere keer weer iets om naar uit te kijken ik heb zelfs de 50Mbit nog niet omdat ik pas de 27e wordt aangesloten. Dus kijk eerst maar eens uit naar de 50Mbit/s
Oud 19 oktober 2009, 13:16
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
Overigens vind ik het erg prettig dat we eerst 80Mbit/s krijgen en daarna 120Mbit/s. Heb je iedere keer weer iets om naar uit te kijken ik heb zelfs de 50Mbit nog niet omdat ik pas de 27e wordt aangesloten. Dus kijk eerst maar eens uit naar de 50Mbit/s
Geloof me, daar heb je echt wat om naar uit te kijken. Het is gewoon te gek deze snelheid. Ik ben het met je eens hoor, eerst naar 80 en dan naar 120. Maar laten we eerlijk zijn, het is toch niet normaal zo'n snelheid? Ja...positief bedoeld hoor, volgens mij moet je straks je netwerkkabels ook nog koelen . Gelukkig ben ik op alles voorbereid en hoef geen nieuwe(re) randapparatuur te kopen en kan dus meteen mee met de nieuwe snelheid.
Oud 19 oktober 2009, 13:19
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Geloof me, daar heb je echt wat om naar uit te kijken. Het is gewoon te gek deze snelheid. Ik ben het met je eens hoor, eerst naar 80 en dan naar 120. Maar laten we eerlijk zijn, het is toch niet normaal zo'n snelheid? Ja...positief bedoeld hoor, volgens mij moet je straks je netwerkkabels ook nog koelen . Gelukkig ben ik op alles voorbereid en hoef geen nieuwe(re) randapparatuur te kopen en kan dus meteen mee met de nieuwe snelheid.
Ja klopt, ik dacht in eerste instantie dat UPC & ziggo bezig waren met glasvezelprojecten en dat die snelheid alleen voor die klanten waren.
50Mbit/s is inderdaad al retesnel, als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ze deze snelheid 2 jaar laten aan zouden kunnen bieden had ik ze voor gek verklaard
Oud 19 oktober 2009, 13:24
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
Ja klopt, ik dacht in eerste instantie dat UPC & ziggo bezig waren met glasvezelprojecten en dat die snelheid alleen voor die klanten waren.
50Mbit/s is inderdaad al retesnel, als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ze deze snelheid 2 jaar laten aan zouden kunnen bieden had ik ze voor gek verklaard
Absoluut, ik zie mijzelf nog met een 14K4 MoDem via de telefoon Internet Explorer 3.0 binnenhalen en net voor het einde klapte de verbinding eruit. Moest je weer opnieuw beginnen Gelukkig zijn die tijden nu over. Een aantal jaren geleden nog met een 'Coax' netwerk bezig (10 Mb/Sec) wat een weelde en nu ? Zelfs thuis is alles 1Gb/Sec. Hoe zou het zijn over laten we zeggen 5 jaar?
Oud 19 oktober 2009, 15:29
janos's schermafbeelding
janos janos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een plus - TC7210Z
DTV: Quantis rechtstreeks in TV
Standaard

Als dit de nieuwe snelheid is voor alles in een plus ziet het er slecht uit in Roosendaal.
Snelheid is altijd 18/19 up en 2,5/2,8 up geweest nu al even deze snelheid.
zijn er meer mensen met "nieuwe snelheid"
Oud 19 oktober 2009, 15:43
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Waarschijnlijk heb je last van een storing. Ziggo eral over gebeld?
Oud 19 oktober 2009, 20:21
FRanatic's schermafbeelding
FRanatic FRanatic is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1+ / Cisco EPC3212 / WRT320N
DTV: IRHD-5000C
Standaard

Vanuit Roosendaal. Tijdens 'drukke' tijd.
Test gedaan met NOD32 aan via draadloze verbinding.

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten