Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > DVB-C met Common Interface slot

Mededelingen

DVB-C met Common Interface slot Nieuwtjes, ervaringen, vragen en opmerkingen over over AlphaCrypts, DVB-C PC-TV kaarten, niet goedgekeurde TV's en ontvangers met een CI slot.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 oktober 2009, 20:40
scooby1963's schermafbeelding
scooby1963 scooby1963 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Locatie: Breda
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
DTV: CI+ module en Humax
Berichten: 8
Post Ziggo CI+ Module

Goede avond,

Heb sinds kort de nieuwe CI+ module gekocht en deze geplaatst in mijn Sony KDL-46Z5500.

alles werkt prima geen problemen ook de nieuwe software 1.570EA. geupdate.
tot Donderdag avond 21.30uur beeld stil en geen digitale ontvangst meer.van alles geprobeerd om het weer aan de gang te krijgen maar niets.stroom uit module uit en weer in stroom aan tv aan niets.bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.

Zie wel bij systeeminfo symbol rate klopt maar Freq: staat nu op 826000 wat 372000 moet zijn. Bij QAM staat 224 dit moet zijn 64.Ook zonder module geeft hij dit aan.

Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

ziggo zegt gewoon keihard wij zijn niet verantwoordelijk hiervoor terwijl het wel via hun signaal, waarschijnlijk mijn module kapot is die ik pas sinds 21 september heb.
overigens heb ik ook twee DG ontvangers Samsung en Humax die beide prima werken.

Heb ook een mail gestuurd naar Sony en wacht nog op reactie.Maar misschien weet een van jullie iets.Maar zolang de tv blijft zeggen dat hij de module niet ziet ben ik bang dat of de module of de aansluiting van de tv kapot is.

alvast bedank voor de moeite
Groeten Dennis.
  #2  
Oud 18 oktober 2009, 21:37
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Goede avond,

Heb sinds kort de nieuwe CI+ module gekocht en deze geplaatst in mijn Sony KDL-46Z5500.

alles werkt prima geen problemen ook de nieuwe software 1.570EA. geupdate.
tot Donderdag avond 21.30uur beeld stil en geen digitale ontvangst meer.van alles geprobeerd om het weer aan de gang te krijgen maar niets.stroom uit module uit en weer in stroom aan tv aan niets.bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.

Zie wel bij systeeminfo symbol rate klopt maar Freq: staat nu op 826000 wat 372000 moet zijn. Bij QAM staat 224 dit moet zijn 64.Ook zonder module geeft hij dit aan.

Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

ziggo zegt gewoon keihard wij zijn niet verantwoordelijk hiervoor terwijl het wel via hun signaal, waarschijnlijk mijn module kapot is die ik pas sinds 21 september heb.
overigens heb ik ook twee DG ontvangers Samsung en Humax die beide prima werken.

Heb ook een mail gestuurd naar Sony en wacht nog op reactie.Maar misschien weet een van jullie iets.Maar zolang de tv blijft zeggen dat hij de module niet ziet ben ik bang dat of de module of de aansluiting van de tv kapot is.

alvast bedank voor de moeite
Groeten Dennis.
Helpt een reset naar de default waarden van de televisie ?
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 18 oktober 2009, 21:59
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Goede avond,

Heb sinds kort de nieuwe CI+ module gekocht en deze geplaatst in mijn Sony KDL-46Z5500.

alles werkt prima geen problemen ook de nieuwe software 1.570EA. geupdate.
tot Donderdag avond 21.30uur beeld stil en geen digitale ontvangst meer.van alles geprobeerd om het weer aan de gang te krijgen maar niets.stroom uit module uit en weer in stroom aan tv aan niets.bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.

Zie wel bij systeeminfo symbol rate klopt maar Freq: staat nu op 826000 wat 372000 moet zijn. Bij QAM staat 224 dit moet zijn 64.Ook zonder module geeft hij dit aan.

Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

ziggo zegt gewoon keihard wij zijn niet verantwoordelijk hiervoor terwijl het wel via hun signaal, waarschijnlijk mijn module kapot is die ik pas sinds 21 september heb.
overigens heb ik ook twee DG ontvangers Samsung en Humax die beide prima werken.

Heb ook een mail gestuurd naar Sony en wacht nog op reactie.Maar misschien weet een van jullie iets.Maar zolang de tv blijft zeggen dat hij de module niet ziet ben ik bang dat of de module of de aansluiting van de tv kapot is.

alvast bedank voor de moeite
Groeten Dennis.
het probleem is me niet echt duidelijk.

Heb je in her-installatie uitgevoerd,
Heb je op Ned 1 HD beeld,
Kun je bij het menu van de CAM,

Zo niet, zit de module wel diep genoeg in de TV (sticker moet naar de muur wijzen )?
  #4  
Oud 19 oktober 2009, 09:55
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
het probleem is me niet echt duidelijk.

Heb je in her-installatie uitgevoerd,
Heb je op Ned 1 HD beeld,
Kun je bij het menu van de CAM,

Zo niet, zit de module wel diep genoeg in de TV (sticker moet naar de muur wijzen )?
Als de tv aangeeft dat de module niet geplaatst is lijkt het me vrij onmogelijk om in het menu van de cam te komen
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #5  
Oud 19 oktober 2009, 16:48
scooby1963's schermafbeelding
scooby1963 scooby1963 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Locatie: Breda
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
DTV: CI+ module en Humax
Berichten: 8
Standaard CI+ Module

Ik dacht toch echt dat ik duidelijk was>>
antwoord 1.Helpt de reset zie mijn verhaal>Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

Antwoord 2.
Heb je in her-installatie uitgevoerd,Staat ook in mijn verhaal
Heb je op Ned 1 HD beeld,
Niet van toepassing zonder cam module.
Kun je bij het menu van de CAM, Staat ook in mijn verhaal zie onder
bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.
en dan het antwoord hieronder>>
Zo niet, zit de module wel diep genoeg in de TV (sticker moet naar de muur wijzen )?Ik heb toch echt gezegt dat ik vanaf 21 september beeld heb gehad.
Ik weet niet, maar er schijnt niemand te lezen wat ik schrijf.ik weet dat het een heel verhaal is, maar ik wil het niet te lang maken.
Maar nogmaals:
Ja ik heb de herinstallatie uitgevoerd.
en nee geen beeld ned1 HD.
En nee ik kan niet in het cam menu.
en als hij niet diep genoeg in de tv zat had ik 4 weken geen beeld gehad.

groet Dennis.

  #6  
Oud 19 oktober 2009, 19:56
jojootje's schermafbeelding
jojootje jojootje is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 augustus 2009
Locatie: Echt / Ziggo / KPN glasvezel
Ziggo Internet: Ai1+ / TL-WR1043ND
DTV: Sony KDL40-W5500/Neotion CI+/Humax 5200
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Ik dacht toch echt dat ik duidelijk was>>
antwoord 1.Helpt de reset zie mijn verhaal>Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

Antwoord 2.
Heb je in her-installatie uitgevoerd,Staat ook in mijn verhaal
Heb je op Ned 1 HD beeld,
Niet van toepassing zonder cam module.
Kun je bij het menu van de CAM, Staat ook in mijn verhaal zie onder
bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.
en dan het antwoord hieronder>>
Zo niet, zit de module wel diep genoeg in de TV (sticker moet naar de muur wijzen )?Ik heb toch echt gezegt dat ik vanaf 21 september beeld heb gehad.
Ik weet niet, maar er schijnt niemand te lezen wat ik schrijf.ik weet dat het een heel verhaal is, maar ik wil het niet te lang maken.
Maar nogmaals:
Ja ik heb de herinstallatie uitgevoerd.
en nee geen beeld ned1 HD.
En nee ik kan niet in het cam menu.
en als hij niet diep genoeg in de tv zat had ik 4 weken geen beeld gehad.

groet Dennis.
Heb je analoog beeld?
Heb je radio kanalen?
Het je een EPG-overzicht?
Behalve Ned 1 HD, moet je ook de Ziggo kanalen met zenderoverzicht en sommige regionale kanalen kunnen zien. Doen die ook niets?
Dit alles is te zien met en zonder CI+ module.
Coax kabel van een decoder al eens in de tv gedaan, of een nieuwe/andere kabel? Misschien beschadigd bij het stofzuigen?
En wat ook kan gebeuren is dat het koperen kern-kabeltje is afgebroken in de coax-stekkers.
  #7  
Oud 19 oktober 2009, 19:58
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Ik dacht toch echt dat ik duidelijk was>>
antwoord 1.Helpt de reset zie mijn verhaal>Heb ook met ziggo gebeld de volgende dag, krijg je weer dat zelfde wat ze bij alle mensen standaard vragen volgens het boekje.Nou ja dat hoef ik jullie niet uit te leggen.bla,bla,bla uit aan reset etc etc etc.

Antwoord 2.
Heb je in her-installatie uitgevoerd,Staat ook in mijn verhaal
Heb je op Ned 1 HD beeld,
Niet van toepassing zonder cam module.
Kun je bij het menu van de CAM, Staat ook in mijn verhaal zie onder
bij instelling digital setup geeft hij aan( module niet geplaatst)kan dus ook geen instellingen veranderen van de module.
en dan het antwoord hieronder>>
Zo niet, zit de module wel diep genoeg in de TV (sticker moet naar de muur wijzen )?Ik heb toch echt gezegt dat ik vanaf 21 september beeld heb gehad.
Ik weet niet, maar er schijnt niemand te lezen wat ik schrijf.ik weet dat het een heel verhaal is, maar ik wil het niet te lang maken.
Maar nogmaals:
Ja ik heb de herinstallatie uitgevoerd.
en nee geen beeld ned1 HD.
En nee ik kan niet in het cam menu.
en als hij niet diep genoeg in de tv zat had ik 4 weken geen beeld gehad.

groet Dennis.


Als jij alles geprobeert hebt en je hebt GEEN beeld op Ned 1 HD als je CAM is aangesloten (en wel als je de CAM verwijdert), dan lijkt het er op dat; of de interface stuk is (v/d TV) of je CAM. Ik zal het kort houden, ga maar met de CAM terug naar de leverancier, laat de CAM in een andere TV proberen. Werkt de CAM dan ligt het probleem aan je TV, werkt de CAM niet in andere TV's dan moet je de CAM laten vervangen.
  #8  
Oud 19 oktober 2009, 21:41
scooby1963's schermafbeelding
scooby1963 scooby1963 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Locatie: Breda
Ziggo Internet: ziggo alles in 1 plus
DTV: CI+ module en Humax
Berichten: 8
Standaard cam

Ja dat zal ik inderdaad doen, is ook het enigste wat ik nog kan proberen.Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat na een storing van ziggo mijn cam module of de interface kapot is.

bedankt allen.

gr Dennis
  #9  
Oud 19 oktober 2009, 21:57
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Ja dat zal ik inderdaad doen, is ook het enigste wat ik nog kan proberen.Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat na een storing van ziggo mijn cam module of de interface kapot is.

bedankt allen.

gr Dennis
Ik heb er ook geen verklaring voor. Ik hoor graag wat er uit komt.
  #10  
Oud 19 oktober 2009, 22:02
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 maart 2009
Locatie: ***
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scooby1963 Bekijk bericht
Ja dat zal ik inderdaad doen, is ook het enigste wat ik nog kan proberen.Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat na een storing van ziggo mijn cam module of de interface kapot is.

bedankt allen.

gr Dennis
Je schrijft hierboven dat je zelf hebt geconstateerd dan je Netwerkfrequentie en QAM waarden zoals de Sony die laat zien niet (meer) kloppen. Zou je dan niet eerst eens proberen deze waarden weer goed te zetten? Daar zeg je namelijk niets over. Met een verkeerde netwerkfrequentie, ID of QAM waarde is het natuurlijk geen wonder dat je geen zenders meer ontvangt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > DVB-C met Common Interface slot




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl