Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2009, 22:12
The Puma's schermafbeelding
The Puma The Puma is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Locatie: Landgraaf/@Home
Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Humax 5050c
Berichten: 191
Standaard Internet en Telefoon verbinding valt weg

Sinds vandaag valt de internet en telefoon verbinding regelmatig weg.
Postcode 6373

Na opnieuw opstarten modem is er weer verbinding!

Hebben hier meerdere mensen last van?
  #2  
Oud 17 oktober 2009, 22:17
frednl's schermafbeelding
frednl frednl is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Locatie: 1851 multikabel
Ziggo Internet: 3 in 1 extra sitecom WL-342 tot 14-01Arrismodem,nu UBEE
DTV: HUMAX
Berichten: 13
Standaard

Idem hier postcode 1851, heb het gemerkt vanaf 16.00 uur;telefoon en internet slechte kwaliteit
ga nu modem resetten
  #3  
Oud 17 oktober 2009, 22:36
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: Kerkrade / Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Berichten: 3.158
Standaard

Hier sinds 15.10... na de TV storing 6462

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...38&postcount=6
  #4  
Oud 17 oktober 2009, 22:44
frednl's schermafbeelding
frednl frednl is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Locatie: 1851 multikabel
Ziggo Internet: 3 in 1 extra sitecom WL-342 tot 14-01Arrismodem,nu UBEE
DTV: HUMAX
Berichten: 13
Standaard

Na modem reset lijkt internetsnelheid zich hersteld te hebben !
  #5  
Oud 17 oktober 2009, 23:34
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Ik heb hier al een paar weken last van. Maandag komt er een monteur langs.
  #6  
Oud 19 oktober 2009, 08:25
pkroek's schermafbeelding
pkroek pkroek is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: Vroomshoop
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Samsung DBR
Berichten: 2
Standaard

7681

Hier heb ik er ook last van, zelfs de tv begint te storen. Voorheen nooit last van gehad.
  #7  
Oud 19 oktober 2009, 17:30
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: Kerkrade / Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Berichten: 3.158
Standaard

Citaat:
Hier sinds 15.10... na de TV storing 6462

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...38&postcount=6
6462

Ok... Monteur is vandaag bij de buurman geweest en alles doorgemeten..
Alles Ok... Verhaal van de Monteur.. hier in de wijk is een grote storing geweest, hij was bij zeker 20 man met hetzelfde probleem, maar dit heeft zich van alleen opgelost en ze konden nu niet meer zeggen waaraan het heeft gelegen....

  #8  
Oud 20 oktober 2009, 08:15
marcoonline's schermafbeelding
marcoonline marcoonline is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 januari 2009
Locatie: 4105 culemborg / Casema
Ziggo Internet: Z3i-Alles-in-1 Extra Docsys 3, Cisco modem
Berichten: 29
Standaard

als ik het forum een beetje door lees is valt het mij op dat heel veel mensen met een Alles in 1 extra problemen hebben met het wegvallen van de internet verbinding.

heb er zelf ook last van regio 4105 heb zondag contact gehad met HD en de medewerker wist mij te vertellen dat ik de 15 was voor die dag en hij heeft aan ticket aangemaakt voor de Technische Helpdesk zodat die het probleem nader konden onderzoeken.

het probleem zou binnen 3 dagen afgehandeld wezen dus ik ga vanavond eens bellen met de HD en vragen naar de status van de storing.

Hou jullie uiteraard op de hoogte
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl