Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2009, 19:31
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Standaard Ziggo diensten telefonisch opzeggen

Ik wou vandaag all mijn diensten opzeggen.(alles in 1 extra/extra telefoon / extra zenders)
Dus heb ziggo lijn gebeld. Normaal vragen zij bij de begin van zoon gesprek toets uw klantnummer of postcode om sneller te helpen. Maar dus vandaag niet. en ik toets de 3 en dan nog eens 3 ik kwam niet bij de opzeglijn.

is er een telefoon storing ofzo bij ziggo. hoe moeten klanten opzeggen als ze dat willen. of is dit expres gedaan..

Ik heb een contact e-mail vestruurd en zo te proberen optezeggen.

Dus hoop snel een reactie.

Site beheerders sorry ik wist niet waar ik dit kan plaatsen

Pace men
  #2  
Oud 17 oktober 2009, 19:44
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Locatie: Utrecht
Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Berichten: 2.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslan Bekijk bericht
Ik wou vandaag all mijn diensten opzeggen.(alles in 1 extra/extra telefoon / extra zenders)
Dus heb ziggo lijn gebeld. Normaal vragen zij bij de begin van zoon gesprek toets uw klantnummer of postcode om sneller te helpen. Maar dus vandaag niet. en ik toets de 3 en dan nog eens 3 ik kwam niet bij de opzeglijn.

is er een telefoon storing ofzo bij ziggo. hoe moeten klanten opzeggen als ze dat willen. of is dit expres gedaan..

Ik heb een contact e-mail vestruurd en zo te proberen optezeggen.

Dus hoop snel een reactie.

Site beheerders sorry ik wist niet waar ik dit kan plaatsen

Pace men

Off-topic, maar het waarom ben ik benieuwd naar. Je hebt het toch net?
On-topic: wel vaag. Ze zullen het niet stimuleren, het hele opzeggebeuren.
  #3  
Oud 17 oktober 2009, 21:12
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Locatie: oldenzaal, @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Berichten: 316
Standaard

off topic: waarom zeg je de ziggo diensten op als je net een topic hebt gestart over de aanschaf van een Gbit switch? http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21418

on topic: ik heb nog nooit een klantnummer in hoeven te voeren. Alleen een mondelinge vraag; wat is uw postcode? Daarbij weet ik zeker als je een medewerker aan de telefoon krijgt dat deze je doorverbindt met de verantwoordelijke afdeling.
  #4  
Oud 17 oktober 2009, 21:18
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslan Bekijk bericht
Dus heb ziggo lijn gebeld. Normaal vragen zij bij de begin van zoon gesprek toets uw klantnummer of postcode om sneller te helpen. Maar dus vandaag niet.
Er wordt gebruik gemaakt van nummerherkenning, als je met je 'eigen' Ziggo nummer belt. Enige wat ze dan nog doen is een controle vraag stellen over je geboorte datum of een ander willekeurig feitje.
  #5  
Oud 20 oktober 2009, 14:06
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Jup, ze kunnen je zo doorverbinden met de juiste afdeling. En nee, die storing is niet expres.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl