Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2009, 14:50
FredR's schermafbeelding
FredR FredR is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Locatie: Sint Odilienberg @home
Berichten: 42
Standaard geen tv geen internet en dan 1 week wachten op monteur

Het moet niet gekker worden bij ziggo,
Vandaag valt internet uit en tv is gruis, in de hele straat,tv storing gebeld en die kunnen pasa 22 okt komen.
Dit slaat echt alles, moeten mijn kinderen die voor school alles via internet moeten doen dus een hele week zonder internet? en tv doet ook niet veel.
Er bestaat toch zoiets als storingsdienst????


Fred
  #2  
Oud 17 oktober 2009, 15:44
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

Dat ze in het weekend niet komen is al erg zat, maar pas na een week ?
  #3  
Oud 17 oktober 2009, 15:46
FredR's schermafbeelding
FredR FredR is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Locatie: Sint Odilienberg @home
Berichten: 42
Standaard

Zo en nu is het opgelost ineens weer beeld en internet.
Werd even geholpen door een forum admin.

Fred
  #4  
Oud 17 oktober 2009, 16:05
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

uh, wat was er aan de hand dan ?
En is het probleem nu voor de hele straat opgelost ?
  #5  
Oud 17 oktober 2009, 20:16
FredR's schermafbeelding
FredR FredR is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Locatie: Sint Odilienberg @home
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
uh, wat was er aan de hand dan ?
En is het probleem nu voor de hele straat opgelost ?
Ja blijkbaar wel opeens was alles er weer, we hebben een uurtje of 4 niks nada kunnen doen toen opeens was alles er weer.
Ik weet niet of er nou een monteur is geweest.

Fred
  #6  
Oud 19 oktober 2009, 22:23
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FredR Bekijk bericht
Het moet niet gekker worden bij ziggo,
Vandaag valt internet uit en tv is gruis, in de hele straat,tv storing gebeld en die kunnen pasa 22 okt komen.
Dit slaat echt alles, moeten mijn kinderen die voor school alles via internet moeten doen dus een hele week zonder internet? en tv doet ook niet veel.
Er bestaat toch zoiets als storingsdienst????


Fred
Dat is een monteur binnen 4 werkdagen, vind ik niet raar, zeker het "alleen tv en internet" betreft en er in dit geval geen sprake is van telefonie.

Maakt de storing niet minder vervelend, maar is de verwachting nu echt dat als tv/internet eruit ligt er iemand binnen 24uur op de stoep staat? Als dat de wens is dan moet je denk ik op zoek naar een ander pakket (zakelijk met SLA afspraken).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
Dat ze in het weekend niet komen is al erg zat, maar pas na een week ?
Dat ze in het weekend niet komen vind ik op zich logisch, zeker voor "enkel" internet en tv. En daarnaast, het is geen week daar een week 7 dagen heeft, en er binnen 6 dagen (4 werkdagen) iemand op de stoep staat.
__________________

  #7  
Oud 19 oktober 2009, 22:30
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

@excalibur : wat zijn de sla afspraken met Ziggo dan eigenlijk. Ik kan ze nergens vinden en ga, omdat internet en tv eerste levenbehoeften zijn, uit van een 7x24 uur sla
  #8  
Oud 19 oktober 2009, 22:55
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
@excalibur : wat zijn de sla afspraken met Ziggo dan eigenlijk. Ik kan ze nergens vinden en ga, omdat internet en tv eerste levenbehoeften zijn, uit van een 7x24 uur sla
Daar ga jij vanuit, maar helaas, internet en tv vallen niet onder de eerste cq de primaire levensbehoeften. En verder zijn er niet harde SLA afspraken binnen de voorwaarden van een particulier abonnement.

Kortom, geen SLA afspraken, en tevens geen primaire levensbehoefte. 4 werkdagen is dus prima. Sneller is mooier/beter, maar 4 werkdagen is absoluut niet traag.

Wil je 7x24 SLA afspraken, daar zijn hele mooie zakelijke abonnementen voor, zit wel een iets ander prijskaartje aan vast. Voor bv een KPN lijn van 10Mbit met 24/7 support/ondersteuning/storingdienst betaal je aanmerkelijk meer als een Alles-in-een Extra abonnement bij Ziggo, en dat voor minder snelle lijn. Heeft KPN echter nog steeds max 8uur om een storing op te lossen.
__________________

  #9  
Oud 20 oktober 2009, 00:06
mesa57's schermafbeelding
mesa57 mesa57 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Locatie: Mijdrecht / ex-Casema
Ziggo Internet: Ai1 Extra met Ubee EVM3200 en DIR 868L
DTV: CI+ Cam (Sony) / Humax 5000/5300 / Cisco 8455
Berichten: 5.464
Standaard

Met andere woorden : particulier = geen sla = Ziggo kan als ze zin hebben een keer langskomen
Ik vind dat daar wel eens afspraken over gemaakt zouden moeten worden. 4 dagen vind ik te lang, maar met de huidige stand van zaken kunnen ze er ook 40 van maken.
  #10  
Oud 20 oktober 2009, 00:23
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 januari 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1.595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
Met andere woorden : particulier = geen sla = Ziggo kan als ze zin hebben een keer langskomen
Ik vind dat daar wel eens afspraken over gemaakt zouden moeten worden. 4 dagen vind ik te lang, maar met de huidige stand van zaken kunnen ze er ook 40 van maken.
Ziggo heeft natuurlijk wel SLA's waar ze mee werken (bijv. bij telefonie: 95% van de storingen opgelost binnen 48 uur, bij tv/internetstoring: 95% van de storingen opgelost binnen 72 uur), dat soort dingen.

Maar als je bij die 5 % zit heb je weinig om op terug te vallen. Je kunt je abonnementsgeld voor de storingsperiode terugkrijgen. Geen vergoeding wegens mogelijke inkomstenderving, of consulteren gezinspsycholoog (vooral bij storingen tv/internet)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl