Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 oktober 2009, 03:48
Timbo25's schermafbeelding
Timbo25 Timbo25 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Ben het geheel met Isis eens, zoals waarschijnlijk ook wel gebleken is uit mijn eerdere reactie.

Natuurlijk is het erg vervelend als internet en/of de tv eruit ligt, maar dat maakt het natuurlijk geen eerste/primaire levensbehoefte. En in dat geval vind ik een monteur binnen 4 werkdagen helemaal niet zo gek en eigenlijk gewoon redelijk vlot.
Ik niet, Ziggo levert primair tv en daarbij internet en telefonie, als heel de straat dit probleem heeft, verwacht ik wel dat het binnen 24 uur is opgelost, of er moet al een hele glasbundel kapot zijn getrokken, die moet je nl draad voor draad lassen.
Oud 21 oktober 2009, 18:55
FredR's schermafbeelding
FredR FredR is offline
Member

Standaard

Ik heb nu 2 dagen een storing van elk 4 uur gehad.
Valt wel mee maar is erg vervelend als je kinderen school rapportages e.d. vias internet moeten inleveren en er dan geen internet is, of iets moeten opzoeken voor huiswerk....... ze krijgen geheid problemen op school als ze zeggen internet lag eruit.
Moeten ze dan maar bij de buren gaan jaaaaa duhhh die hebben dezelfde storin, rij dan maar met hun naar oma die woont 6 km verderop en heeft adsl die heeft geen storing.

Fred
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten