Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Mededelingen

Ziggo Gebruikers Forum Algemene informatie, vragen en opmerkingen over ziggo-gebruikers.nl

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 oktober 2009, 16:03
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door commander Bekijk bericht
Ik reageerde dan ook niet op jou

De berichtencount gaat inderdaad dan naar beneden als de berichten uit de database gehaald zijn. Vooral bij de wat 'oudere' leden die al veel postten in de jaren 2002-2006 zal dat dan het meest opvallen.
Duidelijk Commander... maar is er dan geen optie om die berichtecount vast te zetten, zeg maar: dat ie niet naar beneden gehaald kan worden, maar een vast iets is?
Oud 17 oktober 2009, 17:07
commander's schermafbeelding
commander commander is offline
Administrator
Site Admin

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Vreemd dat het dan voornamelijk mijn berichten blijken te zijn terwijl een CeeS die toch al veel langer dan mij poste op het MGV forum nauwelijks geraakt lijkt te zijn bij de opschoon actie en toch twee keer zoveel berichten heeft dan ik. Gooi dan gewoon alles van voor een bepaalde datum weg.
Niet alleen "selectief shoppen" in mijn antwoord aub, maar even alles lezen wat ik schreef. Calimero-gedrag is niet nodig.

Ik schreef dat er in de komende weken/maanden nog veel meer topics zullen worden geschoond. Dat gaat forum voor forum. Helaas gaat dat allemaal niet binnen een paar uurtjes en willen we dit ook niet continue gaan doen de komende weken.
Het gaat om complete topics en niet om losse posts. Er zullen dus van iedereen die in die topics heeft gepost oude posts gewist worden. Bij mensen die de laatste 2 jaar minder gepost hebben zal het dus straks ietsje meer opvallen.

Er wordt dus niet domweg alles van vóór een bepaalde datum weggegooid, er wordt handmatig een scan gedaan of bepaalde oude topics nog nuttig kunnen zijn en zoja of de berichten daarin dan nog "leesbaar zijn". Sommige "wel nuttige" oude topics bevatten plaatjes die er bijvoorbeeld niet meer staan of dode links, waardoor ze niet bruikbaar meer zijn. Deze worden dan alsnog gewist.

Dat we nu beginnen in de Digitale TV forums met de schoonmaakactie heeft als resultaat dat mensen die daar veel gepost hebben de effecten het eerste merken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Duidelijk Commander... maar is er dan geen optie om die berichtecount vast te zetten, zeg maar: dat ie niet naar beneden gehaald kan worden, maar een vast iets is?
Nee dat gaat niet. Op zich is dat ook niet zo erg denk ik. Voordeel is dat iemand die later op het forum geregistreerd is vergeleken bij de 'oude garde' (vanaf 2002) in de buurt kan komen. (mocht je het aantal posts belangrijk vinden)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten