Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 oktober 2009, 10:46   #1
Gerard van der Velden
Junior Member

Gerard van der Velden's schermafbeelding
Standaard HD ontvangst via CAM CI+ modulel

Is met de CAM CI+ module ook HD ontvangst mogelijk of is dan toch de Humax noodzakelijk?
Opmerking: Ziggo is niet actueel met haar info over de certificeringsontwikkelingen met Philips. Volgens hun site verwachten ze voor eind sept. een oplossing (het is nu al half okt.). Wat is de juiste stand van zaken.
Gerard van der Velden is offline  
Oud 17 oktober 2009, 11:06   #2
TomF
Senior Member

TomF's schermafbeelding
Standaard

Er is een forumonderdeel aan de Philips certificering gewijd: Klik hier

Zonder het Ziggo HD zenderpakket heb je in combinatie met je CI+ CAM module de beschikking over:
- Ned 1
- Ned 2
- Ned 3
- Eurosport HD.

Maar omdat je blijkbaar een nieuwe CI+ CAM module hebt, heeft de meegeleverde Ziggo smartcard een preview periode van enkele weken. Je kunt dan alle beschikbare zenders bekijken, waaronder extra HD zenders.
TomF is offline  
Oud 17 oktober 2009, 16:44   #3
marchelh
Member

marchelh's schermafbeelding
Standaard

Je kunt gewoon alle HD zenders met een CI+ CAM ontvangen. Ned 1 - 3 HD en Eurosport HD zitten in het standaard pakket en de rest kun je extra op je kaart laten zetten.

En ook op de Philips werkt dit nu perfect.
Je moet alleen even de laatste software van je TV er op zetten.
Hierin zitten nog wel enkele problemen maar deze worden ook in de zeer nabije toekomst opgelost.
marchelh is offline  
Oud 19 oktober 2009, 18:42   #4
Pollie
Member

Pollie's schermafbeelding
Standaard

is het zo dat de module de andere zenders ook upscaled naar HD?
ik heb nu gewoon digitale tv met een humax decoder..
als ik nu die cam module aanschaf? dan heb ik alle zenders die ik nu ook heb ik "HD".. de echte in HD, de andere geupscaled.
Pollie is offline  
Oud 19 oktober 2009, 19:03   #5
jojootje
Senior Member

jojootje's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pollie Bekijk bericht
is het zo dat de module de andere zenders ook upscaled naar HD?
ik heb nu gewoon digitale tv met een humax decoder..
als ik nu die cam module aanschaf? dan heb ik alle zenders die ik nu ook heb ik "HD".. de echte in HD, de andere geupscaled.
Nee, de non-HD kanalen worden niet geupscaled, bv RTL4. En volgens mij doet een HD-decoder dat ook niet. Wel worden uitzendingen op bv Ned 1 HD geupscaled door de desbetreffende omroepclub.
jojootje is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten