Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 oktober 2009, 22:40
guidovdb's schermafbeelding
guidovdb guidovdb is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Philips 37PFL9604H12-SMIT CAM - humax 5050 humax 5200
Standaard

Vandaag een Humax ihdr-5050c gekocht tbv opnemen, indien je deze 'uit' zet met de knop achterop of in de standby mode met energie besparing heb ik na doorlussen van de antenne geen digitaal signaal meer op mijn 37pfl9604h/12 (in standby verlicht het display van de humax zonder engergie besparing ongeveer de halve kamer. maar werkt het digitale signaal nog wel). Analoog niet geprobeerd.

Dus de kabel gesplitst met een splittertje (antenne aansluiting dus wel los gehad)en tot mijn zeer grote verbazing:

Het ''UNDEFINED'' probleem is momenteel ineens verdwenen ???? (testsoftware v65)

Ik zie keurig de namen van de zenders merkt mijn vrouw op ?!!? Ja...tuurlijk schat...maar ze heeft (zoals gewoonlijk) weer eens gelijk undefined is verdwenen en de zendernaam terug.

Ik snap er niets van

Groeten
Oud 31 oktober 2009, 23:03
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guidovdb Bekijk bericht
Vandaag een Humax ihdr-5050c gekocht tbv opnemen, indien je deze 'uit' zet met de knop achterop of in de standby mode met energie besparing heb ik na doorlussen van de antenne geen digitaal signaal meer op mijn 37pfl9604h/12 (in standby verlicht het display van de humax zonder engergie besparing ongeveer de halve kamer. maar werkt het digitale signaal nog wel). Analoog niet geprobeerd.

Dus de kabel gesplitst met een splittertje (antenne aansluiting dus wel los gehad)en tot mijn zeer grote verbazing:

Het ''UNDEFINED'' probleem is momenteel ineens verdwenen ???? (testsoftware v65)

Ik zie keurig de namen van de zenders merkt mijn vrouw op ?!!? Ja...tuurlijk schat...maar ze heeft (zoals gewoonlijk) weer eens gelijk undefined is verdwenen en de zendernaam terug.

Ik snap er niets van

Groeten
Het uitgangssignaal wordt sterk verzwakt als de humax 5050 uitstaat, met gevolg dat de TV geen signaal meer ontvangt. Om dit te voorkomen moet je inderdaad de 5050 aan laten staan in active standby of een splitter gebruiken
Oud 31 oktober 2009, 23:25
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Het uitgangssignaal wordt sterk verzwakt als de humax 5050 uitstaat, met gevolg dat de TV geen signaal meer ontvangt. Om dit te voorkomen moet je inderdaad de 5050 aan laten staan in active standby of een splitter gebruiken
Hoi Anoniem, bedankt voor je antwoord. ( keep up the good work !)

Maar ik begrijp niet dat mijn 'undefined' probleem opgelost is als ik een splitter gebruik...of als ik de antenne even los heb gehad.....?

Of dit definitief is moet nog blijken.

Groeten,

Guido

Laatst gewijzigd door guidovdb; 31 oktober 2009 om 23:25 Reden: typo
Oud 1 november 2009, 01:48
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guidovdb Bekijk bericht
Hoi Anoniem, bedankt voor je antwoord. ( keep up the good work !)

Maar ik begrijp niet dat mijn 'undefined' probleem opgelost is als ik een splitter gebruik...of als ik de antenne even los heb gehad.....?

Of dit definitief is moet nog blijken.

Groeten,

Guido
Later geen enkele text met zappen, en even later weer "undefined"

Ik hoop dat die Philips gasten wel weten hoe dit komt, ik snap het niet meer.
Oud 1 november 2009, 09:18
sanderanders's schermafbeelding
sanderanders sanderanders is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Basis
DTV: Samsung DCB H360R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertElbertse Bekijk bericht
O, ja lees ook eerst het topic door voor je vragen stelt, dan vind je de helft al.
En ben jij een moderator?

Maargoed, ontopic.

Ik raadt Ziggo aan om de melding dat er eind september een update komt, even aan te passen. Het staat namelijk hier

Verder begint het er zo te lezen op te lijken.
Oud 1 november 2009, 11:04
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanderanders Bekijk bericht
En ben jij een moderator?

Maargoed, ontopic.

Ik raadt Ziggo aan om de melding dat er eind september een update komt, even aan te passen. Het staat namelijk hier

Verder begint het er zo te lezen op te lijken.
Daar staat te lezen: Nog voor eind september verwacht Philips een software update uit te brengen waarin een aantal problemen worden aangepakt
Dat is wat anders, lijkt me. Aktualisering daarvan is uiteraard wel gewenst.

Groet,
JW
Oud 1 november 2009, 11:32
Elecman's schermafbeelding
Elecman Elecman is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Daar staat te lezen: Nog voor eind september verwacht Philips een software update uit te brengen waarin een aantal problemen worden aangepakt
Dat is wat anders, lijkt me. Aktualisering daarvan is uiteraard wel gewenst.

Groet,
JW
En die is ook uitgebracht. Dat is de huidige stabiele versie 0.26.58.5 waarmee je in ieder geval TV kunt kijken. Dus idd actualisering is zeer gewenst.
Oud 1 november 2009, 14:50
Driftertje's schermafbeelding
Driftertje Driftertje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo totaal+
DTV: CI+ en Sumsung
Standaard Herinstallatie firmware

Hoi allen,

Ik ben bezig met de upgrade van de laatste firmware voor mijn 32PFL8404H/12 en bij het laatste deel viel de spanning weg.
Nu kan ik volgens de handleiding wel nieuwe zenders selecteren met opgave van frequentie maar netwerkid kan ik nergens invullen; het menu vraagt opnieuw naar de frequentie. Waarschijnlijk is met de laatste deel van de verwerking iets fout gegaan.
Nu wil ik de firmware 26.58.005 van 20-09-2009 opnieuw upgraden, maar het enige wat ik krijg is een update.htm om te verzenden; er wordt geen nieuwe update uigevoerd.

Het toevoegen van alle zenders kan alleen met de menukeuze Zenders bijwerken. Toevoegen ziet geen zenders binnen het freq gebied (in mijn geval 356.00).

Weet iemand raad, want ik ben een beetje ten einde...
(ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik op het goede draadje gepost heb)
Bedankt.
Oud 1 november 2009, 16:26
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driftertje Bekijk bericht
Hoi allen,

Ik ben bezig met de upgrade van de laatste firmware voor mijn 32PFL8404H/12 en bij het laatste deel viel de spanning weg.
Nu kan ik volgens de handleiding wel nieuwe zenders selecteren met opgave van frequentie maar netwerkid kan ik nergens invullen; het menu vraagt opnieuw naar de frequentie. Waarschijnlijk is met de laatste deel van de verwerking iets fout gegaan.
Nu wil ik de firmware 26.58.005 van 20-09-2009 opnieuw upgraden, maar het enige wat ik krijg is een update.htm om te verzenden; er wordt geen nieuwe update uigevoerd.

Het toevoegen van alle zenders kan alleen met de menukeuze Zenders bijwerken. Toevoegen ziet geen zenders binnen het freq gebied (in mijn geval 356.00).

Weet iemand raad, want ik ben een beetje ten einde...
(ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik op het goede draadje gepost heb)
Bedankt.
Ten eerste - welke versie firmware staat er nu op de TV?

Veder als je via USB wil upgraden zijn er 2 opties.
1. Download de firmware via de Philips support site en plaats het bestand 'autorun.upg' in de root van het USB bestandsysteem. Bij het plaatsen van de USB stick zal de update automatisch starten.
2. Download de firmware via de Philips support site en plaats het bestand met een naam die eindigt op '.upg' in een folder genaamd 'upgrades'. Nu kan je via de optie 'lokale updates' de firmware selecteren en de upgrade starten.

Zet na de firmware update de TV op standby met de AB en wacht ongeveer 30 sec. tot de TV vanzelf weer opstart.

Om het netwerknummer in te kunnen vullen zul je de optie 'zenders opnieuw installeren' moeten gebruiken.

Laatst gewijzigd door nlrb; 1 november 2009 om 17:38 Reden: typo
Oud 1 november 2009, 17:52
rensig's schermafbeelding
rensig rensig is offline
Junior Member

Standaard Indicatielampje

Heb gisteren de cam module geïnastalleerd en heb geen nieuwe problemen ontdekt. Krijg af en toe de melding dat zender neit geïnstelleerd is, maar dat kreeg ik in de analoge tijd ook.

Wat mij opvalt is dat het witte indicatielampje (onderaan scherm) nu continue brandt. Dit had ik eerder niet volgens mij. Kan iemand dit bevestigen en een oplossing aandragen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten