Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 oktober 2009, 12:44
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard stilstaand beeld

gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.
  #2  
Oud 16 oktober 2009, 19:51
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bach Bekijk bericht
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.
Er was gisteravond tussen 2100 uur en 2230 uur een grote storing waar iedereen last van had in het westelijke deel van nederland.

Edit: Sorry, ik zie dat jij niet het storings-gebied zit, dus is jouw probleem anders.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
  #3  
Oud 16 oktober 2009, 21:56
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bach Bekijk bericht
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.
Hoe heb je je digitale ontvanger aangesloten? M.a.w. wat zit er vanaf de binnenkomst van de kabel (AOP) allemaal tussen? Wat voor kabel en pluggen gebruik je?
Wat zijn je signaalwaardes: Sterkte, kwaliteit en BER-waarde?

Als je je ontvanger direct op het AOP aansluit met een zo kort mogelijke en goede kwaliteit kabel. Hoe is je beeld dan?
__________________
Power is nothing without control !!!
  #4  
Oud 17 oktober 2009, 01:09
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Er was gisteravond tussen 2100 uur en 2230 uur een grote storing waar iedereen last van had in het westelijke deel van nederland.

Edit: Sorry, ik zie dat jij niet het storings-gebied zit, dus is jouw probleem anders.
Het was een landelijke storing, dus jouw verklaring is alsnog de juiste.
  #5  
Oud 17 oktober 2009, 10:20
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard Samsung DCB-B270R stil staand beeld

Bedankt,
het was ook echt abnormaal,
  #6  
Oud 18 oktober 2009, 10:42
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Dan mijn excuses want in Waalwijk en Brunssum tussen die tijdstippen geen storingen gehad/gezien.
Ook omdat TS aangaf
Citaat:
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
dacht ik dat TS er vaker last van had dan alleen die bewuste avond.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #7  
Oud 18 oktober 2009, 10:44
bach's schermafbeelding
bach bach is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Brunssum
Ziggo Internet: alleen tv standaardpaket
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 12
Standaard stilstaand beeld

ik heb met familie gebeld en die hadden het ook,sommigen hebben de tv zelfs uit gezet,gelukkig dat er geen voetbal was.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl