Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 oktober 2009, 11:32
arendre's schermafbeelding
arendre arendre is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel / Casema
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Ubee
DTV: Samsung HD decoder/ Cisco 8455DVB (testtraject)
Berichten: 145
Standaard artefacts bij NL 1,2 en 3 HD

Ik merk sinds de introductie van de HD kanalen veel artefacts bij voornamenlijk live-uitzendingen.

Om te testen of dit aan de bekabeling lag, heb ik de bekabeling al even vervangen -> zelfde probleem.
Ik heb mijn Samsung 360 aangesloten -> geen probleem.
De Cisco aangesloten in de slaapkamer (waar normaal de samsung staat) -> zelfde probleem.

Mijn conclusie is dat dit dus aan de Cisco ligt.
Is dit een lokaal probleem alleen in omgeving Capelle aan den IJssel (2907), of is dit een algemeen probleem van de cisco?

Wat ik zie is dat de signaalsterkte gelijk blijft, maar de kwaliteit van het signaal valt af en toe terug naar 74%. daarna meteen weer terug naar 100%. Dit is op beide tuners. Opnames van deze zenders geven dezelfde problemen.

Iemand enig idee?
  #2  
Oud 21 oktober 2009, 20:01
Derckie's schermafbeelding
Derckie Derckie is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2008
Locatie: Veenendaal Casema
Berichten: 44
Standaard

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb boven op zolder een samsung staan en heb totaal geen last. Beneden staat de cisco en daar heb ik om de 10 sec last van, vooral op ned 3

Hopen dat het snel met een update verholpen wordt, want kan nu alleen maar op 73 kijken...
  #3  
Oud 7 november 2009, 21:42
arendre's schermafbeelding
arendre arendre is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel / Casema
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Ubee
DTV: Samsung HD decoder/ Cisco 8455DVB (testtraject)
Berichten: 145
Standaard

Bij mij is dit probleem ondertussen verholpen.

Dit moet via een actie van Ziggo gebeurd zijn, want mijn signaalsterkte is ineens 95% ipv de 100% van eerder.
Uiteraard heb ik niets veranderd, dus komt dit niet door een nieuwe kabel oid..

Mijn vrouw zag vorige week wel iemand van Ziggo "iets" doen in zo'n kastje langs de weg, zal waarschijnlijk wel daarmee te maken hebben gehad..
  #4  
Oud 16 november 2009, 10:07
michel1965's schermafbeelding
michel1965 michel1965 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 november 2009
Locatie: noorden
Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: cisco
Berichten: 1
Standaard Cisco problemen met HD zenders

Vrijdag is monteur van Ziggo 1,5 uur bezig geweest om storing te verhelpen. Alles vervangen van hoofdaansluiting tot antenneversterker aan toe. Ook buiten controle van kabel bleek signaal perfect te zijn??? Na alles gecontroleerd te hebben probeerde hij een andere Cisco uit zijn bus en wat bleek, de HD zenders werkten perfect. Dus direct de oude Cisco meegenomen en ik kon de HD zenders kijken!! Dus bij storingen NL1,2 en 3 HD met juiste kabels moet het aan Cisco liggen!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl