Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 oktober 2009, 07:58
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard Verbinding valt af en toe weg

Ik heb een prima verbinding, niks mis mee...hardstikke stabiel maar ineens is er helemaal niks meer (omgeving Zwaag). Dan moet de stekker uit het MoDem en weer opnieuw opstarten. Daarna werkt het weer als vanouds...perfect dus. Vanmorgen ook weer geen internet, dus weer opnieuw het MoDem resetten en alles werkt weer. Ook de telefoon heeft er af en toe last van, vandeweek was ik midden in een gesprek en weg was alles (incl. internet).

Iemand enig idee hoe dit kan?
Oud 16 oktober 2009, 08:24
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb daar ook regelmatig last van. Heb de helpdesk gebeld en die begon eerst vaag te doen over werkzaamheden en daarna gaf hij tussen neus en lippen door dat mijn signaal niet optimaal/ te laag zou zijn.
Vanmorgen lag de telefoon en het internet er weer uit. Ga ze vandaag maar weer eens bellen en ga een monteur eisen die de boel hier en in de wijkkast komt doormeten. Ben het nu spuugzat.
Oud 16 oktober 2009, 08:29
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Klopt inderdaad, de telefoon deed het nog wel, maar het internet lag er inderdaad uit. Na een 'reset' deed alles het weer. Vreemde zaak, als je wilt hou me maar op de hoogte. Ik ben benieuwd wat het is.
Oud 16 oktober 2009, 10:34
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Daarnet boos naar de helpdesk gebeld. Medewerker gaf toe dat er een fout in het modem zit. A.s maandag krijg ik een monteur over de vloer.
Je moet hier wel over doorzaneken, want ze proberen het probleem bij de klant te leggen en dat je het maar moet aankijken.
Dus niet. Ligt aan hun apperatuur. Gewoon een monteur eisen.
Oud 16 oktober 2009, 11:01
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Toch een vreemd verhaal van de HD, want de school waar ik werk heeft er ook last van en die hebben nog een 'oud' MoDem (Motorola). Mijn signaal is absoluut goed, daar ben ik van overtuigd dus ben ik toch benieuwd wat de monteur gaat vinden bij jou.
Oud 16 oktober 2009, 22:31
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Standaard

Sinds gisteren zijn hier in het Zuiden 6462 ook problemen met Internet
en telefonie.

Gisteren was duidelijk.. toen was ook een TV storing en vanmorgen
deed het alles weer maar vanaf vanavond tegen 16:30 uur is het weer mis...
Dan doet het Internet en telefoon het weer voor een uurtje en dan ligt alles
weer plat....half uurtje wachten zonder iets te doen en dan werkt het weer ff..

Buren hebben ook dit probleem.

Leuke is... heb de helpdesk met de GSM gebeld en de storing aangemeld..
krijg ik een half uurtje later een mail (deed die het ff) dat er maandag a.s.
een monteur komt tussen 09:00 en 13:00... Ben ik maar naar de overburen gestapt (die hebben nog KPN... gelukkig) en heb hun duidelijk gemaakt dat ze niet zo maar een Monteur ergens naar toe kunnen sturen zonder afspraak want ik werk in België en mag tot 21 December geen verlof opnemen..
(bezig met groot project).

Heb met de helpdesk medewerker afgesproken dat die de monteur voor mij cancelt en hem bij de buurman, die hetzelfde probleem heeft, maar dan met een Motorola Modem laat komen aanstaande maandag tussen 08:00 en 13:00.

Ben eens benieuwd of dat allemaal gaat lukken en ik niet weer een kaartje in de bus krijg dat ik betalen moet omdat ik niet thuis was voor de monteur.

Dit keer heb ik wel getuigen (3) dat ik de afspraak geannuleerd heb...
Oud 19 oktober 2009, 13:41
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Monteur is hier net geweest. Hij heeft de gehele wandaansluiting vervangen. De oude versterker van toen nog Casema wat bij mijn oude Motorola modem zat kon ik in de kliko gooien. Hopelijk zijn de problemen nu over. Je moet ff boos worden aan de telefoon, maar dan beginnen ze toch voor je te rennen.
Oud 19 oktober 2009, 13:57
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Monteur is hier net geweest. Hij heeft de gehele wandaansluiting vervangen. De oude versterker van toen nog Casema wat bij mijn oude Motorola modem zat kon ik in de kliko gooien. Hopelijk zijn de problemen nu over. Je moet ff boos worden aan de telefoon, maar dan beginnen ze toch voor je te rennen.
Ik help je hopen dat de storingen nu voorbij zijn. Wellicht had je toch een ander probleem dan wij hier hadden. Bedankt voor je verslag.
Oud 19 oktober 2009, 14:00
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Ik zit zelf te denken dat de oude versterker niet goed kon samenwerken met het nieuwe modem. Tis maar een pure gok, maar misschien moet Ziggo hier zelf ook nog achterkomen. Ze hadden dan samen met het nieuwe modem, module 1, want zo heet die nieuwe aansluiting, mee moeten sturen.
Oud 19 oktober 2009, 14:02
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Ik zit zelf te denken dat de oude versterker niet goed kon samenwerken met het nieuwe modem. Tis maar een pure gok, maar misschien moet Ziggo hier zelf ook nog achterkomen. Ze hadden dan samen met het nieuwe modem, module 1, want zo heet die nieuwe aansluiting, mee moeten sturen.
Da's mogelijk maar het is wel logisch dat ze niet elke aansluiting in kaart hebben. M.a.w. het is niet gek te noemen dat je geen Module 1 meegestuurd had gekregen. Ik hoop voor je dat het werken blijft. (positief bedoeld hoor)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten