Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 oktober 2009, 09:38
twigger's schermafbeelding
twigger twigger is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max, Ubee Modem
DTV: Samsung UE40F6510 3D, Horizon Box, Quantis CI+1.3
Standaard

Hier (@home Sittard) gisteren avond om 22.35 en 22:55 blokvorming op sbs6. Ik dacht eerst dat het aan de nieuwe firmware 1.60 lag die ik gisteren geïnstalleerd heb op mijn Sony lcd maar blijkbaar ligt het daar dus niet aan.

Eerder die avond heb ik geen storingen gezien maar ik heb niet constant voor de tv gezeten dus kan toch zijn dat er storingen zijn opgetreden.. Ik heb wel DWDD gezien op ned3 HD maar geen storingen waargenomen.
Oud 16 oktober 2009, 10:20
jw.denijs's schermafbeelding
jw.denijs jw.denijs is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 Plus
DTV: Samsung 380R
Standaard storing op commerciele zenders HELLLPPP

Sinds 3 dagen vanaf 13 oktober in postcodegebied 1705 fikse storingen op rtl 4,sbs6,net 5 etc , de commerciele zenders dus.
Wie oplossing, ziggo zegt alleen maar je huisinstallatie.......
Oud 16 oktober 2009, 11:02
Leetje65's schermafbeelding
Leetje65 Leetje65 is offline
Senior Member

DTV: samsung DCB P850R
Standaard

Had gister op rtl 5 expeditie robinson opgenomen nou die duurt normaal een uur , hij ging met sprongen vooruit vlug gekeken dus.

Wat me de afgelopen dagen ook opvalt is als je naar rtl4/5/6/8 en net 5 of sbs 6 wilt zappen het beeld erg lang zwart blijft net of de zender uit Tokio moet komen of zo.

weet niet of dit samen hangt met het probleem van gister maar lastig is het wel.
Oud 16 oktober 2009, 15:08
wappy's schermafbeelding
wappy wappy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: snel
DTV: dunno
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Er werd aangegeven dat de problemen veroorzaakt werden door centrale multiplexers in Hilversum. Niet door encoders bij Ziggo. Ik zou dan verwachten dat het signaal vanaf de centrale multiplexers in Hilversum verzonden wordt naar alle afnemers waaronder Ziggo en bijvoorbeeld UPC. Vandaar dat ik het dan vreemd vind dat alleen Ziggo last had van deze problemen.
Die multiplexer zal dat alleen gebruikt worden door ziggo, meschien elke provider zijn eigen plexer bij hilversum.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten