Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 oktober 2009, 19:13
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Den Haag Casema
Berichten: 101
Standaard Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.

Gisteravond preview verlopen. Mijn kaart aangemeld bij een medewerker en gelijk nieuw pakketten genomen.
Wat schetst mijn verbazing vandaag? Nieuwe kaart werkt perfect, oude niet meer.
Na bellen met helpdesk:
- u heeft maar 1 kaart meneer
- 1 kaart?
- ja met nummer xxxxxx
- dat is mijn nieuwe, en mijn oude dan?
- die kaart is niet aangemeld meneer.
-niet aangemeld? Die is al 3 jaar geleden aangemeld en heb er zelfs al extra pakketten op.
- Dat is vreemd want de kaart bestaat wel maar kan hem niet vinden.
- Dat is dan nog raarder want je collega zag hem gisteren wel, en zou alle pakketten op beide kaarten zetten.
- Dan heeft hij de oude kaart uit het systeem gegooid....

nou lekker dan! Tv kijken nu maar op mijn slaapkamer dan tot de nieuwe activatie van mijn 3 jaar oude kaart er door is
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 20:17
marchelh's schermafbeelding
marchelh marchelh is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: Woensdrecht
DTV: 32PFL9604H/12 CI+ SW000.026.075.000/Cisco ITV/NETGEAR WNDR3700/AI1 20Mb
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie33 Bekijk bericht
nou lekker dan! Tv kijken nu maar op mijn slaapkamer dan tot de nieuwe activatie van mijn 3 jaar oude kaart er door is
Je kan toch je kaart uit de TV van de slaapkamer in die van de huiskamer overzetten?
  #3  
Oud 15 oktober 2009, 20:58
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Heeft de medewerker de kaart weer opnieuw ingevoerd? Als hij in het systeem zit moet dat niet zo heel moeilijk zijn om deze opnieuw te activeren.
__________________
Power is nothing without control !!!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl