Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 oktober 2009, 09:20
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
Zeker niet allemaal, degene hier is ondanks intensief gebruik, het laatste half jaar niet van de stroom geweest. Afgezien van de storingen bij Ziggo zelf heeft de Cisco geen moment problemen gegeven in die periode.
Prijs jezelf gelukkig, want dat komt volgens mij niet veel voor. Als ik de problemen allemaal lees (en die van mijzelf meereken) is er toch wel heel wat aan de hand. Ik wou ook dat het anders was, want ik wil hem nog steeds gebruiken, maar wanneer ik hem weer neerzet, melden de problemen zich al na een paar minuten en moet ik hem echt weer van de stroom afhalen. Dat is natuurlijk geen kijken en ook niet de bedoeling. Maar de problemen doen zich veelal voor wanneer de Cisco op een Receiver is aangesloten en niet rechtstreeks op de TV/het Scherm. Ik neem dan ook aan dat bij jou de Cisco op je scherm aangesloten is.
Oud 17 oktober 2009, 09:56
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Ziggo speelt met vuur met deze actie. Ze moeten wel heel erg overtuigd zijn dat hun service die extra belasting aankan tijdens dat gratis weekend.

Qua marketing is het effect van een cadeautje beloven en dan niet kunnen leveren erg gevaarlijk. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door om1; 17 oktober 2009 om 10:39
Oud 17 oktober 2009, 10:09
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Wat ik niet begrijp is dat ze kennelijk van plan zijn om 20 oktober nieuwe firmware voor de Cisco uit te rollen waarbij, gezien de ervaringen uit het verleden, toch een gerede kans bestaat dat zo'n nieuwe firmware weer nieuwe problemen gaat opleveren en dan gaan ze ook tegelijkertijd een actie starten die meer belasting van de ontvanger en de systemen oplevert. Als het dan misgaat dan is de verontwaardiging nog eens een keer zo groot dan normaal al het geval zal zijn omdat de klanten dan tot overmaat van ramp ook niet of nauwelijks gebruik kunnen maken van de "gratis" actie. Zouden ze over dit soort aspecten van dergelijke acties nu echt niet nadenken bij het management van Ziggo? Loopt het management dat verantwoordelijk is voor de techniek dan soms continu de rest van het Ziggo management voor te liegen over de stabiliteit van hun systemen en de Cisco ontvanger?
Oud 17 oktober 2009, 10:12
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp is dat ze kennelijk van plan zijn om 20 oktober nieuwe firmware voor de Cisco uit te rollen waarbij, gezien de ervaringen uit het verleden, toch een gerede kans bestaat dat zo'n nieuwe firmware weer nieuwe problemen gaat opleveren en dan gaan ze ook tegelijkertijd een actie starten die meer belasting van de ontvanger en de systemen oplevert. Als het dan misgaat dan is de verontwaardiging nog eens een keer zo groot dan normaal al het geval zal zijn omdat de klanten dan tot overmaat van ramp ook niet of nauwelijks gebruik kunnen maken van de "gratis" actie. Zouden ze over dit soort aspecten van dergelijke acties nu echt niet nadenken bij het management van Ziggo? Loopt het management dat verantwoordelijk is voor de techniek dan soms continu de rest van het Ziggo management voor te liegen over de stabiliteit van hun systemen en de Cisco ontvanger?
Een sigaar uit eigen doos?

Laatst gewijzigd door ronvm; 17 oktober 2009 om 10:42
Oud 17 oktober 2009, 11:06
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Ook mogelijk dat de techniek bij Ziggo een ondergeschoven kindje is en dat de afdeling marketing de boventoon voert. De afdeling techniek kreeg gewoon te horen: zorg maar dat het werkt. Tegensputteren, zelfs met geldige argumenten hielp niet.

Natuurlijk allemaal speculatie...
Oud 17 oktober 2009, 15:46
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

"Voer uw betaalcode in ter bevestiging"

misschien een domme vraag maar wat is dat die betaalcode ?
is dat je klant nummer ?
Oud 17 oktober 2009, 17:49
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht

is dat je klant nummer ?
Misschien ten overvloedde, maar de actie is pas volgende week.

Vwb de betaalcode: daar kan ik je geen antwoord op geven.
Oud 17 oktober 2009, 21:12
renmarvin's schermafbeelding
renmarvin renmarvin is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-1-Plus Abonnement (Cisco EPC3925 WiFi-modemrouter Ziggo)
DTV: Philips Smart Tv 37PFL7606H/12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht

is dat je klant nummer ?

Je betalingscode is standaard 0000, tenzij je gewijzigd heb in menu > instelling > Beveiligen

Kortom als je volgende week die gratis film besteld vul je standaard betaalcode of je eigen gemaakte betaalcode in.
Oud 22 oktober 2009, 16:17
mysteryland's schermafbeelding
mysteryland mysteryland is offline
Member

Ziggo Internet: 3 in 1 extra/ digitaal totaal/ hd-pakket// Arris modem
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Heb inderdaad een brief gehad, mooi gebaar maar dat is alleen maar handig als de Cisco zou werken. Het probleem wat wij allen volgens mij hebben is dat deze continue vastloopt e.d. Jammer dat ik er geen gebruik van kan maken want hij staat al een tijdje in de doos wachtende op de nieuwste firmware-update.
In de doos kan ie lang wachten op een update

Prijs jezelf gelukkig, ........ Maar de problemen doen zich veelal voor wanneer de Cisco op een Receiver is aangesloten en niet rechtstreeks op de TV/het Scherm. Ik neem dan ook aan dat bij jou de Cisco op je scherm aangesloten is.
Hoe bedoel je dit precies ronvm? mijn cisco is met hdmi aangesloten op mijn scherm, en het geluid via een optischekabel naar de receiver van mijn surroundsysteem, ik heb nergens last van. (behalve dat het menu nogal traag bladerd soms)en updaten doet ie automatisch.
Oud 23 oktober 2009, 21:39
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

staan de films er al bij? ben nu niet thuis namelijk
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten