Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 oktober 2009, 18:58
Laurens's schermafbeelding
Laurens Laurens is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Locatie: Heiloo
Berichten: 1
Exclamation History HD & NGC HD werken niet goed!!

Hallo mensen,

ik heb sinds kort een ab op het HD Pakket van Ziggo.
Ik ontvang dus nu de zenders ned 123 in hd kwaliteit zonder problemen. Evenals eurosport en discovery HD. Maar in dat pakket zit ook NGC en History in hd kwaliteit maar die werken niet goed! Het beeld hapert steeds en het vertraagd terwijl het geluid het wel doet. Terwijl de rest van de HD zenders werken. Behalve die 2 dus. Dat is best wel vaag en ik weet niet hoe dat komt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en hoe ik weer normaal NGC en History in HD kwaliteit kan kijken?

mvg Laurens
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 19:59
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Heb je toevallig een Samsung 360 decoder?

Zo ja dan staat daar vermoedelijk nog oude software op.
Deze dan even updaten via het menu en het probleem moet opgelost zijn!

Zie dit topic voor alle info over hoe je dit exact kunt doen:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18435

Succes en laat even weten of het is gelukt.
  #3  
Oud 15 oktober 2009, 20:20
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVdigitaal Bekijk bericht
Heb je toevallig een Samsung 360 decoder?

Zo ja dan staat daar vermoedelijk nog oude software op.
Deze dan even updaten via het menu en het probleem moet opgelost zijn!

Zie dit topic voor alle info over hoe je dit exact kunt doen:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18435

Succes en laat even weten of het is gelukt.
In het verhaal in het genoemde topic heb ik het over sw versie 132, inmiddels kan het zijn dat je een hogere versie nummer ziet als je een upgrade doet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl