Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Mededelingen

CI+ Nieuws, algemene vragen en opmerkingen over CI+ modules en CI+ geschikte TV's
(specifieke posts over bepaalde merken TV's of CI+ CAMS in de eigen subforums)

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 oktober 2009, 11:01
hasniman's schermafbeelding
hasniman hasniman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 oktober 2009
Locatie: etten-leur
Berichten: 6
Smile de probleem van CI+ERROR: is opgelost

yes de probleem is opgelost

de monteur van samsung is langs geweest
de probleem was nieuw voor hem hij heeft iets gedaan wat de klant niet mag weten op de afstandbedingen ergens op gedrukt en zo is hij gekomen in de services menu.
volgens hem klopt als op de services menu ander optie wat hij gedaan heeft was de ci+ via services menu geresetten.
en toen was CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-16 in ongeldig verlopen- 17 verandert


Authenticatie start weer die probleem CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-17

en de laatste optie was opstarten en Authenticatie start een dan via services menu waar de klante niet aan mogen komen een weten niet hoe dat moet een toen was de
Authenticatie start gestaart zoals het hoort


een nu alle zenders doen het
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 20:07
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hasniman Bekijk bericht
yes de probleem is opgelost

de monteur van samsung is langs geweest
de probleem was nieuw voor hem hij heeft iets gedaan wat de klant niet mag weten op de afstandbedingen ergens op gedrukt en zo is hij gekomen in de services menu.
volgens hem klopt als op de services menu ander optie wat hij gedaan heeft was de ci+ via services menu geresetten.
en toen was CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-16 in ongeldig verlopen- 17 verandert


Authenticatie start weer die probleem CI+ERROR: Toestel Certificaat Ongeldig-Verlopen-17

en de laatste optie was opstarten en Authenticatie start een dan via services menu waar de klante niet aan mogen komen een weten niet hoe dat moet een toen was de
Authenticatie start gestaart zoals het hoort


een nu alle zenders doen het
Dit probleem is bij ons alleen voorgekomen met het vervangen van een nieuw moederboard bij enkele test samples gedurende de ontwikkeling en certificering. Ik zal contact opnemen met Samsung met de vraag waarom dit probleem hier kennelijk ook voorkomt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl