Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 oktober 2009, 09:00
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member

DTV: Cisco 8455 & 8485
Standaard Opnemen RTL Lounge werkt niet?

Ik ben gisteravond even aan het testen geweest omdat opnames van RTL Lounge niet lukten. En ik krijg het niet voor elkaar deze zender op te nemen. Is dit expres gedaan door Ziggo of is dit een probleem ergens?
Oud 15 oktober 2009, 10:10
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is nu online
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Exclamation

Dat kan wel kloppen.

Met mijn Siemens PVR's kan ik hier (Multikabel gebied) momenteel ook niet opnemen van deze zender.
Er wordt aangegeven dat er een opname/timeshift beperking aanwezig is.

Ik neem aan dat dit weer een 'foutje' is van Ziggo, of men is weer wat aan het 'experimenteren'.

Siemens M750, 15-10-2009:

Oud 15 oktober 2009, 10:15
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Graag zie ik hier meer voorbeelden van !
Hier merk ik dit namelijk ook.
Oud 15 oktober 2009, 10:23
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Waarom heb je daar meer voorbeelden van nodig? Het is toch duidelijk dat de rechten van dit kanaal verkeerd staan ingesteld in het Irdeto Conditional Access System (CAS). Het gaat hierbij in ieder geval om de Irdeto CAS die vroeger alleen gebruikt werd voor de Ziggo/Multikabel klanten aangezien The_Doman in Ziggo/Multikabel gebied woont. Mogelijk dat het ook fout staat in de Irdeto CAS voor de Ziggo/Casema klanten die tegenwoordig alleen nog maar gebruikt wordt ter ondersteuning van de oude Ziggo/Casema smartcards.
Oud 15 oktober 2009, 10:23
Senior Member

Standaard

Citaat:
Dit probleem (Siemens en Cisco Timeshift/Opnameprobleem) is toch al vaker voorgekomen bij Ziggo?
Ik neem aan dat men nu wel weet hoe dit is op te lossen?

PVR (Siemens): Timeshift of Opname niet toegestaan!!
PVR (Siemens): E101-29 Timeshift of Opname weer niet toegestaan!!
Cisco 8455DVB: Kan niet opnemen.
Oud 15 oktober 2009, 10:29
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Waarom heb je daar meer voorbeelden van nodig? Het is toch duidelijk dat de rechten van dit kanaal verkeerd staan ingesteld in het Irdeto Conditional Access System (CAS). Het gaat hierbij in ieder geval om de Irdeto CAS die vroeger alleen gebruikt werd voor de Ziggo/Multikabel klanten aangezien The_Doman in Ziggo/Multikabel gebied woont. Mogelijk dat het ook fout staat in de Irdeto CAS voor de Ziggo/Casema klanten die tegenwoordig alleen nog maar gebruikt wordt ter ondersteuning van de oude Ziggo/Casema smartcards.
Ik heb meer voorbeelden nodig om extra druk te kunnen zetten bij de oplosgroep . Des te meer klachten, des te hoger de prioriteit wordt.

Edit: Bedankt voor de info trouwens!!!!
Oud 15 oktober 2009, 10:30
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Dit probleem (Siemens en Cisco Timeshift/Opnameprobleem) is toch al vaker voorgekomen bij Ziggo?
Ik neem aan dat men nu wel weet hoe dit is op te lossen?
Ik denk dat we hier weer te maken hebben met de Ziggo procedures. Een probleem is pas een probleem als een bepaald aantal klanten het probleem gemeld hebben. Waarschijnlijk krijgen de klanten die nu met de helpdesk bellen over dit probleem weer het standaard advies om hun ontvanger te resetten. Dat haalt bij dit soort problemen totaal niets uit, maar je kan er uit opmaken dat de helpdesk medewerkers geen procedures hebben die gebasseerd zijn op de foutcodes die de ontvangers afgeven. In geval dat een klant een E101-29 meldt is de enige juiste actie van de helpdesk medewerker namelijk het onmiddelijk contact opnemen met de afdeling digitale TV om ze er op te wijzen dat ze daar iets fout doen zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Daar heb je echt geen honderden meldingen voor nodig om dan uiteindelijk eens actie te gaan ondernemen.
Oud 15 oktober 2009, 10:31
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik heb meer voorbeelden nodig om extra druk te kunnen zetten bij de oplosgroep . Des te meer klachten, des te hoger de prioriteit wordt.
Wat een vreemd antwoord is dit?
Men weet dat er een probleem is maar zolang er geen/weinig klachten zijn laten we t voorlopig maar zo??
Oud 15 oktober 2009, 10:35
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Men weet dat er een probleem is maar zolang er geen/weinig klachten zijn laten we t voorlopig maar zo??
Waarom denk je dat ik altijd zo moedeloos wordt van het gebrek aan probleem oplossend vermogen bij Ziggo en daarover dus mijn onvrede uit. Niet onmiddelijk dingen oplossen die goed gedocumenteerd via de forums worden aangekaart, maar pas iets gaan doen als er voldoende meldingen binnen zijn.
Oud 15 oktober 2009, 10:35
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Ik was zelf nog niet op de hoogte van 't probleem. Eigenlijk vraag ik zelf standaard om meer voorbeelden. Als een storing minder impact heeft dan wordt dit niet met een hoge prioriteit opgepakt. Grote algemene storingen gaan dus voor. Met meer voorbeelden kan ik ook sneller concluderen of een probleem ziggobreed is of een bepaalde regio (en daarnaast bijvoorbeeld met welke type decoder).

Maar Archie heeft volgens mij het probleem al uitgelegd. Heb de informatie ook doorgezet.

Laatst gewijzigd door Infje; 15 oktober 2009 om 10:49
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten