Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 oktober 2009, 13:48
dommel's schermafbeelding
dommel dommel is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk bericht
Ik vraag me serieus af wat de beweegredenen van Philips zijn voor het weglaten van de Now/Next banner in de software voor de 9000 serie?
Mogelijk om de snelheid van het zappen te verbeteren, of het heeft met de EPG te maken.
Oud 15 oktober 2009, 13:54
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Citaat:
Interessant. Ik neem wel aan dat je het hebt over Q5492-0.26.64.0. Als ik een avi afpeel van mijn NAS en terugga naar TV kijken heb ik een 100% hit ratio op een reboot.
@Nirb,

Nee, die firmware versie heb ik nog niet omdat die nog niet openbaar is.

Voor alle duidelijkheid: Ik heb met geen enkele firmware (Vanaf eind juni 2009) problemen gehad met het overschakelen van Mediaplayer naar TV.
Ook met de huidige niet. (026.058.005), terwijl ik wel alle mogelijke bestandsformaten afspeel (Waaronder ook *.avi)

Dus ik hoop dat dit geen 'new feature' van de nog uit te brengen firmware release is.
Oud 15 oktober 2009, 14:10
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
@Nirb,

Nee, die firmware versie heb ik nog niet omdat die nog niet openbaar is.

Voor alle duidelijkheid: Ik heb met geen enkele firmware (Vanaf eind juni 2009) problemen gehad met het overschakelen van Mediaplayer naar TV.
Ook met de huidige niet. (026.058.005), terwijl ik wel alle mogelijke bestandsformaten afspeel (Waaronder ook *.avi)

Dus ik hoop dat dit geen 'new feature' van de nog uit te brengen firmware release is.
Probleem bestaat inderdaad niet in 0.26.58.5.

Graag hier alleen ervaringen/issues rond de test firmware bespreken.
Oud 15 oktober 2009, 14:16
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Citaat:
Probleem bestaat inderdaad niet in 0.26.58.5.

Graag hier alleen ervaringen/issues rond de test firmware bespreken.
@Nirb,
Akkoord, maar je had dit bij de 'Openstaande issues' vermeld (Niet bij bijvoorbeeld 'Nieuwe issues') waardoor ik de indruk kreeg dat dit verschijnsel ook bij eerdere firmware releases optrad.

Ik zal me van dit draadje afzijdig houden totdat ik zelf de betreffende firmware release heb. Excuses.
Oud 15 oktober 2009, 17:54
Mark69's schermafbeelding
Mark69 Mark69 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-een-plus
DTV: Samsung / Philips CI+ 37PFL9604 (FW..26.066.0)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk bericht
Ik vraag me serieus af wat de beweegredenen van Philips zijn voor het weglaten van de Now/Next banner in de software voor de 9000 serie?
Eens, ik hoop dat het alsnog wordt opgelost.
Oud 15 oktober 2009, 18:06
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
@Nlrb,
Akkoord, maar je had dit bij de 'Openstaande issues' vermeld (Niet bij bijvoorbeeld 'Nieuwe issues') waardoor ik de indruk kreeg dat dit verschijnsel ook bij eerdere firmware releases optrad.

Ik zal me van dit draadje afzijdig houden totdat ik zelf de betreffende firmware release heb. Excuses.
No problem. Altijd fijn als er wordt meegedacht en -getest . Nieuwe issues zijn het niet echt, aangezien ze wellicht ook in Q5492-0.26.63.0 zaten. Ze moeten in elk geval opgelost zijn voor een officiële release.
Oud 15 oktober 2009, 18:48
Claude's schermafbeelding
Claude Claude is offline
Member

Standaard authentication melding

@nlrb

Ik miste the authentication melding (started -- success) bij de opsomming van opgeloste en openstaande punten.

Die meldingen horen wat mij betreft niet zichtbaar te zijn. Alleen in het geval dat het fout gaat wil ik een duidelijke foutmelding zien.

Je zou het ook een annoyance kunnen noemen (die gemakkelijk kan worden verholpen).
Oud 15 oktober 2009, 19:26
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claude Bekijk bericht
@nlrb

Ik miste the authentication melding (started -- success) bij de opsomming van opgeloste en openstaande punten.

Die meldingen horen wat mij betreft niet zichtbaar te zijn. Alleen in het geval dat het fout gaat wil ik een duidelijke foutmelding zien.

Je zou het ook een annoyance kunnen noemen (die gemakkelijk kan worden verholpen).
Wat ik heb begrepen is dit iets van de CI+ CAM en hebben alle merken toestellen dit. Correct me if I'm wrong...
BTW: Zelf zie ik het nooit, maar ik heb een Neotion CAM en die schijnt sneller te authenticeren.
Oud 15 oktober 2009, 19:54
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrb Bekijk bericht
Wat ik heb begrepen is dit iets van de CI+ CAM en hebben alle merken toestellen dit. Correct me if I'm wrong...
BTW: Zelf zie ik het nooit, maar ik heb een Neotion CAM en die schijnt sneller te authenticeren.

Ik begrijp dat niet iedereen op deze meldingen zit te wachten, maar de authenticatie maakt nu eenmaal deel uit van de enhanced security. Het is in ons beleven beter om te laten zien wat er gebeurd met voortgangsinformatie dan tegen een zwart beeld aan te kijken. Bij het gebruik v/e Neotion merk je het minder / niet.
Oud 15 oktober 2009, 20:14
marchelh's schermafbeelding
marchelh marchelh is offline
Member

DTV: 32PFL9604H/12 CI+ SW000.026.075.000/Cisco ITV/NETGEAR WNDR3700/AI1 20Mb
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik begrijp dat niet iedereen op deze meldingen zit te wachten, maar de authenticatie maakt nu eenmaal deel uit van de enhanced security. Het is in ons beleven beter om te laten zien wat er gebeurd met voortgangsinformatie dan tegen een zwart beeld aan te kijken. Bij het gebruik v/e Neotion merk je het minder / niet.
Is het mogelijk om de CAM te ruilen?
Ik vraag dit omdat ik idd al had gelezen op het forum dat de Neotion cam sneller reageerde dan de Smit maar bij de aanschaf zit het ding in een gesloten verpacking en kun je dus eigenlijk geen keuze maken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten